0
  • No products in the cart.
 

کتاب صوتی و PDF چگونه مغناطیس پول شویم از آنتونی رابینز

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > انگیزشی و موفقیت  > کتاب صوتی و PDF چگونه مغناطیس پول شویم از آنتونی رابینز
چگونه مغناطیس پول شویم

کتاب صوتی و PDF چگونه مغناطیس پول شویم از آنتونی رابینز

کتاب صوتی و کتاب الکترونیکی PDF چگونه مغناطیس پول شویم از آنتونی رابینز :

مغناطیس پول شویم اثری خواندنی و تاثیر گذار از نویسنده معروف آنتونی رابینز میباشد که ما دست اندر کاران  مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت این افتخار را داریم که این آثار را در اختیار شما هموطنان عزیز قرار می دهیم.

گذری بر این کتاب :

رسیدن به پول و ثروت برای داشتن استقلال کامل مالی در زندگی آرزویی است که اکثر افراد با داشتن اهدافی که برای خود در زندگی تعیین کرده اند خواهان رسیدن به آن هستند اما نکته مهمی که اینجا وجود دارد این است که اکثرا یا راه رسیدن به این اهداف را نمیدانند یا در راه دست یابی به این اهداف با موانع و مشکلاتی مواجه میشوند که آنها را دچار ترس و نا امیدی میکند وباعث میشوند براحتی دست از اهداف خود بکشند و بازهم به روال گذشته خود برگردند. گذشته ای که در آن دیگر خبری از پول-ثروت و استقلال مالی نیست.

در مغناطیس پول شویم  که پیش روی شماست ما گام های موثر،عملی وکاربردی را برای تبدیل شدن شما به آهنربای پول و ثروت قرار داده ایم که شما با خواندن و به کاربستن این آموزش ها و تمرین هایی که در پایان هر گام قرار داده شده میتوانید بزودی به استقلال مالی برسید و دروازه های پول و ثروت را به روی خود باز کنید.

قدم اول: مسئولیت وضعیت کنونی مالی خود را بپذیرید:

یعنی باید قبول کنید شما مسئول داشته ها و نداشته های خود هستید. دست از مقصر اعلام کردن پدر و مادر و دولت و تورم و… بردارید. دور و برتان را نگاه کنید. در همین شرایط اقتصادی عده ای هر روزثروتمند تر می شوند. خواهش می کنم همه ثروتمندان را دزد و دقلکار ننامید. یکی از مخرب ترین باور ها در مورد ثروت این است که کسی نمی تواند از راه حلال ثروتمند شود.

در حقیقت همه چیز حتی جامد ترین اشیا از انرژی ساخته شده اند. افکارما نیز انرژی هستند که با فرکانسی ویژه ارتعاش دارند. هر فکر پایداری، اثری قطعی دراطرافش می گذارد. وقتی مدام به چیزی فکر می کنیم، آن فکر دیر یا زود به واقعیت زندگی ما تبدیل می شود.

قدم دوم: پول را دوست بدارتا پول هم تو را دوست داشته باشد…..

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم


دانلود رایگان پادکست

پادکست رایگان چگونه مغناطیس پول شویم از آنتونی رابینز :

فصل اول : مقدمه

فصل دوم : قدم اول

فصل سوم : قدم دوم

فصل چهارم : قدم سوم

فصل پنجم : قدم چهارم

فصل ششم : قدم پنجم

فصل هفتم : قدم ششم

فصل هشتم : قدم هفتم

فصل نهم : قدم هشتم

فصل دهم : قدم نهم

فصل یازدهم : قدم دهم


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF چگونه مغناطیس پول شویم از آنتونی رابینز :

حجم دانلود: 33 صفحه – 3.24Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website