0
  • No products in the cart.
 

کتاب صوتی و PDF قدرت من هستم اثر جول اوستین

Ghodrat Man Hastam

کتاب صوتی و PDF قدرت من هستم اثر جول اوستین

کتاب صوتی و PDF قدرت من هستم اثر جول اوستین

در سال 2015 کتاب قدرت من هستم به چاپ رسید. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های جول اوستین است. در این کتاب جول اوستین درباره قدرت کلام و “من هستم”‌هایی که افراد بر سر زبان می آورند صحبت می‌کند. در کتاب قدرت من هستم (The Power of I Am) جول اوستین سعی دارد که این پیام را به خواننده برساند که هر عبارت یا صفتی که بین دو کلمه “من هستم” قرار دهد، در واقع آن را به زندگی خود آورده است.

جول اوستین (Joel Osteen) در سال ۱۹۶۳ در ایالت تگزاس آمریکا دیده بر جهان گشود. او کشیش اعظم کلیسای بزرگ لیکوود است. سخنرانی‌های او به طور متوسط ۷ میلیون بیننده در طول یک هفته و ۲۰ میلیون بیننده در طول یک ماه دارد و همچنین در ۱۰۰ کشور مختلف در سراسر دنیا پخش می‌شود. جول اوستین در سال ۲۰۰۶ در لیست ۱۰ انسان تاثیرگذار جهان قرار گرفت. او تا به حال هفت کتاب نوشته که تمامی این کتاب‌ها در صدر کتاب‌های برتر نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند و بعضی از آن‌ها بیش از ۲۰۰ هفته در صدر بهترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده‌اند.

در بخشی از کتاب قدرت من هستم می‌خوانیم:

بسیاری از مردم تا به حال نگفته‌اند «من جذاب هستم. من زیبا هستم.» آن‌ها بیشتر بر روی نقص‌های و آنچه که در مورد خودشان دوست ندارند متمرکز می شوند و دائم به این که کم و زیاد‌های زندگی‌شان در کجاست، توجه می‌کنند . با گفتن «من زیبا هستم»، زیبایی می‌آید و به دنبال شما می‌گردد. جوانی می‌آید و به دنبال شما می‌گردد. تازگی و شادابی می‌آید و به دنبال شما می‌گردد. فرد دیگری نمی‌تواند این کار را برایتان انجام بدهد. خودتان باید این حرف را به خودتان القا کنید.

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم


دانلود رایگان پادکست

پادکست رایگان قدرت من هستم اثر جول اوستین:


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان قدرت من هستم اثر جول اوستین:

حجم دانلود: 29 صفحه – 2.02Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website