0
  • No products in the cart.
 

۲۰ عجیب ترین اختراعات که درباره‌شان نشنیده‌اید

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > مجله سرگرمی  > ۲۰ عجیب ترین اختراعات که درباره‌شان نشنیده‌اید
۲۰ عجیب ترین اختراعات که درباره‌شان نشنیده‌اید

۲۰ عجیب ترین اختراعات که درباره‌شان نشنیده‌اید

عجیب ترین اختراعات با یک ایده آغاز می شوند. ایده ای که صاحب آن فکر می کند واقعا عالی و منحصر به فرد است. هرچند ممکن است شما به یک ایده‌ی فوق‌العاده برای یک اختراع جدید فکر کرده‌باشید و تصور کنید این بهترین چیزی است که تا به حال به آن فکر کرده‌اید، اما شاید آن ایده باید فقط در حد ایده بماند. برخی اختراعات واقعا عجیب و دیوانه‌کننده در بازار وجود دارد که آدم‌ها به آن فکر کرده‌اند و واقعا آن را به واقعیت تبدیل کرده‌اند. در ادامه ۲۰مدل از عجیب ترین اختراعات که درباره‌شان نشنیده‌ایدمی پردازیم.

1. هیبرید کالسکه‌ی بچه و اسکوتر

. هیبرید کالسکه‌ی بچه و اسکوتر. به جای این‌که قدم بزنید و فرزندتان را در کالسکه به گردش ببرید، چرا به همراه او از اسکوتری که به کالسکه وصل شده‌است استفاده نمی‌کنید؟چیزی که هر مادر و پدری می‌تواند از آن استفاده کند. جالب اما در عین حال عجیب است.

 ۲. کراوات فلاسکی

این اختراع عجیب شما را قادر می‌سازد از کراوات‌تان نوشیدنی بنوشید.هنگام کار به نوشیدنی نیاز دارید؟ هیچ کس شک نمی‌کند که شما در حال نوشیدن هستید، چون داخل کراوات‌تان است.  البته شما می‌توانید هر چیزی که دوست دارید، از جمله آب یا قهوه، درون کراوات‌تان قرار دهید که بهتر است در محل کار مصرف کنید.

۳. قیف بستنی موتوری

عجیب ترین اختراعات 3: قیف بستنی موتوری دیگر نیازی نیست دور تا دور قیف بستنی را لیس بزنید، این اختراع عجیب و دیوانه‌کننده این کار را برای شما انجام می‌دهد.

۴. چتر عینکی

 چتر عینکیاگر از این‌که نمی‌توانید از پشت چتر رو به رویتان را ببینید خسته شده‌اید، نگران نباشید! این چتر عینکی شما را قادر می‌سازد از قسمت شفاف، جلویتان را ببینید.

۵.کره‌ی ماتیکی

کره‌ی ماتیکیشما می‌دانید کره‌تان باید به صورت ماتیکی باشد، بله؟ این اختراع مفهوم تازه‌ای به ماتیک کره داده‌است. کافی است از ماتیک برای مالیدن کره به نان تست استفاده کنید.

۶.درب خودکار قاشق و چنگالی

 درب خودکار قاشق و چنگالیدیگر لازم نیست به نوبت بخورید و بنویسید. با این اختراع می‌توانید هم‌زمان بخورید و بنویسید!

۷.جاروی نوزاد

جاروی نوزادنوزاد شما اکنون چهار دست و پا می‌خزد و تمام سطح زمین را سُر می‌خورد، پس چرا این جارو را به لباس سرهمی او وصل نکنیم تا بتواند هم‌زمان سطح زمین را نیز تمیز کند؟نظر شما چیست؟

۸.چرخ کمکی برای کفش پاشنه بلند

 چرخ کمکی برای کفش پاشنه بلند

اگر از پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند احساس ناراحتی می‌کنید اما مجبور هستید به زودی یاد بگیرید، این اختراع به شما کمک می‌کند. چرخ‌های کمکی روی پاشنه‌های بلند به شما کمک می‌کند یاد بگیرید کفش پاشنه بلند بپوشید.

۹.بالش بغلم کن

 بالش بغلم کن

آیا به هم‌زمان به بغل و یک چرت کوتاه نیاز دارید؟ این بالش بغلم کن به شما کمک می‌کند به آن دست بیابید. همه به بغل نیاز دارند و همه عاشق چرت زدن هستند، برای همین این یک ترکیب جالب است!

۱۰. لیوان قهوه‌ی اتویی

لیوان قهوه‌ی اتوییاین اختراع عجیب به شما کمک می‌کند هم‌زمان با نوشیدن قهوه لباس‌هایتان را نیز اتو کنید. این یکی هم ترکیب خوبی است، اینطور نیست؟

۱۱. توستر شفاف

توستر شفافبا این توستر دیگر نان تست شما نمی‌سوزد چون می‌توانید داخل آن را ببینید. این یکی چه جالب است! هیچ کس نان تست سوخته دوست ندارد پس این ایده برای همه عالی است.

۱۲.چنگال شمعی

چنگال شمعیاین اختراع واقعا جالب اما عجیب است. دیگر لازم نیست برای کیک تولد دنبال چنگال بشد. با این اختراع، شما هم شمع و هم چنگال را در یک محصول دارید.

۱۳. ژاکت سیب

 ژاکت سیبژاکت سیب به شما کمک می‌کند سیب‌ها را از ضربه دیدن و لک شدن حفظ کنید، به‌ویژه اگر آنها در ظرف نهارتان می‌گذارید، هم‌چنین این ژاکت ظاهری جالب به سیب شما می‌دهد.

۱۴. پاکت نهار ضد سرقت

پاکت نهار ضد سرقتاین پاکت‌ها قطعا نهار شما را از سرقت شدن حفظ می‌کند چون باعث می‌شود ساندویچ شما کپک‌زده به نظر برسد. این یک ایده‌ی خلاقانه است، این‌طور نیست؟

۱۵. صندلی فوتبال

آیا می‌خواهید در حالت نشسته فوتبال بازی کنید؟ این صندلی فوتبال شما را قادر می‌سازد این کار را انجام دهید. اما چه کسی می‌خواهد فوتبال را نشسته بازی کند؟

۱۶. دمپایی جارو و خاک‌انداز

 دمپایی جارو و خاک‌اندازدیگر لازم نیست هنگام تمیز کردن زمین برای استفاده از جارو و خاک‌انداز خم شوید. این دمپایی جارو و خاک‌انداز نیز هست، بنابراین از این به بعد برای تمیز کردن زمین از آن استفاده کنید.

۱۷: راه پله با کشوی مخفی

راه پله با کشوی مخفیپله‌های معمولی خیلی خسته‌کننده هستند، این‌طور نیست؟ چرا پله‌هایی با کشوی مخفی درون‌شان نصب نمی‌کنید؟ این ایده برای داشتن فضای ذخیره‌سازی بیش‌تر عالی است و جالب نیز هست!

۱۸. کلاه با ریش بافتنی

کلاه با ریش بافتنیآیا همیشه دوست داشتید ریش داشته‌باشید اما هرگز ریش در نیاوردید؟ این کلاه با ریش بافتنی به شما ظاهری ریش‌دار می‌دهد و در عین حال حس گرم و نرمی به شما می‌دهد.

۱۹.کیسه خواب با آستین و پاچه

کیسه خواب با آستین و پاچهاین یک ایده‌ی واقعا خلاقانه است. یک کیسه خواب با آستین و پاچه تا هنگام اردو زدن بتوانید به راحتی حرکت کنید. دیگر لازم نیست برای رفتن به سرویس بهداشتی یا خوردن خوراکی زیپ کیسه خواب را باز کنید.

۲۰. دستگاه کاغذ خردکن برای قفس همستر

دستگاه کاغذ خردکن برای قفس همسترآیا لازم است قفس همستر خانگی‌تان را تمیز نگه دارید و هم‌زمان از شر کاغذهای انباشته‌شده روی میزتان خلاص شوید؟ دستگاه کاغذ خردکن برای قفس همستر می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. دیگر لازم نیست قفس حیوان خانگی‌تان را تمیز کنید و در عین حال می‌توانید از شر کاغذها نیز خلاص شوید!

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website