0
  • No products in the cart.
 

۴ مرحله برای ساخت یک استراتژی موفق سئو

۴ مرحله برای ساخت یک استراتژی موفق سئو

۴ مرحله برای ساخت یک استراتژی موفق سئو

در این مقاله از مجله توسعه دهندگان به آموزش ساخت یک استراتژی موفق سئو می پردازیم. این که آیا شما در زمینه جستجوگرها حرفه ای عمل می کنید، مرور استراتژی سئو خود به صورت دوره ای بهترین تجربه و روش است. هنگامی که شما در معدود روزانه مدیریت وب سایت گرفتار می شوید، می توانید به راحتی استراژی بزرگ را از دست بدهید. این به طور بالقوه به استراتژی سئو شما تبدیل می شود و بی نظیر است. یک گام به عقب بردارید و به استراتژی جستجوگر خود نگاه کنید تا مطمئن شوید که هنوز در مسیر اهداف خود هستید.

۴ مرحله برای ساخت یک استراتژی موفق سئو

در ادامه به مراحل و روش هایی برای رسیدن به یک استراتژی موفق سئو می پردازیم. که برای رسیدن به استراتژی موفق سئو ضروری هستند.

۱-منطقی باشید

اگر نتوانید آخرین بار که استراتژی کلمه کلیدی خود را با ذینفعانتان مرور میکنید، زمان آن را نادیده بگیرید. توصیه میکنم استراتژی کلمه کلیدی شما را مرور کنید یا هر شش ماه یا هر زمان که ابتکار جدید برای شرکت شما راه اندازی شود.هنگام بررسی کلمات کلیدی خود را با ذینفعان خود، مطمئن شوید که نمایندگی در میان تیم ها را شامل می شود. ورودی مدیریت محصول با ارزش است، اما گاهی اوقات تیم های داخلی محصول به محصولات اشاره نمی کنند بلکه نشان دهنده این نیست که چگونه مشتریان از راه حل های شما فکر می کنند. همچنین با تیم فروش تماس بگیرید پس از همه، آنها در خط مقدم با داشتن مکالمات روزانه با مشتریان بحث می کنند که چگونه محصولات شرکت شما زندگی خود را بهتر خواهد ساخت. جمع آوری تمام این ذینفعان یک گام بزرگ است.

۲- تحلیلی باشید

هنگام انتخاب کلمات کلیدی و اجرای تغییرات، تصمیمات محرمانه را اتخاذ کنید. انجام تکالیف خود را، بررسی نه تنها آنچه که کلمات کلیدی مشتریان را ردیابی کرده است برای پیدا کردن کسب و کار خود را، بلکه رقبا و کلمات کلیدی شما ممکن است از دست رفته است. برای انجام تحقیقات در زمان واقعی برای جستجوی کلمه کلیدی در طی بحث مشارکت کنندگان خود برنامه ریزی کنید، که می تواند به حل هر گونه بحث در مورد انتخاب کلیدواژه کمک کند.

انجمن ارتباطات فوربس یک انجمن دعوت کننده برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه ای، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا من واجد شرایط هستم؟شما همچنین می توانید هنگامی که شما می دانید کدام صفحات بیشترین ترافیج را ایجاد می کنند و چه کلمات کلیدی خوب عمل می کنند، دیگر کلمات کلیدی بالقوه یا حتی تغییراتی که می تواند یک فرصت برای محتوای سایت گسترش یافته و افزایش ترافیک را جستجو کنند، نگاه کنید. همیشه آزمایش، اندازه گیری، تصحیح و بهبود.

۳-نوآور باشید

در خارج از محتوای صفحه سنتی و به قسمت های دیگر سایت خود فکر کنید. شاید شما صفحات منابع خود را به طور کامل استفاده نکنید و از محتوای گسترش یافته در فرم های دانلود خود بهره مند شوید. اگر شما فرصت هایی برای پیوند به سایت های ارزشمند دارید، به دنبال روش های خلاقانه برای پیاده سازی این هدف باشید تا به استراتژی های جستجوگرها کمک کنید. یک مثال خوب از این است که از طریق مرجع شریک و یا مشتری. اطمینان حاصل کنید که مراجع شما نیز SEO دوستانه نیست و در پشت عناصر طراحی که قابل جستجو نیست مخفی می شوند.

 

توجه به طراحی بهترین شیوه های جستجوگرها. امروزه بسیاری از طرح های بسیار تیز وب سایت وجود دارد، اما همه طراحی های وب سایت دوستانه SEO نیستند. مهم است که توجه داشته باشیم که آنچه که برای طراحی برش لبه کار می کند ممکن است همیشه برای جستجوگرها کار خوبی نداشته باشد، بنابراین انجام تکالیف خود را انجام دهید و مطمئن شوید که طراحی شما برای تلاش های SEO شما مضر نیست.

۴-عملی باشید

ساخت یک برنامه جستجوگر موثر معمولا نمیتواند نتایج فوری داشته باشد. این برنامه ریزی دقیق، آزمایش، اندازه گیری و تصفیه را انجام می دهد. برای تعیین سطح انتظارات با مدیریت برای رشد هر برنامه جستجوگر حیاتی است. داشتن این گفتگو با مدیریت در اوایل می تواند مرحله ای را برای موفقیت درازمدت یک برنامه تعیین کند. اگر نیاز فوری برای ایجاد سریع کلمه کلیدی وجود داشته باشد، اگر بودجوی اجازه می دهد، استراتژی های جستجوی پرداخت شده و ارگانی خود را در نظر بگیرید.

اولویت بندی پروژه هایی را که بیشترین تأثیر را دارند اولویت بندی می کنند. گاهی اوقات تغییرات در عناصر تکنیکی SEO مانند نقشه های سایت می تواند قبل از تغییر یک کلمه کلیدی، رتبه بندی فوق العاده ای را به وجود آورد. تعیین تمام فرصت های بالقوه خود را برای بهبود SEO و اولویت بندی کسانی که بزرگترین انفجار برای اولین بار باک.

 

در نهایت، اهداف واقع بینانه را تعیین کرده و صبور باشید نتایج به زمان نیاز دارند. شما ممکن است رتبه بندی های گاه به گاه سریع را با اضافه کردن مطالب مشاهده کنید، اما برای رقابتی ترین کلمات کلیدی بدون مارک شما، این یک ماراتن است، نه یک سرعت. استراتژی SEO خود را به شکل دوره ای به دست بیاورید و شما باید آنچه را که طول می کشد فاصله بگیرید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website