0
  • No products in the cart.
 

آشنایی با چند نوع کسب و کار اینترنتی میلیاردی و زودبازده

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > موضوعات عمومی  > آشنایی با چند نوع کسب و کار اینترنتی میلیاردی و زودبازده
آشنایی با چند نوع کسب و کار اینترنتی میلیاردی و زودبازده

آشنایی با چند نوع کسب و کار اینترنتی میلیاردی و زودبازده

اگر به راه‌اندازی یک کسب و کار علاقه دارید؟با دانستن انواع کسب و کار اینترنتی و پولساز اینترنت راه‌ها و گزینه‌های زیادی در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید رئیس خودتان باشید. در این‌ مقاله از مجله توسعه دهندگان چند نوع کسب و کار اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم که همین امروز می‌توانید آن‌ها را راه‌اندازی کنید.

کسب و کار اینترنتی

۱. طراحی وب

یکی از بارزترین کسب و کارهایی که می‌توانید آغاز کنید یک کسب و کار طراحی وب است. شما می‌توانید برای دیگران وب سایت بسیازید. با رشد کسب و کارهای آنلاین، یافتن پروژه در زمینه‌ی طراحی وب کار آسانی است چرا که بسیاری از کسب و کارها می‌خواهند یک وب‌سایت به‌روز و مدرن داشته‌باشند.

۲. طراحی گرافیکی

آیا استعداد طراحی گرافیک دارید؟ منظور از گرافیک هنر دیجیتالی است که در سرتاسر اینترنت و هر وب‌سایتی یافت می‌شود – به این معنی که درخواست زیادی برای این نوع خدمات وجود دارد. اگر می‌خواهید هنرتان را جهان به اشتراک بگذارید، ارائه‌ی خدمات طراحی گرافیک یک گزینه‌ی عالی است.

۳. نویسندگی

نگارش آزاد و دیگر شکل‌های نگارش ستون اینترنت هستند. نه تنها خوانندگان به محتوای موثق نیاز دارند، بلکه صاحبان کسب و کار نیز به دنبال استخدام نویسندگان ماهر هستند. شما می‌توانید با یک جستجوی اینترنتی ساده، پیشنهادهای نویسندگی زیادی در اینترنت پیدا کنید.

۴. ویراستاری

از آن‌جایی‌که درباره‌ی نویسندگی صحبت کرده‌ایم، می‌خواهیم این نکته را اضافه کنیم که ممکن است ویراستاری نیز یکی از گزینه‌های پیش روی شما باشد. آیا از آن دسته افرادی هستید که با خواندن متون در شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را نقد می‌کنید؟ پس ویراستاری برای شما مناسب است. با افزایش تعداد نویسندگان فضای مجازی، درخواست برای خدمات ویراستاری نیز رو به افزایش است.

انواع کسب و کار اینترنتی ۵: فروشگاه اینترنتی

فروشگاه‌های اینترنتی مانند دیجی‌کالا، گلدتگ و … گزینه‌های خوبی برای شروع یک فروشگاه اینترنتی هستند. شما می‌توانید در این فروشگاه‌ّا هر نوع جنسی را بفروشید، از تی‌شرت گرفته تا زیورآلات و کفش. اگر محصولی دارید که می‌خواهید آن را بفروشید، همیشه فردی در اینترنت یافت می‌شود که تمایل به خرید آن را داشته باشد.

۶. خدمات صداگذاری

کتاب‌ها، ویدیوهای یوتیوب، و ویدیوهای فروش، همه نیازمند صداگذاری هستند، شما به راحتی می‌توانید بادر اختیار داشتن یک میکروفن خوب و ارتباط اینترنتی این کرا را انجام دهید.

۷. مربی‌گری

افراد زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که به کمک و هدایت نیاز دارند. شما می‌توانید از طریق اینترنت به آن‌ها کمک کنید. از آن‌جا که مربی‌گری در اینترنت به هیچ‌گونه مدرکی نیاز ندارد و قانونی در این زمینه نیست، انقلاب عظیمی در این زمینه رخ داده است. شما می‌توانید از تخصص‌تان استفاده کنید و به دیگران کمک کنید.

۸. مربی‌گری کسب و کار

آیا تخصص شما به موفقیت کسب و کار افراد کمک می‌کند؟ ارگ پاسخ مثبت است پس مربی‌گری کسب و کار می‌تواند گزینه‌ی مناسب شما باشد. درجایی‌که بسیاری از صاحبان کسب و کار با صنعت مورد فعالیت‌شان آشنا هستند، ممکن است به کمک در دیگر زمینه‌های هدایت و مدیریت کسب و کارشان نیاز داشته باشند. بازاریابی، فروش، راهبردهای تحت وب، و غیره. اگر نتایج خوب و تخصص کسب و کاری دارید، می‌توانید از طریق کمک کردن به دیگران در انجام کارهای‌شان درآمدسازی کنید.

انواع کسب و کار اینترنتی ۹: بازاریابی پورسانتی

بازاریابی پورسانتی یعنی فروش محصولات وب‌سایت‌های دیگر. بازاریابی پورسانتی را می‌توان برای بیش از یک سایت انجام داد و درآمد مضاعفی به دست آورد.

۱۰. فروش مجدد کالاها

فروش مجدد محصولات در اینترنت راه بسیار خوبی برای درآمدزایی است، کلید اصلی موفقیت در این کار این است که منبع خوبی از محصولات با قیمت پایین پیدا کنید و آن‌ها را به‌صورت آنلاین  به قیمتی بالاتر بفروشید.

۱۱. دستیاری مجازی

افراد با انجام کارها و پیگیری مسائل مشکل دارند. یک دستار مجازی می‌تواند در ازای دریافت وجه نسبتا زیادی این کار را انجام دهد. با افزایش تعداد کارآفرینان آنلاین، و با رشد کسب و کارشان، نیازشان به دستار مجازی نیز رو به افزایش است! پاسخ دادن به ایمیل، خدمات مشتریان، و حتی کارهای مربوط به شبکه‌های مجازی، همه‌ی این‌ها جزء کارهایی است که یک دستیار مجازی انجام می‌دهد.

۱۲. برگزاری دوره‌های آنلاین

طبق گزارش ارائه شده از سوی فوربس، تحقیقات بازار نشان داده‌است که یادگیری آنلاین در ۲۰۱۵ به ۱۰۷ میلیارد دلار رسید. نه تنها فرصت‌های بسیار زیادی برای شما وجود دارد که بتوانید به این فضا وارد شوید، بلکه از این طریق می‌توانید پول زیادی نیز بسازید. آیا می‌توانید در حوزه‌ی تخصصی‌تان یک دوره‌ی آنلاین تدارک ببینید؟ مهارت جدیدی به افراد آموزش دهید؟ اگر جواب‌تان مثبت است پس دست به کار شوید.

انواع کسب و کار اینترنتی ۱۳: فروش کتاب الکترونیک

خواه کتاب الکترونیکی بنویسید یا کتاب فرد دیگری را بفروشید، شما می‌توانید درآمد خوبی از این کار به دست بیاورید. شما می‌توانید از برنامه‌های آنلاینی مانند Lulu.com استفاده کنید و جلد کتاب‌تان را نیز طراحی کنید.

۱۴. آموزش انلاین

دانش‌آموزان در هر سنی با موضوعاتی مواجه می‌شوند که برای یادگیری‌شان به کمک بیشتری نیاز دارند. شما می‌توانید آن فرد باشید و از طریق اینترنت به آن‌ها کمک کنید. از تخصص‌تان برای کمک به کسانی استفاده کنید که به آن نیاز دارند.

۱۵. بلاگ نویسی

بلاگ‌نویسی درب‌های کسب و کار را به روی‌تان باز می‌کند. شما می‌توانید از طریق بلاگ نویسی به نویسندگی آزاد، بازاریابی پورسانتی، و فروش فضای تبلیغاتی سایت‌تان بپردازید، حتی می‌توانید تخصص و خدماتی که می‌توانید ارائه دهید را در این بستر عرضه کنید.

انواع کسب و کار اینترنتی ۱۶: ساخت تبلیغات

آیا مهارت خاصی در زمینه‌ی تولید تبلیغاتی دارید که برای مردم جذاب هستند؟ شما می‌توانید این خدمت را به مالکان کسب و کار در سراسر دنیا عرضه کنید و به آن‌ها در راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی‌شان کمک کنید. اگر در این کار موفق عمل کنید می‌توانید پول خوبی به دست بیاورید.

۱۷. مدیریت شبکه‌های اجتماعی

اگر به فیسبوک، اینستاگرام، و توییتر معتاد هستید، پس چرا برای صرف وقت در این شبکه‌ها به شما پول ندهند؟ اگر می‌توانید محتوای مورد نیاز افراد را تولید کنید و آن را در ترویج‌های کسب وکاری درست دخیل کنید،  می‌توانید پول خوبی از این راه بسازید، زیرا کسب و کارها به دنبال برون‌سپاری این امر به حرفه‌ای‌ها هستند.

۱۸. مشاوره

تقریبا تمام صنایع تا حدودی از مشاوران استفاده می‌کنند و بسیاری از آن‌ها به حضور فیزیکی مشاور نیازی ندارند. اگر به تجزیه و تحلیل، بازبینی آن‌چه خوب عمل می‌کند و آن‌چه بد عمل می‌کند علاقه دارید، و می‌توانید در این زمینه بازخورد مناسبی را برای بهتر انجام دادن کارها ارائه دهید، پس دست به کار شوید و به کسب و کارها مشاوره دهید.

انواع کسب و کار اینترنتی ۱۹: عکاسی

آیا به عکاسی علاقه دارید؟ چرا این علاقه و سرگرمی را به یک گزینه برای کسب درآمد تبدیل نمی‌کنید؟ شما می‌توانید از مناظر عکس بگیرید و عکس‌های‌تان را بفروشید، شما می‌توانید از خانواده‌ها یا کودکان عکس بگیرید و بسته‌های عکس بفروشید، یا این‌که از مجالس و کنفرانس‌ها عکس بگیرید. ساعت کاری‌تان منعطف است، پرداختی خوبی دارد، و کاری را انجام می دهید که به آن علاقه دارید.

۲۰. ساختن فایل های صوتی

اگر به انجام دوره‌های آنلاین و بلاگ‌نویسی علاقه ندارید،‌ چرا تولید فایل صوتی را امتحان نمی‌کنید؟ فایل‌های صوتی (پاکست) از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. شما می توانید در هر زمینه‌ای به تولی پادکست بپردازید و از محهارت و تخصص‌تان برای سرگرم کردن یا آموزش شنوندگان استفاده کنید. شما می‌توانید با اسپانسر گرفتن و تبلیغات یا حتی اشتراک گذاری محصول‌تان کسب درآمد کنید.

تمامی این خدمات مختلف را می‌توان به‌صورت موفقیت‌آمیزی در اینترنت انجام داد. تنها شرط لازم است این است که مهارت خوبی داشته باشید تا خدمت خوبی به افراد ارائه دهید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website