0
  • No products in the cart.
 

آموزش روش های برتر بازاریابی آنلاین کسب و کار شما

بازاریابی آنلاین

آموزش روش های برتر بازاریابی آنلاین کسب و کار شما

آموزش روش های برتر بازاریابی آنلاین کسب و کار شما

امروزه انواع روش‌های ارزان و مقرون به صرفه برای تبلیغ محصول و برندتان به‌صورت برخط  و تحت عنوان بازاریابی آنلاین وجود دارد. خوشبختانه اینرنت انواع فرصت‌ها را برای کسب و کارهای کوچک فراهم کرده‌است تا محصولات‌شان را بازاریابی کنند. اینترنت حقیقتا به همه ما فرصتی برابر داده‌است.

 

“بسیاری از چیزهای کوچک با نوع مناسب تبلیغات بزرگ شده‌است.” خبر خوب این است که وقتی صحبت از اینترنت است، نوع مناسب بازاریابی لزوما نباید گران باشد، می‌توانید استراتژی‌های ساده و پیچیده‌ی زیادی را در پیش بگیرید.

اما به یاد داشته‌باشید ارزان بودن صرفا به این معنی نیست که آسان است و نیازی به صرف وقت و تلاش ندارد. شما می‌توانید از لحاظ بودجه دچار کمبود باشید، اما از لحاظ صرف وقت و سخت‌کوشی لازم، نمی‌توانید.

با این نوشتار که توسط تیم تدسا فراهم گردیده با ما همراه باشید تا با۱۰ شیوه‌ی ارزان برای بازاریابی کسب و کار در اینترنت آشنا شوید:

وبلاگ خودتان را آغاز کنید.

وبلاگ روشی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه است. اما به یاد داشته‌باشید یکی از کلیدهای وبلاگ‌نویسی موفق فراهم کردن مفاد باارزشی از قبیل اطلاعات، توصیه، ابزار، منابع، مقالات انتقادی، و غیره است.

وبلاگ

وارد فهرست دایرکتوری‌های مهم شوید.

وارد شدن به فهرست دایرکتوری‌های برخط مهم از قبیل Google Places، YellowPages، Whitepages، و Superpage به کسب و کار شما این امکان را می‌دهد تا آسان‌تر در موتورهای جست و جو پیدا شود.

به‌صورت برخط ویدیو منتشر کنید.

پلتفرم‌هایی از قبیل یوتیوب، Vimeo، و Dailymotion راهی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند تا ویدیو پخش کنید، اما برای این‌که موفق شوید، ویدیوهایی بگذارید که با شرکت‌تان در ارتباط است.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website