0
  • No products in the cart.
 

آموزش ۱۹ گام برای مشهور شدن و کسب درآمد از یوتیوب

کسب درآمد از یوتیوب

آموزش ۱۹ گام برای مشهور شدن و کسب درآمد از یوتیوب

در این دوره و زمانه بسیاری از افراد تصور دارند که اگر یک ویدیو در یوتیوب آپلود کنند می‌توانند فرآيند درآمدزایی‌شان را آغاز کنند، ولی مشخصا به این سادگی نیست. شما می‌توانید با کسب درآمد از یوتیوب به شهرت برسید، ولی این کار مستلزم صرف زمان، خلاقیت و همچنین داشتن صبر و  استراتژی است.

با این نوشتار که توسط تیم تدسا فراهم گردیده همراه باشید تا ۱۹ گام برای مشهور شدن و کسب درآمد از یوتیوب را به شما معرفی کنیم.

پول درآوردن از یوتیوب

۱. تحقیق کنید چه محتوایی بیشترین بازدید را می‌گیرد.

انواع خاصی از کانال‌ها و ویدیوهای شخصی بیشترین بازدید را می‌گیرند. ویدیوی یک گربه‌ی بسیار بامزه یا یک ویدیوی جالب می‌تواند بازدیدهای زیادی به همراه داشته باشد. ولی، اگر به دنبال این هستید که از موضوعات جدی در یوتیوب کسب درآمد کنید، باید حس وفاداری را در اعضای گروه القا کنید. این کار را می‌توانید با ارسال فرسته‌ّهای مفید و با کیفیت انجام دهید.

 

۲. به این فکر کنید که چه نوع محتوایی می‌توانید آماده کنید.

آموزش‌های آرایشگری و نکات زیبایی، یکی از پربازدیدترین انواع ویدیوهای یوتیوب را تشکیل می‌دهد. اگر استعدادی در این زمینه ندارید، پس این رویکرد برای شما مناسب نیست. بررسی کنید تا مشخص شود در چه زمینه‌ای می‌توانید کارتان را شروع کنید.

 

۳. چیز منحصر به فردی ارائه کنید.

اگر بدانید چه نوع محتوایی می‌توانید ارائه کنید، می‌توانید خودتان، یعنی کانال‌تان، را از دیگران متمایز کنید. باید چیزی بیشتر از دیگران عرضه کنید، قالب را تغییر دهید یا این‌که عناصر با کیفیتی را به کارتان اضافه کنید.

 

۴. یک طرح بریزید.

اگر می‌خواهید یک کانال موفق یوتیوب داشته باشید، باید برای همه چیز طرح و برنامه داشته باشید. باید زمان بگذارید و محتوای تأثیرگذاری برای یوتیوب تولید کنید. کمی بیشتر تلاش کنید و برای ویدیوهای‌تان متن بنویسید.

 

۵. کانال‌تان را تأسیس کنید.

یک نام خوب برای کانال‌تان برگزینید، نامی که ماندگار باشد و مناسب کاری باشد که می‌خواهید انجام دهید. همچنین، لازم است ویدیوهای‌تان را با جزئيات کافی توصیف کنید. تا مردم بتوانند به ویدیوهای‌تان دسترسی پیدا کنند.

 

۶. الزامات تولید را فراهم کنید.

باید هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای ضبط ویدیوها را فراهم کنید، مثلا، بهترین مکان برای ضبط ویدیوها، سیستم روشنایی، و در صورت لزوم افرادی که باید در ویدیوی شما حاضر باشند یا به شما کنند. تمامی این چیزها، باید پیش از شروع درآمدزایی از طریق یوتیوب و مشهور شدن به‌واسطه‌ی آن انجام شوند.

 

۷. برای این کار بودجه مشخص کنید.

اطمینان حاصل کنید برای همه چیز پول دارید و بودجه‌ی مناسبی آماده کنید. باید مخارج‌تان را مشخص کنید، زیرا اگر در این کسب و کار به موفقیت برسید، ممکن است مجبور باشید مالیات پرداخت کنید.

 

۸. یک پُست یوتیوبی ایجاد کنید.

زمانی‌که محتوای‌تان را تولید کردید، باید به ایجاد پست بپردازید. از نرم‌افزارهای مخصوص ویرایش ویدیو و دیگر موارد موجود در بخش ارسال محتوا استفاده کنید.

 

۹. به رفع مشکلات بپردازید.

آماده‌سازی برنامه‌های احتمالی برای رفع مشکلات احتمالی حائز اهمیت است. اگر بازدیدکننده‌ای در یوتیوب ندارید، باید به راهنما رجوع کنید و به دنبال راه‌حل بگردید.

 

۱۰. در فضای مجازی حضور داشته باشید.

باید حضور فعالی در شبکه های اجتماعی داشته باشید. همچنین باید بازدیدکنندگان را به اشتراک‌گذاری ویدیوها تشویق کنید. ساخت یک حساب کاربری عمومی برای کانال‌تان ضروری است. به این ترتیب مردم می‌توانند در پلتفرم‌های مختلف به شما دسترسی پیدا کنند و می‌توانید حساب‌های شخصی‌تان را در حالت امنیتی نگه دارید.

 

۱۱. شبکه‌سازی کنید.

افراد زیادی در سراسر جهان وجود دارند که به دنبال پولسازی از یوتیوب هستند و می‌خواهند از این طریق به شهرت برسند. به یاد داشته باشید، همکاری و مشارکت، از رقابت بهتر است. باید از دیگران حمایت کنید و کارهای‌شان را ترویج کنید. همچنین می‌توانید در برخی کانال‌ها به‌عنوان (پُست) میهمان حضور داشته باشید یا این فرصت را برای دیگران فراهم کنید تا در کانال‌تان حضور داشته باشند. اشتراک‌گذاری اطلاعات و منابع کلید موفقیت است.

 

۱۲. از تبلیغات درآمدسازی کنید.

عایدی‌های حاصل از تبلیغات بخش بسیار کوچکی از سودهای دریافتی یک فعل یوتیوبی را تشکیل می‌دهد. نرخ پرداخت آن‌قدر پایین است که مجبور هستید ویدیوهای‌تان را به هر روش ممکن به پول نزدیک کنید.

 

۱۳. بازدیدکنندگان را بشناسید.

وقتی دنبال‌کنندگان (فالوورهای) بیشتری به دست آوردید، باید از بازدیدکنندگان‌تان بخواهید خودشان را معرفی کنند و درباره‌ی محتوای تولیدی‌تان نظر بدهند. این کار به شما کمک می‌کند خواسته‌ی آن‌ها را مشخص کنید. همچنین، ممکن است ایده‌های جدیدی به شما بدهند که پولسازی از طریق محتوای‌تان را بیشتر کند.

 

۱۴. چیزی بفروشید.

در ویدیوهای‌تان یک لینک به یک فروشگاه اینترنتی قرار دهید. ممکن است این لینک مربوط به فروشگاه خودتان باشد یا نباشد. این کار می‌تواند محصولی را که تولید می‌کنید به فروش برساند یا باعث درآمدزایی برای شما شود.

 

۱۵. ویدیوهای ویژه بفروشید.

شما می‌توانید از یوتیوب به‌عنوان یک ابزار ترویجی برای فروش محتوا استفاده کنید. می‌توانید برای دسترسی به اطلاعات یا دیگر خدمات برای کاربران حساب‌های غیررایگان باز کنید.

 

۱۶. از خدمات سرمایه‌سازی جمعی استفاده کنید.

اگر مردم از چیزی که تولید می‌کنید رضایت داشته باشند، می‌توانید از آن‌ها بخواهید در سایت‌های مربوط به سرمایه‌سازی جمعی (سایت‌هایی که به تولیدکنندگان کمک می‌کنند از طریق پول‌های اندکی که افراد برای‌شان فراهم می‌کنند به سرمایه برسند) از شما حمایت کنند. مانند سایت Patreon.

 

۱۷. لینک‌های فروش پورسانتی قرار دهید.

اگر دنبال‌کنندگان و بازدیدکنندگان زیادی دارید، شرکت‌ها علاقه‌مند خواهند بود به شما درصدی پول پرداخت کنند تا ترافیک ورودی‌تان را به وب‌سایت شان هدایت کنید. این کار از طریق لینک‌های فروش رابطه‌ای امکان‌پذیر است.

 

۱۸. حامی جذب کنید.

شما می‌توانید با شرکت‌های مرتبط با ویدیوهای‌تان تماس برقرار کنید و تمایل‌شان را نسبت به حمایت از خودتان بسنجید. اگر با این کار موافقت کردند، می‌توانید در ازای دریافت وجه، محصول‌شان را مطرح کنید.

 

۱۹. به جستجو ادامه دهید.

راه‌های جدیدی برای کسب دائمی درآمد آنلاین وجود دارد. فعالیت دیگر فعالان یوتیوب را بررسی کنید. ممکن است استراتژی‌ها و ابزارهای سودمندی دراختیار داشته باشند که شما نیز بتوانید در کسب و کارتان استفاده کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website