0
  • No products in the cart.
 

استراتژی های برتر بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > بازاریابی و فروش  > استراتژی های برتر بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار
استراتژی بازاریابی

استراتژی های برتر بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار

در حالی که بازاریابی دیجیتالی بیش از پیش به یکی از ضرورت های کسب و کارها تبدیل شده است، عدم اطلاع از آن، بطور جدی به فرصت های موفقیت شما صدمه ایجاد می کند. اگر در جستجوی راهی جهت بهبود تلاش های بازاریابی دیجیتال خود می باشید، در این مقاله 10 مورد از بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی انجام شده را به شما معرفی می کنیم که می توانند افراد بیشتری را به وبسایت شما جذب کنند، به شما امکان ارتباط با مشتریان جدید یا برگشتی را می دهند و در نهایت اینکه خواهید توانست استراتژی بازاریابی دیجیتال مختص به کسب وکار خود را ایجاد کنید که متناسب با استراتژی بازاریابی شرکتتان باشد.در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

استراتژی اول : از یک طراحی درست برای وبسایت خود استفاده کنید

معمولا به طراحی وب به عنوان یک تاکتیک بازاریابی فکر نمی کنیم، درحالیکه این عامل می تواند میزان توجه و نیز زمانی که یک کاربر در صفحه ما می گذراند را تحت تاثیر قرار دهد. وبسایت شما در اصل مرکز تمامی تلاش های بازاریابی دیجیتال شما می باشد، بنابراین اگر صفحه شما تمیز و مرتب، آسان برای خواندن و جالب نباشد – مهم نیست که چقدر زمان صرف توسعه استراتژی خود کرده باشید – به سمت از دست دادن مشتریان خود می روید. وبسایتی ایجاد کنید که به روز باشد، جلب توجه کند و بیش از تمام اینها، کاملا دوستانه باشد.

استراتژی دوم از فهرست ایمیل گزینشی و اختیاری استفاده کنید

فهرست ایمیل گزینشی این اجازه را به مشتریان شما می دهد تا به وبسایت شما آمده و برای دریافت کمپین های ایمیلی درخواست داده و ثبت نام کنند. این کار به شما اجازه می دهد تا با مشتریان و ارباب رجوع جدید ارتباط برقرار کنید.

استراتژی سوم از برنامه های مرتبط و منسجم استفاده کنید

یک برنامه مرتبط و منسجم لزوما برای هر کسب و کاری مناسب نیست. هرچند، اگر شما واقعا از آنها استفاده کنید، به سرعت می توانید شاهد بهبود سریع تلاش های بازاریابی خود باشید حتی بدون اینکه نیازمند آن باشید که خودتان کار بسیار زیادی انجام دهید. با یک برنامه مرتبط، افرادی که به شرکت شما اعتقاد دارند نیز می توانند اطلاعات شما را به اشتراک گذاشته و بازار شما را بر پایه و پلتفرم مبتنی بر کمیسیون رشد دهند.

استراتژی چهارم از یک مشاور و یا مربی استفاده کنید

اگر متخصص بازاریابی اینترنتی و دیجیتال نیستید، از افراد متخصص مشورت بگیرید. صدها مشاور و مربی بازاریابی اینترنتی وجود دارد که در دسترس شما می باشد و تعداد بسیاری از آن ها می توانند به شما خدمات مشاوره ای بدهند تا بدانید چه تغییراتی را باید در کسب و کار خود ایجاد کنید تا شاهد موفقیت باشید. برای صاحبان کسب و کارهای کوچک که نیاز دارند بر سایر سیستم های کسب وکاری متمرکز شوند، یک مربی یا مشاور می تواند کاملا یاری رسان باشد.

استراتژی پنجم از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

تنها فرستادن ایمیل کافی نیست. شما باید فهرست های مختلف ایمیل هایی را در نظر بگیرید که نیازهای خاص هر فرد را تامین کند و رویکردی شخصی شده برای کمپین شما را به نمایش بگذارد. نگاهی سختگیرانه و روشن به عادت های خرید مشتریان خود داشته باشید و از این اطلاعات برای توسعه و ارتقا استراتژی خود استفاده کنید.

استراتژی ششم بهینه سازی و بازاریابی موتور جستجو را به کار گیرید

بهینه سازی و بازاریابی موتور جستجو این امکان را به برند و وبسایت شما می دهد تا در فهرست نتایج موتور جستجو پدیدار شوند. با استفاده از یک استراتژی SEO قوی، وبسایت شرکت شما با کلیدواژه هایی که برای جستجوی خدمات شما به کار می روند عجین می شود. این کار شانس شما را افزایش می دهد تا توسط فردی که به دنبال شرکتی می گردد که خدمات و محصولات شما را داشته باشد، انتخاب شوید. در واقع رعایت اصول سئو در استراتژی بازاریابی اینترنتی رتبه ی شما را در موتور جستجو کاهش می دهد، و کاربران سریع تر و راحت تر وبسایت شما را پیدا می کنند.

استراتژی هفتم : از مقالات و داستان های خبری استفاده کنید

داشتن نام و اطلاعاتی از شما که در جای دیگری از وب فهرست شده و قرار گرفته باشد به رشد کسب و کار و شرکت تان کمک می کند. این کار باعث می شود تا نام شما در جاهایی که مشتریان و ارباب رجوع نگاه کرده و به آن توجه می کنند، مشاهده شود و به شما اجازه می دهد تا به یک منبع قابل اعتماد از محصولات و خدمات تبدیل شوید.

استراتژی هشتم : اخبار روزانه را بصورت آنلاین بنویسید

زمانیکه از مطبوعات آنلاین استفاده می کنید، در واقع اطلاعات خود را در قالبی رسمی منتشر می کنید. این کار به روزنامه ها، بلاگ ها یا سایر منابع رسانه ای اجازه می دهد تا اطلاعات شما را ببینند و پست ها و مطالبی را درباره شرکت شما بنویسند حتی بدون اینکه شما تلاشی برای برقراری این ارتباط کرده باشید.

استراتژی نهم : از مسابقات و هدایا استفاده کنید

مردم مسابقات و هدایا را دوست دارند. در هر زمان می توانید در ازای یک محصول یا خدمت رایگان، مشتریان خود را تشویق به بازاریابی برای خودتان کنید، و معمولا هم به این واسطه شاهد افزایش در خرید یا ارتباطات را خواهید بود.

استراتژی دهم : یک وبلاگ ایجاد کنید و با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید

وبلاگ شما باید اهدافی را محقق کند ؛ به شما اجازه دهد تا همواره کلیدواژه های جدیدی را پست کنید و استراتژی موتور جستجوی خودتان را بهینه سازی کنید. بیشتر از این، وبلاگ شما به محیطی تبدیل شود که قادر باشید پیشنهادهای خود را در آن ارائه دهید، حجمی از اطلاعات را به اشتراک بگذارید و به صورت واقعی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

یک رابطه پایدار با اعتمادآغاز می شود و ایجاد وبلاگ راهی عالی برای خلق این اعتماد است. یک استراتژی بازاریابی آنلاین قوی شما را یاری خواهد داد تا کسب و کارتان را ترقی دهید و پاسخگویی به مشتریان و ارباب رجوع ها را بهبود بخشیده و به بهترینشیوه  با آنها در ارتباط باشید .

با توجه به تجربه کسب شده در این زمینه با به کارگیری این 10 استراتژی بازاریابی اینترنتی شرکت ها قادر خواهند بود ،که خودشان را در معرض دید قرار دهند، و منجر به تعامل مخاطبان با وبسایت شرکت شده و با  این روش با آنها ارتباط برقرار کنند.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website