0
  • No products in the cart.
 

با راه های اثبات شده سریع پولدار شدن آشنا شوید

با راه های اثبات شده سریع پولدار شدن آشنا شوید

با راه های اثبات شده سریع پولدار شدن آشنا شوید

بسیاری از مردم واقعا باور نمی‌کنند که راهی برای سریع پولدار شدن وجود داشته‌باشد مگر این‌که یک فامیل خیلی دور فوت کند و میلیون‌ها تومان برای‌تان ارث بگذارد.

سریع پولدار شویم

ولی خبر خوب این‌جاست – راه‌های اثبات شده‌ی مختلفی وجود دارد تا سریع پولدار شوید بدون آن‌که احساس عذاب وجدان داشته‌باشید، ولی اکثر این راه‌ها آن‌قدرها هم سریع نیستند.

در اینجا ۱۰ راه اثبات شده که سریع پولدار شویم آمده است با ما همراه باشید

۱. یک کسب و کار راه بیندازید

برای این‌که اطمینان حاصل کنید کسب و کار نوپای‌تان به موفقیت می‌رسد، می‌بایست بایدها کسب و کاری ذیل را به‌خاطر داشته‌باشید و آن‌ها را تمرین کنید:

– از کاری که می‌کنید لذت ببرید.

– کسب و کارتان را جدی بگیرید.

– برنامه‌ریزی کسب و کار را تمرین کنید.

– فاینانس‌تان را هوشیارانه مدیریت کنید.

– فعالانه در فعالیت‌های بازاریابی شرکت کنید.

– بر نیازهای مشتریان‌تان متمرکز شوید.

– از ترویج خود و کسب و کارتان خجالت نکشید.

– یک تصویر حرفه‌ای کسب و کار نشان دهید.

– خدمات فردی ارائه دهید.

– از فناوری‌های روز بهره بگیرید.

۲. در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید

زمین‌داری، قدیمی‌ترین نمایه‌ی ثروت است.

وقتی در ۲۰۰۸ تغییر اقتصادی شروع شد، املاک و مستغلات، سرمایه‌گذاران متمول زیادی را به خود جذب کرد. حتی امروز نیز، خرید، بازسازی و نهایتا فروش یک ملک راهی است مطمئن برای کسب ثروت. به‌عنوان مثال، اگر وام ۲۰۰ میلیون تومانی گرفته باشید و ۵۰ میلیون تومان نیز از جیب خودتان برای خرید یک ملک به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کرده‌باشید، آن‌گاه نهایتا آن را به قیمت ۴۰۰ میلیون تومان بفروشید، به‌راحتی توانسته‌اید پول‌تان را تقریبا دوبرابر کنید.

۳. سرمایه‌گذاری در بازار بورس

از یک فرد باهوش درخواست کمک کنید تا شما را راهنمایی کند چگونه می‌توانید سریع پولدار شوید، او به شما سرمایه‌گذاری در بورس را پیشنهاد خواهد کرد. هوشیارانه سهام را انتخاب کنید و از سودهای مشتقه‌تان برای سرمایه‌گذاری بیشتر در بورس استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند آینده‌تان را بسازید. اگرچه زمان‌هایی وجود دارد که سهام قابل استفاده نخواهد بود، ولی به محض این‌که در بازار معاملات بورس حرفه‌ای شوید، می‌توانید تغییرات را پیش‌بینی کنید و دریافتی‌های‌تان را کنترل دهید. کاری کنید با خرید سهم‌های بیشتر در زمان پایین بودن قیمت‌ها، نوسانات بازار بورس به نفع شما تمام شود.

۴. یک محصول جدید اختراع کنید

زمانی‌که بتوانید محصول خودتان را خلق کنید، لازم است از حمایت مالکیت معنوی برخوردار شوید. کار بعدی که باید برای کسب درآمد از آن انجام دهید این است که یا مجوز بگیرید یا آن را واگذار کنید. با اخذ مجوز، قراردادی امضا می‌کنید که به شما پروانه یا جواز ثبت اختراع‌تان را می‌دهد. این پروانه محصول‌تان را بعدا تکثیر می‌کند، می‌فروشد و بازاریابی می‌کند. با واگذاری، شما مالکیت محصول‌تان را به‌صورت به عاملی که برگزیده‌اید دائم می‌فروشید.

۵. اجاره املاک

نکته‌ی خوب درباره‌ی مالکیت املاک اجاره‌ای این است که شما می‌توانید یک شغل ۱۷-۹ داشته‌باشید و درآمد مضاعفی نیز از این ملک کسب کنید. آن‌هایی که مَلّاک می‌شوند و به صورت تمام وقت در یک دفتر کار می‌کنند احتمالا زودتر بازنشسته می‌شوند.

۶. یک ویدیوی پربیننده (وایرال) بسازید

اینترنت مکانی است عالی برای این‌که به دنبال راه‌هایی سریع پولدار شدن بگردید. اگر چیز منحصربه‌فردی دارید که می‌خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید، با ساختن یک ویدیو و بارگذاری آن در یوتیوب این کار را انجام دهید. تبلیغات یوتیوب به ازای هر ۱،۰۰۰ بازدید ۲ دلار پرداخت می‌کنند. اگر کانال یوتیوب شما به شهرت برسد می‌توانید قراردادهای بزرگی ببندید و میلیون‌ها تومان به جیب بزنید.خب این هم یک  راه اثبات شده است که سریع پولدار شویم.

۷. به وظایف سخت بله بگویید.

با وجود بحران‌های اقتصادی، مردم از داشتن هرگونه شغلی احساس رضایت دارند، حتی کارهایی که حقوق خوبی پرداخت نمی‌کنند. با این‌حال، در جاهایی‌که به خاطر شرایط اقلیمی، نرخ جرم، و ناآرامی‌های مدنی زندگی سخت است، کارهای چالش‌برانگیزی به‌عهده‌ی شما گذاشته خواهد شد. مشاغلی مانند این‌ با حقوقی شش رقمی و اسکان رایگان، و نیز فرصت‌ها و تسهیلات سفر همراه خواهد بود.

۸. اندوخته‌ها و سرمایه‌گذاری‌های معاف از مالیات را انتخاب کنید

بسیاری از سرمایه‌گذاری‌ها مالیات‌تان را به شدت افزایش می‌دهند، ولی اندوخته‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی وجود دارد که تأثیری بر مالیات‌تان ندارد. برخی از این‌ها عبارتند از سپرده‌های مستمری و برخی اوراق قرضه.

۹. کتاب چاپ کنید

چطور به‌عنوان یک نویسنده به‌سرعت پولدار شویم؟ داستان‌هایی بنویسید که خوانندگان بیشتری خواهان آن‌ها هستند. خودتان داستان‌های‌تان را چاپ کنید و میلیون‌ها تومان درآمد کسب کنید. نایری بلویل، نویسنده‌ی داستان‌های عاشقانه گفت از چاپ کتاب‌هایش آموخته‌است که اگر کتاب‌هایی بنویسید که به هم متصل هستند، هر زمان که بخش جدیدی منتشر می‌کنید، خوانندگان کتاب قبلی را نیز می‌خرند.

۱۰. منزل‌تان را به یک ستاره تبدیل کنید

فیلم‌ها، تبلیغات بازرگانی، و تلویزیون گروهی را به‌کار می‌گیرند تا برای فیلم‌برداری به‌دنبال مکان‌هایی بگردند. اگر منزل شما عناصر معماری منحصر به فرد یا جالبی دارد، شما می‌توانید با اجاره دادن آن برای فیلم‌برداری پول دربیاورید.

ثروتمند شدن مستلزم کار زیاد است. اگر با مواردی درباره‌ی انی‌که چگونه سریع و بدون زحمت پولدار شویم مواجه شدید، هوشیار باشید. به‌جای این‌که به دنبال راه‌های “چگونه سریع پولدار شویم” بگردید، راهی پیدا کنید تا در منزل پول درآورید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website