0
  • No products in the cart.
 

چند ترفند حرفه ای استفاده از لینکدین که فروشندگان موفق بکار می برند

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > بازاریابی و فروش  > چند ترفند حرفه ای استفاده از لینکدین که فروشندگان موفق بکار می برند
چند ترفند حرفه ای استفاده از لینکدین که فروشندگان موفق بکار می برند

چند ترفند حرفه ای استفاده از لینکدین که فروشندگان موفق بکار می برند

امروزه استفاده از پلت فرم ها و شبکه های اجتماعی برای کسب و کار بسیار مهم است و مانند دیگر انواع بازاریابی اهمیت بسیاری دارند.از شبکه های اجتماعی که در زمینه کسب و کار و مهارت های شغلی محوریت دارد می توان لینکدین را نام برد. در لینکدین افراد از سوابق کاری و مهارت هایشان مینویسند و با افرادی که در حیطه کاری شان قرار دارند شبکه ای از ارتباطات برقرار میکنند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با لینکدین و ترفند های آن با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

 

شرکت ها میتوانند در لینکدین پیج تجاری بسازند و درباره کسب و کارشان اطلاع رسانی کنند یا آگهی های شغلی مورد نظرشان را منتشر کنند. علاوه بر تمام اینها، مقالات بسیار آموزنده و حرفه ای در حوزه کاریتان را میتوانید در لینکدین بخوانید.

برای اینکه در لینکدین هم بتوانید عملکرد موفقی داشته باشید؛ بد نیست نگاهی هم به چند ترفند حرفه ای که در این مقاله آورده ایم بیندازید:

1- اپلیکیشن لینکدین را روی تلفن همراهتان نصب کنید:

کار با سایت لینکدین خیلی ساده است؛ اما افراد و کسب و کارهای موفق در لینکدین؛ اپلیکیشن آن را روی تلفن همراهشان نصب میکنند. با این روش میتوانید ببینید افرادی که با اپلیکیشن کار میکنند فضای کاربری را چطور میبینند و مطالبتان را مطابق آن بهینه سازی کنید. علاوه بر این همیشه به لینکدین دسترسی دارید و اتفاقات مهم را از دست نمیدهید و بهانه ای برای کم پست گذاشتن ندارید!

2- پروفایلتان را تکمیل کنید:

عکس، کاور، مهارت ها و تجربه ها و سوابق کاری و تحصیلی؛ عنوان و داشتن شبکه ارتباطات مناسب، چیزهایی هستند که در نگاه اول نظر مخاطب را جلب میکنند. در قدم دوم کیفیت مطالب و مقالات اهمیت پیدا میکند. حتما روی عنوان توجه ویژه ای داشته باشید.

3- از لینکدین و سی آر ام همزمان استفاده کنید:

میتوانید در لینکدین با سرچ، سرنخ های مناسب را پیدا کنید و حتی یکی از مراحل کاریزتان را؛ ارسال پیام در لینکدین تعیین کنید و از این طریق پیگیری هایتان را انجام دهید.

لینکدین

4- از هشتگ ها استفاده کنید:

استفاده از هشتگ ها و برچسب گذاری مطالب، کمک میکند مخاطبان هدف شما راحت تر به مطالبی که ارسال میکنید دسترسی داشته باشند و به شما و کسب و کارتان علاقه مند شوند. سعی کنید هشتگ ها را هم هوشمندان انتخاب کنید و کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان را حتما در تمام مقالاتتان بیاورید.

5- مقاله های مفید بنویسید:

در لینکدین هم میتوانید پست بگذارید (با محدودیت 1300 کلمه) و هم مقالاتی بدون محدودیت کلمه بنویسید. پست ای شما فقط در تایم لاین مخاطبانتان نمایش داده میشود؛ اما مقالات در سرچ سایر افراد هم ظاهر میشود. توصیه میکنیم مقالات واقعا مفید و تالیفی (نه ترجمه و کپی) بنویسید و با استفاده از هشتگ ها و کلید واژه های مهم، آن را منتشر کنید و ببینید چطور افرادی در حیطه کاری شما به صفحه تان جذب میشوند.

6- از افراد تایید بگیرید:

قابلیت indorsment در لینکدین، بسیار مهم است. اگر افراد زیادی ویژگی ها و قابلیت های شما را تایید کنند؛ امکان فوق العاده ای برای شما فراهم میشود تا از آن برای تایید خودتان استفاده کنید. این اعداد را میتوانید در تبلیغاتتان استفاد کنید.

 

7- سرنخ های با کیفیت پیدا کنید:

میتوانید افرادی که با محصول شما تطابق دارند را از طریق سرچ کردن در لینکدین پیدا کنید .میتوانید چندین فیلتر مختلف را انتخاب کنید تا سرنخ هایتان با کیفیت باشن تا نرخ تبدیلتان را بالا ببرد.اگر تعداد کانکشن های مشترکتان با این افراد بیشتر باشد؛ برای برقراری ارتباط با آنها،شانس بالاتری خواهید داشت.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website