0
  • No products in the cart.
 

تصمیم اپل مبنی بر ساخت مرکز داده در آیوا که 100% با انرژی باد کار می کند.

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > اختراعات و نوآوری ها  > تصمیم اپل مبنی بر ساخت مرکز داده در آیوا که 100% با انرژی باد کار می کند.
تصمیم اپل برای ساخت مرکز داده و استفاده از انرژی باد

تصمیم اپل مبنی بر ساخت مرکز داده در آیوا که 100% با انرژی باد کار می کند.

اپل اعلام کرد تصمیم دارد مرکز داده جدیدی به ارزش 1.375 میلیارد دلار در واکی آیوا بسازد که 100% با انرژی باد کار می کند. درحالیکه دلایل متعددی (دومین شهر کم هزینه برای راه اندازی کسب و کار، وجود نیروی کار ماهر) وجود دارند که چرا اپل این شهر را انتخاب کرده است اما یک دلیل دیگر وجود دارد که منحصر به واکی است – آیوا ایالتی از کشور است که در آن شرکت ها می توانند به راحتی انرژی های تجدید پذیر را خریداری کنند. سخن تیم کوک، مدیرعامل اپل، درباره آیوا که در گفتگویی راجع به در دسترس بودن انرژی تجدید پذیر به رادیو آیوا گفته است: «این شهر دروازه مهمی برای ما محسوب می شود. اگر نمی توانستیم انجامش دهیم، اکنون اینجا نبودیم. درباره اعتبار آیوا، می توان گفت، آیوا این فرصت را غنیمت شمرده است و چشم اندازش را کار بر خدمات همگانی و از این قبیل موارد قرار داده است؛ بنابراین، این اتفاق رخ می دهد. من فکر می کنم آن چشم انداز، حرف های فراوانی درباره مردم این شهر دارد و اینکه چطور با هم کار می کنند.»

کیم رینولدز، فرماندار این شهر افزود، آیوا همچنین می تواند اطمینان دهد دستیابی مطمئن تری به انرژی الکتریکی وجود خواهد داشت که این موضوع نکته کلیدی دیگری در تصمیم گیری اپل است. رینولدز گفت: آمار نشان داده است ما مزیت جغرافیایی مبنی بر امن ترین منطقه ایالات متحده امریکا را داریم. این منطقه تاکنون طوفان، زلزله، قطعی کامل برق – حوادثی که یکپارچگی مرکز داده را تهدید می کنند، نداشته است. بیشتر از 36% الکتریسیته آیوا توسط انرژی باد تامین می شود (بیشترین درصد انرژی در کل ایالت ها) و هزینه الکتریسیته آیوا به طور چشمگیری کمتر از متوسط ملی است.

تهیه شده توسط تیم R&D تدسا

منبع: اکونومیست

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website