0
  • No products in the cart.
 

در روند تایید آگهی در گوگل چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > برندسازی و تبلیغات  > در روند تایید آگهی در گوگل چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
آگهی در گوگل

در روند تایید آگهی در گوگل چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

تمام تبلیغات، جهت مطمئن شدن از بی خطر و مناسب بودن آگهی ها برای افراد، وارد فرایند بررسی و تطبیق با سیاست های تبلیغاتی گوگل ادوردز خواهند شد. در این مقاله توضیح می دهیم که فرآیند تایید و تصویب آگهی در گوگل چگونه کار می کند و معمولا چه مدت زمان می برد. در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

فرآیند تایید آگهی در گوگل چطور انجام می شود

بعد از این که یک آگهی جدید ایجاد یا آگهی موجود را ویرایش کردید، فرآیند بازبینی به صورت خودکار آغاز می شود. تمام جوانب مختلف آگهی شما بازبینی می شوند از جمله عنوان آگهی، توضیحات، کلمات کلیدی و وبسایت یا اپلیکیشن مربوطه. این موارد طبق سیاست های تبلیغات در گوگل ادوردز بازبینی می شوند. کار بازبینی اکثر آگهی ها طی یک روز کاری انجام می شود و ممکن است برخی آگهی ها در طی بازبینی واجد شرایط پخش شدن (Eligible) باشند.

در صورت مشاهده هر نوع مشکلی در آگهی، پخش آن متوقف خواهد شد. برای این که آگهی مجددا پخش شود، سیاست نقض شده از جانب شما و کاری که باید برای رفع مشکل انجام دهید، به شما اعلام می شود. اگر آگهی شما برای کاربران خاصی نمایش داده نمی شود یا اصلا نمایش داده نمی شود، ممکن است مشکل ناشی از وضعیت تایید آگهی تان باشد.

آگهی در گوگل

ثبت آگهی برای تایید در گوگل

هر زمان یک آگهی جدید ایجاد یا آگهی فعلی را تغییر دهید این آگهی به صورت خودکار وارد فرآیند بازبینی می شود. آگهی های فعال و متوقف شده هر دو مورد بررسی قرار می گیرند.

وقتی یک آگهی را ذخیره می کنید، معمولا یکی از وضعیت های زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • تحت بازبینی (Under review): تا زمانی که آگهی تحت بازبینی باشد و هنوز تایید نشده باشد، پخش نخواهد شد. نیاز به نگرانی نیست چون معمولا فرآیند تایید آگهی در گوگل فقط یک روز کاری زمان می برد.
  • واجد شرایط (Eligible): آگهی واجد شرایط تا وقتی که تحت بازبینی است، در صفحات خاصی پخش می شود. ممکن است این آگهی تعلیق یا رد شود. بنابراین برای اطمینان از این که تایید شده، بعد از یک روز کاری آن را مجددا چک کنید.

اگر آگهی یا سایتتان تعلیق و یا رد شد، می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  • آگهی رد شده را اصلاح کنید تا مجددا بازبینی شود.
  • سایت تعلیق شده را اصلاح کنید تا بازبینی شود.

معمولا اکثر آگهی ها طی یک روز کاری بازبینی می شوند. اما ممکن است برخی بررسی‌ها به این خاطر که آگهی مربوطه نیاز به بازبینی پیچیده تری دارد، بیشتر طول بکشند. اگر آگهی شما به مدت بیشتر از یک روز کاری تحت بازبینی بود، آرامش خود را حفظ کنید و با پشتیبانی گوگل تماس بگیرید.

چطور شروع پخش آگهی را برای یک تاریخ خاص تنظیم کنیم

اگر نیاز دارید که آگهی تا یک تاریخ خاص بازبینی شود، آن را از چند روز قبل ثبت کنید. با این که بیشتر آگهی ها طی یک روز کاری بازبینی می شوند، گاهی اوقات ممکن است روند بازبینی بیشتر طول بکشد.

برای توقف پخش یک آگهی بعد از تایید، آن آگهی، ادگروپ یا کمپین مربوطه را متوقف کنید. آگهی های متوقف شده درست مثل آگهی های فعال بازبینی می شوند. اگر قصد دارید که همزمان یک صفحه جدید هم راه اندازی کنید، باید این صفحه کامل و بی نقص باشد تا آگهی تایید شود.

برای اطمینان از این که صفحه تا تاریخ مورد نظر مخفی بماند اقدامات زیر را انجام دهید:

  • در سایت های دیگرتان هیچ لینکی به این صفحه قرار ندهید. اگر لینکی به این صفحه جدید ایجاد کنید ممکن است موتورهای جستجو آن را ایندکس کرده و صفحه شما در نتایج جستجو ظاهر شود.

 

  • فایل “robots.txt” را در وبسایت‌ تنظیم کنید. در این فایل به موتورهای جستجو اعلام میکنید که صفحه را ایندکس نکنند. بعدا در زمان راه اندازی و پخش آگهی، می توانید این تغییرات را به حالت اولیه برگردانید.
No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website