0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF راز طول عمر از هاشم دلخوشنواز

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > مجله ورزشی  > کتاب الکترونیکی PDF راز طول عمر از هاشم دلخوشنواز

کتاب الکترونیکی PDF راز طول عمر از هاشم دلخوشنواز

کتاب الکترونیکی PDF راز طول عمر از هاشم دلخوشنواز

کتاب راز طول عمر از هاشم دلخوشنواز در قالب کتاب الکترونیکی PDF ارائه شده از مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه آموزش ، ایزو ، طراحی وب سایت ، که با کیفیت بسیار عالی تهیه و در اختیار شما قرار داده شده است.

مؤلف کتاب حاضر، راز طولانی بودن عمر انسان را در داشتن وزن متعادل، تعداد وعده‌های غذایی مناسب، استفاده از موادنشاسته‌ای، استفاده از میوه‌ها و سبزی‌ها، کم‌مصرف‌کردن روغن و قند و نمک، عدم استفاده از الکل، استفاده از ماهی و فعالیت‌های بدنی مناسب می‌داند. مطالب کتاب به زبانی ساده و جهت استفاده‌ی تمام قشرهای جامعه از جمله قشر نوسواد به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند.

امروزه اکثرا افراد با استفاده از گیاهان دارویی و گیاه خواری توانسته اند راز طول عمر را در خودشان کشف کنند.گیاهان دارویی و میوه جات از پیری و فرسودگی جلوگیری میکند.گیاه خواری در علم پیری شناسی ، ژرونتولوژی نامیده می شود.در این کتاب  شما بیشتر با گیاهان و میوه های مفید و راز طول عمر  آشنا خواهید شد.

 

برای سالم زندگی کردن به سه نکته اصلی باید توجه داشته باشید :

  • داشتن دستگاه گوارش سالم
  • داشتن دندان های سالم و نشاط در بدن و روح .
  • فراموش نکردن مسئله شاد زیستن.

استفاده از گیاهان دارویی و میوه ها از پیری زودرس جلوگیری کرده و انسان را با نشاط می سازد. کوشش در زیاد نمودن طول عمر انسان و آسیب پذیری روان افراد سالمند در برابر ناملایمات ، درصد اشکالات روانی افراد مسن را افزایش داده و باعث بروز مشکلات زیاد در جوامع مختلف می شود.

اینکه پیری از چه سنی آغاز می شود ؟ در بعضی افراد از ۳۰ سالگی نشانه های آن بروز میکند و بالعکس برخی در ۹۰ سالگی هنوز شادابی و طراوت زیادی دارند. بنابراین تلاش بر این است که با تقویت روحیه شادمانی و سلامتی باعث تاخیر در بروز نشانه های پیری افراد شود.

یکی از راه های مقابله با پیری و داشتن شادابی مداوم بهداشت و سلامت است. بهداشت همزمان جسم و روح. دوری از مشروبات الکلی بسیار موثر می باشد. برای رعایت بهداشت و نظافت هم در تعلیمات دین مبین اسلام و هم در علوم پزشکی سفارش شده است.

روند پیری به این صورت است که یاخته های بدن به تدریج فرسوده می گردد ، بافت ها کم کم طراوت خود را از دست می دهند و الیاف به خودی خود خشک تر شده و نرمی سابق را ندارند. داشتن رژیم غذایی مناسب و مفید می تواند علائم پیری را به تعویق بیندازد. هر کدام از میوه ها دارای خواصی برای ترمیم اعضای بدن ما مانند  تقویت عضلات ، پیشگیری از سفیدی مو ، پیشگیری از تحلیل قوای جنسی و … هستند.


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان راز طول عمر  از هاشم دلخوشنواز

حجم دانلود: 201 صفحه – 5.09Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website