0
  • No products in the cart.
 

غیر فعال کردن نظرات در وردپرس

غیرفعال کردن نظرات وردپرس توسط پلاگین

غیر فعال کردن نظرات در وردپرس

در این جلسه به نحوه غیر فعال کردن نظرات در وردپرس خواهیم پرداخت، ممکن است به دلایل خاصی نیاز داشته باشید تا نظرات را در وردپرس غیرفعال کنید از جمله مشکل اسپم و یا عدم نیاز به وجود نظرات در صفحات خاصی از وب سایتتان

با روش‌های متفاوتی می‌توان بخش دیدگاه‌ها را در وردپرس غیرفعال کرد، روش تنظیمات و روش استفاده از پلاگین‌های وردپرس، در این جلسه به هر دو روش خواهیم پرداخت.

 

نحوه غیر فعال کردن نظرات در وردپرس به وسیله تنظیمات

در این روش شما بدون نیاز به هیچ پلاگینی می‌توانید هم به صورت کلی و هم به صورت مجزا در صفحات خاص اقدام به غیر فعال کردن نظرات در وردپرس کنید.

برای غیر فعال کردن نظرات در وردپرس به صورت کلی کافی است از قسمت پیشخوان وردپرس به بخش تنظیمات وردپرس و بعد گفت‌وگوها بروید در این بخش می‌توانید با برداشتن تیک گزینه ” اجازه‌ی گذاشتن دیدگاه برای نوشته‌های جدید” بخش دیدگاه‌های وردپرس را غیرفعال کنید.

غیرفعال کردن نظرات وردپرس

اگر تمایلی به غیر فعال کردن نظرات در وردپرس به صورت کلی ندارید و فقط می‌خواهید برای صفحات مشخصی این قابلیت را حذف کنید می‌توانید با رفتن به بخش نوشته‌ها روی ویرایش سریع کلیک کنید.

غیرفعال کردن نظرات وردپرس در صفحات مشخص

حال اطلاعاتی از نوشته منتشر شده برای شما نمایان خواهد شد که برای بستن نظرات می‌توانید تیک گزینه “پذیرفتن دیدگاه” را بردارید و سپس روی دکمه بروز رسانی کلیک کنید.

 

غیر فعال کردن نظرات در وردپرس توسط پلاگین Disable Comments

توسط پلاگین Disable Comments می‌توانید به راحتی دیدگاه‌های وردپرس را در هر بخشی که نیاز داشتید ببندید و به صورت گروهی و یا تکی نیازی به ادیت نداشته باشید.

غیرفعال کردن نظرات وردپرس توسط پلاگین

برای این کار کافی است بعد از نصب پلاگین از بخش تنظیمات بر روی Disable Comments کلیک کنید در این صفحه شما می‌توانید اقدام به غیرفعال کردن نظرات وردپرس به صورت گروهی و یا دسته‌های مشخص کنید.

با تیک زدن Everywhere قابلیت کامنت گذاری در تمامی بخش‌های وردپرس به کلی غیرفعال خواهد شد.

با انتخاب گزینه On certain post types می‌توانید عملیات غیر فعال کردن نظرات در وردپرس را به صورت دلخواه انجام دهید و در هر بخش از وردپرس که تمایل نداشتید آن را ببندید.

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website