0
  • No products in the cart.
 

محبوب ترین وتاثیرگذارترین برندهای دنیا

محبوب ترین وتاثیرگذارترین برندهای دنیا

برند های محبوب دنیا را بشناسید

از محبوب ترین یا برترین برند های دنیا چه میدانید؟ آیا این برندها برای ارتقا کیفیت زندگی تان طراحی شده اند؟ آیا خدماتی را که مورد پسند شماست ارائه میدهد؟ آیا از این برندها راضی هستید؟

آیا از عرضه‌ی سریع کالاها و خدمات راضی هستید؟ آیا به گوشی هوشندتان چسبیده‌اید؟ آیا از رد کردن تبلیغات لذت می‌برید؟ وب‌گاه نظرسنجی رنکر(com) پس از نظرسنجی از مصرف‌کنندگان فهرستی از برند هایی را تهیه کرده‌است که بیش‌ترین تاثیر مثبت را در زندگی روزانه‌ی آنها دارد. این‌ها محبوب‌ترین نمانام‌هایی هستند که زندگی‌مان را ارتقا می‌دهند.

برند های محبوب

۲۴. سوییس آرمی نایف (چاقوی ارتش سوییس)

این چاقوی جیبی چند ابزاره‌ توسط شرکت سهامی ویکتورینوکس ساخته شده‌است. مدل‌های چاقوهای سوییسی متفاوت هستند، اما بیشتر آنها شامل قیچی، موچین، تیغ، دربازکن، چراغ قوه، سوهان، خط‌کش، گیره، و چوپ‌پنبه بازکن هستند. این چاقو به آسانی جمع می‌شود تا در جیب‌تان جا بگیرد.

 

سوییس آرمی نایف

۲۳. هول فودز مارکت

مرکز اصلی هول فودز در آستین، واقع در تگزاس است و به مشتریان مجموعه‌ی گسترده‌ای از محصولات طبیعی و ارگانیک را در یک فروشگاه ارائه می‌کند. شاید قیمت‌های آن از بازارهای ارگانیک دیگر گران‌تر باشد اما گزینه‌های مختلفی را پیشنهاد می‌کند- اگر به دنبال یک صابون حمام ارگانیک نایاب می‌شد، این تنها جایی است که می‌توانید آن را پیدا کنید.

 

 هول فودز مارکت

۲۲. اسکایپ

اسکایپ سرویسی برای برقراری ارتباط اینترنتی است که با بیش‌ترین سرعت در حال رشد است-این سرویس به آدم‌ها این امکان را می‌دهد که هرجا هستند به‌طور رایگان تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنند. این سرویس اکنون ابزاری برای ترجمه‌ی فوری ارائه کرده‌است که می‌تواند سخنرانی‌های زنده را هم‌زمان ترجمه کند.

اسکایپ

۲۱. استارباکس

استارباکس بزرگ‌ترین شرکت قهوه‌ی دنیا است، که از ۱۹۷۱ کافی‌شاپ‌های ما را رضایت کافی‌شاپ‌های ما را جلب کرده‌است. اکنون با ویژگی‌هایی مثل پرداخت از طریق تلفن همراه و خدمات تحویل در محل، شاید به زودی صف‌های انتظار محو شوند تا رضایت مشتریان را به‌دست بیاورد.

استارباکس

۲۰. کوکولا

کوکولا نه‌تنها نوشیدنی‌های گازدار غیرالکلی را به ما عرضه می‌کند، بلکه پاورید، مینت مِید، ویتامین واتر، اُدوالا، اسمارت واتر، سیمپلی آرنج، دسانی واتر، و نوشیدنی‌های بسیار دیگر را نیز تولید می‌کند.

 کوکولا

۱۹. هاینز

این نمانام چاشنی پرطرف‌دار از ۱۸۶۹ زینت‌بخش همبرگرها و هات‌داگ‌ها بوده‌است. این شرکت محصولات غذایی از قبیل سس گوجه‌فرنگی و بیگل بایتز(پیتزاهای کوچک) تولید می‌کند که مصرف روزانه دارند.

هاینز

۱۸. تارگت

تارگت دومین بزرگ‌ترین خرده‌فروش در امریکا است. طرف‌داران این نمانام لباس‌ها، دکوراسیون منزل، و بخش تنقلات را تحسین می‌کنند.

برترین برند دنیا ۱۷: کاستکو

آیا به کالایی در حجم انبوه نیاز دارید؟ کاستکو هوای‌تان را دارد. آدم‌هایی که حق عضویت کاستکو را می‌پردازند روی آن قسم می‌خورند و می‌گویند یکی از ضروریات خانواده است. هم‌چنین خوب است بدانید کاستکو بزرگ‌ترین خرده‌فروش نوشیدنی باکیفیت در دنیا است.

۱۶. نایک

رقابت در دنیای لباس ورزشی شدید است، اما نایک به نوآوری ادامه می‌دهد و محصولاتی ابداع می‌کند که مصرف‌کننده‌ها نمی‌توانند در برابرشان مقاومت کنند—حتی ممکن است برای‌تان روشی ایجاد کنند که خودتان کتانی‌های‌تان را در خانه بسازید.

 نایک

۱۵. آیکیا

آیکیا ارائه کننده‌ی لوازم منزل آماده‌ی مونتاژ با قیمتی مناسب است که در آپارتمان‌ها، آشپزخانه‌ها و دفاتر کار از آنها استفاده کرد. به دلیل دستورالعمل گام به گام و آسان، نیازی نیست مصرف‌کننده‌ها پولی بابت حمل‌ونقل و مونتاژ بپردازند.

آیکیا

برترین برند دنیا ۱۴: سامسونگ الکترونیک

لوازم الکترونیکی سامسونگ از قبیل نمایش‌گر، چاپ‌گر، دستگاه‌های تهویه‌ی هوا، یخچال، و ماشین لباس‌شویی، محصولات الکترونیکی اساسی برای استفاده‌ی روزانه هستند.

۱۳. کلاگ

این تولید‌کننده‌ی غلات صبحانه، و غذاهای آماده، محصولاتی از قبیل کیک و کلوچه، بیسکویت، شیرینی‌هایی که می‌توان در توستر گرم کرد، غلات صبحانه‌ی تخته‌ای، تنقلات با طعم میوه، و وافل‌های منجمد تولید می‌کند.

کلاگ

۱۲. اچ‌بی‌اُ

هرچند شما باید برای شبکه‌ی تلویزیونی خصوصی اچ‌بی‌اُ پول بیش‌تری بپردازید، اما این شبکه سریال‌هایی مانند بازی تاج و تخت، سوپرانوز، معاون رییس‌جمهور، دار و دسته، و دختران را ساخته‌است که برنده‌ی جایزه‌ی امی بوده‌اند. اچ‌بی‌اُ با ایجاد کردن اچ‌بی‌اِ نَو(HBO Now) دست‌رسی به این شبکه را آسان‌تر کرده‌است-دست‌رسی نامحدود به فیلم‌ها و سریال‌های‌اش با پرداخت ماهیانه ۱۴.۹۹ دلار امکان‌پذیر است.

 اچ‌بی‌اُ

برترین برند دنیا ۱۱: نینتندو

از نظر درآمد، بزرگ‌ترین شرکت بازی‌های ویدیویی است. از ۱۹۷۷ که نینتندو نخستین کنسول‌های بازی ویدیویی رنگی مخصوص تلویزیون‌های خانگی را ساخت، دنیای بازی هرگز یکنواخت نبوده‌است. سپس کنسول بازی نینتندو وی با آوردن بازی‌های تعاملی به خانه‌های‌تان وارد عرصه این شد.

نینتندو

۱۰. سونی

سونی یکی از تولیدکنندگان پیش‌رو در وسایل الکترونیکی، پلی‌استیشن، فیلم، موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی است که فناوری و سرگرمی را در یک محصول به ما ارائه می‌کند.

۹. ای‌بِی

آیا می‌خواهید آن لباس ورزشی تنگ امضا‌شده را که کم‌یاب است، یا حتی چند کتاب استفاده‌شده را بفروشید؟ به ای‌بِی، وب‌گاه حراج و فروشگاه برخط، بروید تا از شر چیزهایی که دوست‌شان ندارید خلاص شوید یا چیزهای کم‌یاب را بخرید.

ای‌بِی

۸. مایکروسافت

ورد، آفیس، پاورپوینت، اکسل، آنتوراژ، بینگ، ایک‌باکس، ام‌اس‌ان- بسیاری از ما هرروز از این نرم‌افزارها استفاده می‌کنیم. مایکروسافت یکی از ارزشمندترین شرکت‌های دنیا است.

مایکروسافت

۷. لگو

آیا می‌دانستید یک آجر لگویی از ۱۹۵۸ این قابلیت را دارد که به یک آجر لگو که امروز ساخته شده‌است متصل می‌شود؟ اسباب‌بازی‌های این نمانام بخشی به‌یاد ماندنی از دوران کودکی بسیاری از آدم‌ها هستند.

۶. فیس‌بوک

این وب‌گاه شبکه‌ی اجتماعی به ما این امکان را می‌دهد که با دوستان در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنیم و در تماس باشیم، و در هر ماه ۱.۴ میلیارد کاربر فعال دارد. تقریبا ۳۰ درصد امریکایی‌ها در طول روز کاری از فیس‌بوک استفاده می‌کنند.

 فیس‌بوک

۵. کمپانی والت دیزنی

شادترین مکان روی زمین باید جایگاهی در این فهرست نمانام‌های مثبت داشته‌باشد. کمپانی والت دیزنی دومین بزرگ‌ترین شرکت رسانه‌ای خوشه‌ای است که پارک‌های موضوعی، شرکت‌های تهیه‌کنندگی، و شبکه‌های تلویزیونی را ارئه می‌کند. با تماشای شبکه‌های ای‌اس‌پی‌ان و اِی‌بی‌سی را، حتی بدون این‌که بفهمیم محصولات والت دیزنی را دریافت می‌کنیم.

۴. نت‌فلیکس

براساس گزارش اخیر نت‌فلیکس این وب‌گاه در سراسر دنیا ۶۹.۱۷ میلیون مشترک دارد، که بیش از ۴۳ میلیون نفر از آنها در امریکا هستند-اما همه‌ی می‌دانیم این عدد باید بیش‌تر باشد چون احتمالا شما از حساب کاربری دوستِ داییِ پدرتان استفاده می‌کنید.

نت‌فلیکس

۳. آمازون

آمازون هم‌چنان با محصولات بی‌پایان و عرضه‌ی سریع‌اش زندگی ما را آسان‌تر می‌کند. این شرکت هم‌چنین با عرضه‌ی کتاب‌خوان و تبلت و راه‌اندازی سامانه‌ی آمازون اینستنت ویدیو، بازار عظیمی در وسایل الکترونیکی دارد. سریال تلویزیونی “شفاف” که برای این سامانه ساخته شده‌است برنده‌ی جایزه شده‌است.

۲. اپل

یک مغازه‌دار در شمال تهران در اول نوامبر ۲۰۰۸ یک آیفون اپل آنلاک تری‌جی را نشان می‌دهد.

اپل با هدف ارتقای روش استفاده‌ی ما از فناوری، دائما در حال نوآوری و به‌روزرسانی محصولات و خدمات است. اپل به ما رایانه، گوشی‌های هوشمند، نرم‌افزار، و موسیقی عرضه می‌کند که ما روزانه از آنها استفاده می‌کنیم.

 اپل

۱. گوگل

گوگل موتور جست‌وجوی نهایی برای همه‌ی سوال‌های ما است. این ابزار به راحتی ما را به مسیر درست هدایت می‌کند و منبع اطلاعاتی بی‌پایانی را برای ما فراهم می‌کند.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website