0
  • No products in the cart.
 

معرفی ابزارهایی برای افزایش قدرت بازاریابی محتوا

معرفی ابزارهایی برای افزایش قدرت بازاریابی محتوا

ابزارهای کمتر شناخته شده برای افزایش قدرت بازاریابی محتوا کدامند؟

 افزایش قدرت بازاریابی محتوا

۱- ابزار Cloudup برای ذخیره پیش نویس ها و تصاویر خود

اگر کسب و کار شما ۱۰۰٪ به گوگل وابسته است، زمان آن است که مدل کسب و کار خود را تغییر دهید.Cloudup یک جایگزین عالی برای هر دو Dropbox و Google Drive است که شما را به ۲۰۰ گیگابایت (یا حداکثر ۱۰۰۰ آیتم) از فضای ذخیره سازی رایگان می دهد که این سرویس یکی از بزرگترین گزینه های به اشتراک گذاری و ذخیره سازی فایل رایگان است.

ابزار Cloudup

۲- ابزار Drip قدرت بازاریابی ایمیل شما را می دهد

این راز نیست که من طرفدار MailChimp نیستم. من سیستم خود را بیش از حد بزرگ و سخت استفاده می کنم، در حالی که سیاست های آنها خیلی نامشخص است، شما می توانید آنها را تصادفا نقض کنید. Drip یک جایگزین خوب برای سیستم های بازاریابی ایمیل شناخته شده است که به شما مقدار زیادی از ویژگی های خوب را برای قیمت نسبتا پایین می دهد.

ابزار Drip

۳- ابزار Cyfe برای انتشار و به روز رسانی رسانه های اجتماعی

ابزار Cyfe

Cyfe یکی از ابزارهایی است که می توانید برای هر چیزی در زیر آفتاب استفاده کنید. این مانند چاقوی سوئیس است که دارای یک ویجت برای هر چیزی است، از جمله:

  • صورتحساب (از طریق FreshBooks و دیگران)،
  • نظارت بر عملکرد (از طریق Pingdom برای نظارت بر Uptime)،
  • تجزیه و تحلیل محتوا (از طریق Google Analytics، Alexa و بسیاری دیگر)،
  • تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی (فیس بوک، توییتر، نمایش مشخصات عمومی، Pinterest، یوتیوب، شما آن را نام گذاری کنید!)
  • علاوه بر این شما می توانید ویدجت های سفارشی ایجاد و اضافه کنید یا هر چیزی را با استفاده از iFrame جاسازی کنید (به عنوان مثال من صفحات گسترده من را جاسازی می کنم).

به روز رسانی های اخیر آنها، انتشار رسانه های اجتماعی را به مجموعه اضافه کرده است، که به شما این امکان را می دهد تا به روز رسانی های رسانه های اجتماعی خود را از داشبورد نظارت بر کسب و کار خود برنامه ریزی کنید.

۴- ابزار Topvisor برای بهینه سازی محتوا و آنالیز رقیب

آیا شما فهرست موجودی محتوا را در اختیار دارید؟ احتمالا نه، چون ایجاد یک فرایند وقت گیر و خسته کننده است و ابزارهای موجود در بازار گران هستند و به ندرت به شما یک موجودی دقیق برای کار می دهند.Topvisor برای حل این مشکل ساخته شد. این یک راه حل بهینه سازی جستجوگرها کاملا قابل تنظیم و گسترده است. آنها برنامه های ماهانه ای را با قیمت ۲۹ دلار شروع می کنند. من ابزارهای ردیابی صفحه خود را دوست دارم چراکه به من اجازه می دهد بر رقبایم نظارت داشته باشم.

ابزار Topvisor

۵- ابزار Salesmate برای سازماندهی و تأیید رهبری شما

اگر شما از هر پلت فرم مدیریت فروش (یا برنامه ریزی در مورد استفاده از آن) برای سازماندهی منافع خود استفاده می کنید، سعی کنید از Salesmate استفاده کنید. این بسیار مقرون به صرفه و در ویژگی های رسیدن Salesmate فوق العاده می باشد. به راحتی در هر ابزار بازاریابی محتوا امکان پذیر است و هر نوع ویژگی را برای بهبود فرآیند فروش شما ارائه می دهد.

 ابزار Salesmate

۶- ابزار EpicBeat برای نظارت بر روند

EpicBeat فقط یک ابزار نظارت بر روند نیست. این یک داشبورد است که بازاریابی شما را با این روندها تقویت می کند.

ابزار EpicBeat

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website