0
  • No products in the cart.
 

نصب تولبار الکسا در گوگل کروم

نصب تولبار الکسا در گوگل کروم

نصب تولبار الکسا در گوگل کروم

اگر کاربری هستید که به تازگی با نام الکسا برخوردید باید بدانید که این تولبار علاوه بر این که رتبه وب‌سایت‌ها را به شما نمایش می‌دهد تأثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه وب‌سایت شما دارد، اگر هم وب مستر هستید حتماً از مزایای نصب تولبار الکسا در گوگل کروم باخبر هستید.

فقط کافی است تا کاربران وب سایتتان را ترغیب به استفاده از آن کنید و بخواهید که به وب‌سایت شما سر بزنند تا نتیجه آن را ببینید و شگفت زده شوید.

 

روش نصب تولبار الکسا در گوگل کروم

مرحله اول : برای نصب تولبار الکسا باید توسط مرورگر کروم از طریق لینک زیر وارد وب‌سایت الکسا شده و بر روی دکمه Install Alexa Browser Extension کلیک نمایید.

http://www.alexa.com/toolbar

مرحله اول

مرحله دوم : در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود برای اضافه شدن تولبار الکسا روی دکمه‌ی ADD TO CHROME کلیک نمایید.

مرحله دوم

مرحله سوم : بعد از کلیک بر روی ADD TO CHROME یک پنجره پاپ آپ برای شما باز می‌شود که باید روی عبارت Add extension کلیک کنید تا تولبار الکسا به Extension های گوگل کروم شما اضافه گردد.

مرحله سوم

مرحله چهارم : در این مرحله با توجه به سرعت اینترنت شما زمان دانلود extension متفاوت خواهد بود، سپس بعد از دانلود به صورت اتوماتیک نصب انجام خواهد شد.

مرحله چهارم

مرحله پنجم : در مرحله بعد یک پنجره جدید برای شما باز خواهد شد که یک پیشنهادی از extension های مرتبط ارائه خواهد داد که در صورت تمایل می‌توانید جهت نصب آن‌ها هم اقدام کنید و یا آن را ببندید.

مرحله آخر : در مرحله نهایی شما باید بر روی آیکون الکسا بر روی مرورگر کروم خود کلیک کنید و در پنجره جدید باز شده برای شما، گزینه Accept and Enable را جهت اتمام عملیات نصب تولبار الکسا در گوگل کروم کلیک کنید

.مرحله آخر

امیدوارم با نصب تولبار الکسا در گوگل کروم از این لحظه به بعد بتوانید از مزایای فوق‌العاده آن استفاده کنید و به عنوان یک وب مستر حرفه‌ای وظیفه مانیتورینگ سایت خودتان و رقبایتان را به خوبی انجام دهید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website