0
  • No products in the cart.
 

نکات مهم برای طراحی یک کاتالوگ موفق

نکات مهم برای طراحی یک کاتالوگ موفق

نکات مهم برای طراحی یک کاتالوگ موفق

دراین مقاله از مجله توسعه دهندگان به نکات مهم  برای طراحی یک کاتالوگ موفق می پردازیم.کاتالوگها از قوی ترین ابزارهای بازاریابی برای کسب اطلاعات در مورد محصولات و خدمات هستند.

نکات مهم برای طراحی یک کاتالوگ موفق

در مورد آن فکر کنید: کاتالوگ ها را از طریق پست دریافت می کنیم و آنها را در خارج از فروشگاه ها انتخاب می کنیم. آنها حتی در بسته هایی که دریافت می کنند وارد می شوند و به ما اجازه می دهند بعد از فروش اولیه به خرید و فروش بپردازیم. و چندین بار، کاتالوگها همچنان به دور خود ادامه می دهند، در صفحات ما با صفحات سگ گوش و محصولات مورد علاقه دایره ای یا علامت گذاری شده یافت می شوند.اما نه هر کاتالوگ ما برای مدت طولانی می گیریم. بعضی ها یک نگاه شتابزده را می بینند، در حالی که دیگران حتی پیش از رفتن به سطل بازیافت حتی باز نشده اند. فقط به این دلیل که شما همه چیز را قرار داده اید و سقف آشپزخانه در فهرست شما معنی ندارد، هر مشتری بالقوه ای که می خواهد هزینه گرانبها را از آن صرف کند، به ویژه اگر آن را خسته کننده باشد.در ادامه به نکاتی مهم برای طراحی یک کاتالوگ موفق خواهیم پرداخت.

طراحی یک کاتالوگ

موضوعات مرتبط با کاتالوگ

طرح چشمگیر، طرح های هوشمند، تصاویر جذاب و سازمان، گوشه های اصلی طراحی خوب کاتالوگ هستند. این واقعیت را اضافه کنید که صنایع مختلف معمولا نیاز به رویکردهای متفاوت دارند: یک فروشگاه بزرگ جعبه فروشگاه کالاهای ورزشی، بسیار متفاوت از یک تماشاچی سفارشی خواهد بود. این را قبل از غواصی در نظر بگیرید، زیرا یک اندازه در طراحی دایرکتوری طراحی نشده است.پس از کجا شروع میکنی؟ بیایید به چند روش کلیدی برای شروع پرش در طراحی کاتالوگ خود با بهترین شیوه نگاه کنیم.عملکرد کاتالوگ به چگونگی فروش آن وابسته است. طراحی کاتالوگ خود را به درخواست مشتری مورد نظر خود متمرکز کنید. اگر هدف شما یک مخاطب جوان باشد، آن را به طور قابل توجهی متفاوت از یک کاتالوگ برای افراد مسن تر خواهد بود. اگر مخاطبان چندگانه را هدف قرار داده اید، ممکن است طرح های متعددی را برای مطابقت با سبک و خواسته های مخاطبان خود در نظر بگیرید.

همین حالا در مجله توسعه دهندگان ببینید :

۳۶ ایده خلاقانه تبلیغات محیطی و برچسب های تبلیغاتی

اندازه و فرمت کاتالوگ

فضای مورد نیاز خود را به محصولات خود برسانید. هنگام طراحی کاتالوگ خود اطمینان حاصل کنید که آن را به اندازه کافی بزرگ برای نشان دادن تمام محصولات خود را و توجه به مهم ترین محصولات یا خدمات خود را. تعداد صفحات، فرمت و چگونگی احساس مشتریان را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر شما در یک صنعت طاقت فرسا هستید مانند ساعت سفارشی یا عکاسی خوب، ممکن است یک طرح ریزی با موارد کمتر در هر صفحه بخواهید، و کیفیت و منحصر به فرد بودن آن را برجسته کنید.
علاوه بر این، این نوع مخاطب احتمالا از یک سهام کاغذ با کیفیت بالاتر نیز بهره مند خواهد شد، توجه دقیق تر نسبت به کیفیت تصویر و حقیقت رنگ. شما می خواهید مشتریان خود را در طول صفحات باقی بگذارید، جزئیات و داستان “کار” خود را در نظر بگیرید. یک محل خوب برای دریافت مشاوره تخصصی از چاپگر مورد علاقه شما است. در PrintingForLess، ما نمونه های چاپ شده، راهنمایی فنی و راهنمایی در مورد چگونگی گرفتن بهترین قطعه چاپ را ارائه می دهیم.

استفاده از تصاویر با کیفیت بالا

تصاویر محصولات و خدمات شما مرکزی کاتالوگ شما است. در نظر بگیرید که تصاویری از محصولات و خدمات ارزشمند بزرگتر از محصولاتی با ارزش کمتر داشته باشید. عکس های عالی محصولات خود را جذاب تر و فروش را افزایش می دهد. اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر شما با نور مناسب گرفته شده و برای چاپ مناسب است. ما توصیه می کنیم ۳۰۰ dpi یا بالاتر برای همه تصاویر. اطلاعات بیشتر در مورد رزولوشن تصویر در اینجا می توانید پیدا کنید.

وقت خود را برای بررسی و ارزیابی اینکه چگونه کاتالوگ شما برای شما انجام می شود، بکشید. پاسخ به سوالات زیر را در نظر بگیرید:

  • چه چیزی فروخته lمی شود؟ کجا در کاتالوگ بود؟
  • آیا وجود دارد “duds” و جایی که آنها در کاتالوگ قرار دارد؟
  • آیا نگاه کلی و احساس کاتالوگ به فروش و یا مانع فروش شما شد؟
  • پس از انتشار کاتالوگ شما به سرعت شروع به دیدن فروش کردید؟
  • همچنین اطمینان حاصل کنید که از افراد فروش خود در مورد نحوه عملکرد کاتالوگ یا برای بازخورد مشتریان بپرسید.

همانطور که می بینید، یک کاتالوگ یک فرایند است که زمان، تعهد، صبر و تست را اتخاذ می کند. و در حالی که همه این ممکن است به نظر می رسد دلهره آور، هنگامی که شما سیستم خود را طراحی می کنید، شما می توانید آن را بارها و بارها استفاده کنید. اجرای فرمول درست به فروش و نگه داشتن مشتریان کمک خواهد کرد.

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website