0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF پیاده روی از جف گالووی

کتاب الکترونیکی PDF پیاده روی از جف گالووی

 کتاب الکترونیکی PDF پیاده روی از جف گالووی

کتاب پیاده روی  از  جف گالووی در قالب کتاب الکترونیکی PDF ارائه شده از مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه آموزش ، ایزو ، طراحی وب سایت ، که با کیفیت بسیار عالی تهیه و در اختیار شما قرار داده شده است.

شاید به دفعات شنیده یا در جریان باشید که در میان نزدیکان و آشنایان مسن که به دلایل دردهای قفسه سینه، تنگی نفس و هر عارضه ای که مربوط به نارسایی های قلبی – عروقی هست، که پس از مراجعه به پزشک، مشکل اصلی آنان چربی خون بوده، قاطع ترین پاسخی که دریافت کرده اند “حتما” پیاده روی کنید” بوده است. این تاکید پزشکان برای کنترل و کاهش قند خون و سوزاندن چربی – به ویژه تری گلیسیرید – امروزه یک توصیه فرا گیر شده است. روانپزشکان و روانشناسانی که به درمان رفتاری پیش از دارو درمانی اعتقاد دارند نیز برای مراجعان خود دستور العمل عام و مشترکی دارند: “محیط ات را تغییر بده و برای زندگی ات راه برو”

یکی از نتایج مفید راه پیمایی، نشاط و سرخوشی ناشی از ترشح “ایندورفین” است. تولید این ماده در خون موجب تسکین دردهای ماهیچه ای هم می شود. راه پیمایی مستمر و مدون در تنظیم و تعدیل برنامه زندگی و ایجاد آرامش و حفظ و تداوم دراز مدت سلامتی، نقش بسیار چشمگیری دارد.

هدف کتاب پیاده روی آشنا کردن شما با فواید پیاده روی به صورت مستقیم است. هدف اولیه این کتاب، کمک به شما در جهت آگاه شدن از فرآیند سوخت و ساز و واکنش مغزیتان است. آگاهی شما باعث پربارتر شدن زندگی شما با پیاده روی می‌شود. اگر می‌خواهید از شور و شوق پیاده‌روی در اطراف خود لذت ببرید. به پیاده روی‌های طولانی بپردازید. هنگامی که یاد می‌گیرید چگونه از هر جلسه ورزشی لذت ببرید همه چیز بهتر می‌شود. تمام اطلاعات در این کتاب وجود دارد.

آنچه بیان می‌شود به عنوان راهکاری است از طرف یک ورزشکار، کسی که با پیاده‌روی خو گرفته و بیش از ۳۰ سال است که باهزاران نفر مثل شما کار می‌کند. همیشه بخندید و از پیاده‌روی تان لذت ببرید. مطمئن باشید که این کتاب می‌تواند زندگی تان را تغییر دهد. این مجموعه شامل پنج گام است.

نکته مهم: دلیل اصلی که مبتدیان پیشرفت نمی‌کنند این است که به صورت منظم ورزش را انجام نمی‌دهند.

هدف پیاده روی روزانه این است که پس از آن، احساس خوبی داشته باشید و به شما انگیزه لازم را برای پیاده‌روی در روز آینده بدهد. راه پیمایان به امکانات یا تسهیلات ویژه‌ای نیاز ندارند؛ فقط لباس و کفش راحت می‌خواهند!

پس بیایید شروع کنیم.

پیش از شروع پیاده روی به پزشک خود بگویید که قصد دارید هفته‌ای چند بار پیاده روی کنید. سپس بپرسید که آیا چیزی نیاز هست که باید از آن آگاه باشید؟ اگر پزشک شما را از پیاده روی منع کرد، دلیلش را بپرسید .

سرمایه گذاری اولیه شما، کفش است.

در حالی که کفش تنها تجهیزات پیاده‌روی است، اغلب راه پیمایان زمان کمی را برای انتخاب کفش مناسب صرف می‌کنند. معمولا کفش‌های مخصوص دویدن، پیاده‌روی را آسان‌تر می‌کند؛ و احتمال زخمی، خستگی و آبله پا کاهش می‌یابد. همچنین کفش مناسب انگیزه شما را برای پیاده‌روی افزایش می‌دهد. کفش‌های مخصوص دویدن، راحت‌تر و مناسب‌تر هستند. بخش بعدی این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا پس از پیدا کردن کفش مناسب، پیاده‌روی کنید.


دانلود رایگان PDF

 

کتاب الکترونیکی PDF رایگان پیاده روی از جف گالووی

 

حجم دانلود: 189 صفحه – 5.57Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید

 

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.