0
  • No products in the cart.
 

چگونه روز تولد همسر خود را جشن بگیریم

چگونه روز تولد همسر خود را جشن بگیریم

همسر ما یکی از مهمترین افراد در زندگی ما است، و تولد او زمان بسیار خوبی است تا میزان اهمیت خود به او را نشان دهید. نیازی به تهیه ادکلان یا کراوات نیست، می توانید قدردانی خود را با انتخاب هدیه ای که مطابق با شخصیت و سبک زندگی اوست، یا برنمه ریزی یک جشن و لذت بردن در کنار افرادی که او دوست دارد، بیان نمایید.

روش اول) انتخاب کادوی مناسب

 

  1. در طول سال به جمع آوری ایده ها بپردازید. زمانی که او به طور اتفاقی بیان می نماید که چیزی را دوست دارد یا نیاز دارد، به آن توجه نمایید. شاید او از کتاب جدیدی که توسط نویسنده ی محبوبش منتشر شده، هیجان زده شود. شاید از زیپ شکسته شده ی لباس خود که بر روی جعبه لپ تاپ گذاشته، ناامید شده باشد. به این نشانه های کوچک توجه کنید و آنها را یادداشت کنید تا هنگامی که تولد او نزدیک است، از آنها الهام بگیرید.
  • همچنین می توانید از گوشی هوشمند خود برای ثبت لیستی از ایده های هدیه استفاده کنید.

 

  1. یک جعبه اشتراک غذا به او بدهید. همه عاشق غذا هستند، و احتمالاً با غذاهایی که شوهرتان را دیوانه می کند، آشنا هستید. از شکلات گرفته تا ترشیجات و محصولات گوشتی، در اینجا اشتراکاتی از هر نوع مواد غذایی وجود دارد. ابتدا با فروشگاه یا برند مورد علاقه خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها چنین تعاملاتی ارائه می دهند یا خیر.
  • اگر او از امتحان کردن مواد غذایی جدید لذت می برد، جعبه اشتراک Munchpak که هر ماه مجموعه ای از اشتراکات جدید خود را به سرتاسر جهان ارسال می کند، در نظر بگیرید.
  • جعبه اشتراک CSA (کشاورز حمایت شده توسط جامعه) می تواند روشی بسیار خوب برای آوردن میوه ها و سبزیجات تازه به خانه همراه با حمایت از کشاورزان محلی باشد.

  1. برای او مقداری نوشیدنی خریداری نمایید. اگر شوهرتان نوشیدنی میل می کند، بطری زیبایی از هر نوشیدنی که بهتر دوست دارد بدهید. نوشیدنی ای را انتخاب کنید که کمی بهترو گران تر از آنچه برای خود خریداری می کند، باشد. به دنبال بسته های هدیه ای باشید که همراه با لیوان هستند تا کمی ذوق و سلیقه به آن اضافه شود.
  • اگر به دنبال پیشنهاد ارزان تری هستید، یا می خواهید این هدیه را کامل کنید، در نظر داشته باشید که به او یک لوازم جانبی خوب مانند یک درب بازکن مغناطیسی باکیفیت بدهید.
  • جعبه اشتراک نوشیدنی می تواند هدیه ای عالی باشد و ممکن است طعم های جدید و مورد علاقه را به او معرفی نماید.

  1. ایده ای عملی را انتخاب کنید. اگر او اصرار دارد که چیزی نمی خواهد، چیزی که نیاز دارد را به او بدهید. ممکن است کسل کننده به نظر برسد، اما این کار نشان می دهد که شما به ساده و راحت کردن زندگی او اهمیت می دهید.
  • می توانید با مواردی که او به صورت روزانه از آنها استفاده می نماید شروع کنید، به عنوان مثال قهوه ساز یا صورت تراش برقی او را می توانید ارتقا دهید.
  • برای او چیزی مانند یک کیف کوچک یا صندلی ماساژور تهیه کنید تا بتواند در محل کار از آن استفاده نماید.

  1. برای او یک ابزار فنی تهیه کنید. وقتی نوبت به خنک سازی لوازم فنی جدید می رسد، هیچ کمبودی وجود ندارد. چه کاربردی باشد یا برای سرگرمی، او از داشتن یک “وسیله بازی” جدید و امتحان آن قدردانی خواهد کرد.
  • اگر او عاشق موسیقی است، یک جفت بلندگو یا هدفون جدید برای او تهیه کنید. همچنین ممکن است از یک گرامافون ( اگر هیچ گونه دیسکی ندارد، تعدادی دیسک برای او تهیه کنید) لذت ببرد.
  • جعبه های شارژ همیشه هدیه های مفیدی هستند. یک جعبه شارژ چوبی با محفظه های تخصصی با وسایل او تهیه نمایید. حتی می توانید دو عدد، یکی برای خانه و یکی برای محل کار او تهیه کنید.

 

  1. به او یک هدیه نوستالژیک بدهید. آنچه از گذشته او به یاد می آورید را پیدا کنید. شاید بتوانید به یک عکس قدیمی از دوستان دانشگاه او دست پیدا کنید، آن را قاب کنید یایک دستگاه سی دی پلیر برای تماشای کارتون های مورد علاقه دوران بچگی او خریداری نمایید. آیا غذا یا محصول خاصی وجود دارد که قبلاً آن را دوست داشته و از آن منبع شده باشد؟ شاید بتوانید آن را در سایت eBay یا Amazon یا فروشگاه های مخصوص نوستالژی پیدا کنید.

 

  1. هدیه ای با برچسب باند یا تیم مورد علاقه او تهیه نمایید. از لیوان قهوه گرفته تا پوسترهای روی تیشرت، اگر نام باند یا تیم ورزشی او بر روی آنها باشد، او دوست خواهد داشت. می توانید برای او چیزی که از قبل می دانید نیاز دارد، مانند یک پیراهن یا روتختی جدید حاوی لوگوی تیم موردعلاقه او را خریداری کنید.
  • اگر توانایی مالی دارید، مسافتی طولانی بروید و کلکسیونی منحصربفرد مانند یک پیراهن امضا شده یا قابی از لیست آهنگ هایی که یک باند یا خواننده قصد اجرای آنها در کنسرتی خاص را دارد، برای او تهیه کنید.
  • به دنبال مواردی خصوصاً رویدادهایی باشید که او در آن حضور داشته است. مانند عکس قاب شده ای از بازی ای که او به آنجا رفته است.

 

  1. به خیریه مورد علاقه او چیزی اهدا کنید. آیا او عاشق حیوانات است؟ با نام او چیزی را به انجمن ASPCA اهدا نمایید. آیا او خواننده مشتاقی است؟ اهدای چیزی به یک کتابخانه محلی را در نظر داشته باشید. با جمع نکردن وسایل غیرضروری در خانه، می توانید جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنید.

روش دوم) ارائه تجربه انجام یک کار

 

 

 

  1. کارت عضویت جایی که دوست دارد را برای او خریداری نمایید. کارت عضویت چه برای یک موزه هنری باشد یا یک باغ گیاه شناسی، هدیه ای است که می توان تقدیم نمود. حتی می توانید اعضای بیشتری از سوی خود، کل خانواده یا تعداد کمی از دوستان او که علاقه های آنها مشترک است را دعوت کنید.
  • بلیط فصل تیم ورزشی مورد علاقه ی او را خریداری نمایید. این کار ممکن است ولخرجی باشد، اما هرگز فراموش نخواهد شد!
  • تفریحی را انتخاب کنید که بتوانید با هم از آن لذت ببرید، به عنوان مثال بلیط فصلی تئاتر هنری با اجرای محلی تهیه کنید.

 

  1. زمانی را برای تنها بودن به او بدهید. اگر بچه دارید، این ایده می تواند بسیار باارزش باشد ـ این زمان می تواند بعدازظهری همراه با صلح و آرامش و بهترین هدیه ای که می توانید به او بدهید، باشد. پیشنهاد قرار دادن خانه در اختیار او را بدهید یا انجام کاری که یک روز به طول می انجامد را به او پیشنهاد دهید.
  • اگر مهارت داشته باشید، می توانید این هدیه را به شکل یک “کوپن” زیبا و دست ساز تقدیم کنید ـ فقط زمان اتمام تخفیف کوپن را حتماً مشخص کنید.

 

  1. او را برای کلاسی ثبت نام کنید. اگر کاری هست که او مایل به یادگیری آن بوده یا قبلاً انجام می داده اما زمان زیادی برای انجام آن دارد، چند کلاس با مربی خصوصی برای او بگیرید. مطمئن گردید زمان بندی کلاس ها متناسب با برنامه او باشد، یا اگر معمولاً باید در منزل باشد، پیشنهاد پیدا کردن یک پرستار کودک یا ماندن در کنار بچه ها را به او بدهید.
  • آشپزی، رقص، زبان خارجی، کلاس های درک فیلم یا موسیقی همگی می توانند گزینه های سرگرم کننده ای باشند.
  • او را با کاری مانند بازیگری یا یوگا که معمولاً انجام نمی دهد، به چالش بکشید. ممکن است در نهایت استعدادی که هرگز از آن اطلاعی نداشته را کشف نماید.

 

  1. با او کاری که معمولاً نمی خواهد انجام دهید. اگر کاری هست که او سعی دارد شما را برای مدتی مجبور نماید، وقت آن است که او را جذب کنید و دل او را بدست بیاوریید تا نشان دهید که به او اهمیت می دهید. این بدان معنی است که اگر او بداند این کار را فقط برای او انجام می دهید، برای او ارزش بیشتری خواهد داشت.
  • اگر چیزی هست که او دوست دارد و شما نمی توانید تحمل کنید ـ مثل فیلم های ترسناک، غذای تایلندی ـ آن را امتحان کنید. قیافه معناداری خواهید گرفت و در نهایت با لذت بردن از آن خودتان را غافلگیر می نمایید.
  • کاری که قبلاً با هم انجام می دادید را امتحان کنید اما دیگر وقت زیادی برای آن ندارید. اگر قبلاً به اردوگاه دانشگاه می رفتید اما اکنون فرار از کار برایتان مشکل است، زمانی را با زحمت فراهم کنید و او را با رفتن به پارک محلی خود غافلگیر نمایید.

 

 

  1. جسارت درونی او را برانگیزید. اگر همیشه می خواست کاری مفرط مانند پرش از هواپیما یا پرش از سکو را انجام دهد، نام او را برای کلاس ها ثبت نام کنید. اگر اهل بازی هستید، می توانید به او بپیوندید ـ یا تنها از پایین با خیال راحت از او فیلمبرداری کنید.
  • ممکن است هیجان های ایمن تری مانند اتاق گریز یا لیزر تگ را ترجیح دهید .

 

 

  1. برنامه سفری با هم را طرح ریزی کنید. چه یک سفر دریایی در باهاما باشد یا یک تعطیلات آخر هفته در ساحل، داشتن زمانی با کیفیت و به دور از استرس زندگی روزمره، هدیه ای عالی برای او خواهد بود. مقصدی که هر دو از آن لذت ببرید را انتخاب کنید، و حتما آن را برای زمانی که هر دو وقت آزاد دارید، برنامه ریزی کنید.
  • اگر هنوز نتوانسته اید بلیط تهیه کنید، می توانید با تهیه یک “صندوق تعطیلات” او را غافلگیر کنید. یک جعبه با شیشه بزرگ پیدا کنید و عکس از مقصد رویایی خود بر روی آن تزئین نمایید، و هر مبلغی که در توان دارید را برای شروع پس انداز در داخل آن بیندازید. (بدیهی است، وقتی او هدیه ای دریافت می کند، باید این پول را در بانک قرار دهید!)

 

  1. در شهر خود گردشگر باشید. اگر نمی توانید سفری داشته باشید یا نمی توانید پرستار کودکی به مدت بیش از یک یا دو شب پیدا کنید، می توانید تعطیلات خود را در همان مکانی که هستید، سپری کنید. اتاقی را در یک هتل خود در شهر خود رزرو کنید و آخر هفته را صرف کشف جاذبه های آن نمایید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهر خد، گشت و گذار کنید. حتی می توانید یک تور آشپزی یا نوشیدنی که به شما اجازه تست کردن محصولات و رستوران های محلی و کافه ها می دهد را انتخاب کنید.

 

روش سوم) برنامه ریزی یک گردهمایی

 

  1. یک جشن تولد را میزبانی کنید. اگر همسرتان از بودن دیگران در کنار خود لذت می برد، دوستان و خانواده را به منزل خود دعوت کنید تا به برگزاری جشن کمک نمایند. نوشیدنی ها و نیروافزاهای سبک تدارک ببینید و از وجود کیک تولد مطمئن گردید. گزینه ای که مورد علاقه همسرتان است را در نظر بگیرید، مانند برنامه تلویزیونی یا تیم ورزشی مورد علاقه او.
  • اگر شوهرتان غافلگیر شدن را دوست دارد، در نظر داشته باشید که آن را یک مهمانی غافلگیر کننده بسازید ـ اما در نظر داشته باشید که داستان خوبی سر هم کنید، یا اگر به نظر برسد که هیچ برنامه ای برای تولد او ندارید، او شک خواهد کرد.

 

  1. با چند دوست صمیمی دور هم جمع شوید. اگر همسرتان اجتماعی نیست و افراد آن منطقه را زیاد نمی شناسد، شاید ترجیح دهد با تعدادی از دوستان یک دورهمی صمیمی داشته باشد یا بیرون برود. از قبل برنامه ریزی کنید تا دوستان صمیمی او در دسترس باشند، و محلی را انتخاب نمایید که بتوانید به راحتی صحبت و استراحت نمایید.
  • در منزل خود شام کوچکی برای مهمانی تهیه نمایید. غذای مورد علاقه همسر خود را درست کنید و از مهمانان بخواهید به همراه خود نوشیدنی بیاورند.
  • در رستورانی که همسرتان دوست دارد، میزی رزرو کنید. در صورت امکان، اتاقی خصوصی را انتخاب کنید تا در صورتی که رستوران شلوغ بود، تجربه غذاخوری آرام و ساکتی داشته باشید.

 

  1. به صورت گروهی بیرون بروید. با چند دوست هماهنگ شوید و فعالیت جالبی را برای انجام با گروه انتخاب نمایید. فعالیتی که همسرتان دوست دارد را انتخاب کنید، اما نظر دیگر مهمانان را نیز در نظر داشته باشید ـ اگر همه لذت ببرند، او لذت بیشتری خواهد برد. سفرهای کمپینگ، “اتاق های گریز”، کنسرت ها می توانند پیشنهادات خوبی باشند. تفریحی که مناسب تمامی سنین باشد را انتخاب کنید و کودکان را همراه خود نیز بیاورید!

 

  1. سفر جاده ای کوتاه یا بیرون از شهر برنامه ریزی کنید. خانواده خود را دور هم جمع کنید یا تعدادی از دوستان خوب خود را برای پیوستن به یک گردش در جاذبه های حوالی خود دعوت کنید. می توانید برای فعالیتی مانند دیدن گروه موسیقی مورد علاقه او در شهر مجاور یا قایقرانی در پارک ایالتی، برنامه مسافرتی را بچینید یا به سادگی یک یا دو روز را برای استراحت و دور شدن از همه اختصاص دهید.
  • زمانی که با قرار گرفتن او در برنامه ریزی خود، انتخاب فعالیتی که او از آن لذت می برد راحت تر می گردد، با حفظ یک راز تا رسیدن به مقصد، او را غافلگیر کنید.

 

  1. گذشته او را با یک مهمانی پرشکوه جشن بگیرید. یک گروه اسکیت باز در مهمانی یا مهمانی رقص را برنامه ریزی کنید. این کار او را به دوران جوانی خود می برد، و احتمالاً همین کار را برای شما یا دوستان خود انجام خواهد داد. حتی می توانید به دوران عقب تر رفته و از تم بچه گانه مانند یک برنامه تلویزیونی از دوران کودکی اش استفاده کنید.
  • اگر او در مکانی که او را مدت زیادی می شناسند دوستی دارد، از آنها درخواست نمایید تا به شما در طرح ریزی یک مهمانی یادآور لحظات خوب گذشته، کمک نمایند.

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website