0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF بخواهید تا به شما داده شود از جری هیکس

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > انگیزشی و موفقیت  > کتاب الکترونیکی PDF بخواهید تا به شما داده شود از جری هیکس
بخواهید تا به شما داده شود جری هیکس

کتاب الکترونیکی PDF بخواهید تا به شما داده شود از جری هیکس

کتاب الکترونیکی PDF بخواهید تا به شما داده شود از جری هیکس :

کتاب بخواهید تا به شما داده شود از جری هیکس که در مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت ، با ارائه این کتاب شما را برای داشتن زندگی بهتر و رفتن به سوی موفقیت راهنمایی می کند.

در زندگی به دنبال چه هستید؟ بهبود روابط؟ بهبود اوضاع مالی؟ بهبود وضعیت سلامتی تان؟ آیا به دنبال شغل مورد علاقه تان هستید؟ یا به دنبال جذب زوج مناسب؟ اگر می خواهید تمامی این موارد را داشته باشید این کتاب راه دستیابی به آنها را به شما می‌آموزد.

پس از مطالعه کتاب بخواهید تا به شما داده شود خواهید آموخت که اساسِ قانون جذب این است:

احساس خوب = اتفاقات خوب

این قانون در مورد تمام جنبه های زندگی صادق است، از جمله پول. برخی افراد با اینکه سالهاست به دنبال کسب ثروت هستند، با وجود تلاش فراوان هنوز به ثروتی که خواهان آن بوده‌اند، دست نیافته‌اند. وقتی افکار و زندگی این افراد را مورد مطالعه قرار می‌دهیم، می‌بینم آن‌ها به جای موضوع ثروت، بر کمبود ثروت و ترس و یأسی که این کمبود در زندگی‌شان پدید می آورد، تمرکز کرده‌اند. آن‌ها مدام احساسِ بدی دارند چون پولی را که خواهان آن هستند، ندارند

در این کتاب خواهید آموخت قانون جذب با احساس شما کار می کند نه با آنچه که می‌خواهید! به عبارت دیگر شاید شما خواهان ورود پول بیشتر در زندگی تان باشید اما اگر در عین حال احساس کمبود و نداری داشته باشید پول بیشتر وارد زندگی شما نمی شود و حتی پول بیشتری از دست شما خارج می شود.

مهم نیست شرایط فعلی شما به چه صورت است این کتاب روش های بسیار کارآمدی ارائه خواهد کرد تا بتوانید در تمام جنبه های زندگی تان تغییری بنیادین ایجاد کنید. با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد روابط، سلامتی و ثروت تابع قوانینی است که با فهم درست آن قوانین می توانید زندگیتان را متحول کنید. آموزه های این کتاب همانند شاه کلیدی هستند برای حل مشکلات شما در جنبه های مختلف زندگی تان و همچنین شاه کلیدی برای دستیابی به تمام خواسته هایتان. یکی از ارزشمندترین نکات درباره این کتاب آن است که ۲۲ تمرین بسیار  کارآمد ارائه میکند تا بتوانیم به آنچه میخواهیم دست یابیم.

در کتاب بخواهید تا به شما داده شود خواهید آموخت چگونه احساس خود را با خواسته تان هماهنگ کنید و یا به بیان دیگر نحوه هم‌فرکانس شدن با خواسته تان را خواهید آموخت. شما را به مطالعه این کتاب ارزشمند دعوت می کنیم.


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان بخواهید تا به شما داده شود – جری هیکس :

حجم دانلود: 187 صفحه – 1.72Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

2 Comments
  • آیدین
    پاسخ
    Posted at 12:09 ب.ظ, 15/06/2023

    خیلی ممنون بسیارراحت وسریع دانلود کردم عالی بود

  • رفیع
    پاسخ
    Posted at 6:09 ب.ظ, 04/01/2019

    تشکر از شما

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website