0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF سلامت روحی و عاطفی برای خانم های جوان از سید علی ناصری

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > انگیزشی و موفقیت  > کتاب الکترونیکی PDF سلامت روحی و عاطفی برای خانم های جوان از سید علی ناصری
سلامت روحی و عاطفی برای خانم های جوان

کتاب الکترونیکی PDF سلامت روحی و عاطفی برای خانم های جوان از سید علی ناصری

کتاب الکترونیکی PDF سلامت روحی و عاطفی برای خانم های جوان از سید علی ناصری :

ارائه تازه از استدیو تِدْسا (هلدینگ توسعه دهندگان ) ،  مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت، کتابی برای زنان سرزمینم و برای سلامتی و شادی هر چه بیشتر آنان :

کتاب سلامت روحی و عاطفی برای خانم‌های جوان نوشته علی ناصری درباره‌ی اختصاص دادن زمان زیاد خانم‌ها به فکر کردن و صحبت کردن در مورد احساسات است، که این اخلاق قسمتی از جوان بودن یک زن است.

احتمالاً شما مطلع هستید که چه زمانی شاد غمگین، مغرور، عصبانی، هیجان زده و … هستید. معمولاً زمانی که با احساس خاصی درگیریم، فکر کردن در مورد آن برایمان آسان‌تر است. برای سالم بودن از لحاظ عاطفی، شما نیاز دارید که با دید وسیع‌تری به احساسات خود فکر کنید. شما نه تنها در زمانی که با آن احساسات درگیر هستید، بلکه در باقی مواقع نیز نیاز دارید که در مورد آگاهی‌تان نسبت به احساسات خود، چه خوب، چه بد، مطمئن باشید.

از لحاظ عاطفی سالم بودن، به معنای احساس خوب داشتن نسبت به خودتان روابطتان و هدفتان از زندگی است. این به این معنا نیست که شما هرگز غمگین عصبانی یا مغشوش نخواهید شد. هر کسی گاه و بیگاه با این احساسات دست و پنجه نرم می‌کند. زمانی که شما از نظر عاطفی سالم باشید، این احساسات در شما کمتر می‌شود و سریع‌تر می‌توانید از حالت غمگین به وضعیت تعادل خودتان برگردید. هم چنین ممکن است شما احساس شادی بیشتری در اوقات خوشی بکنید. همهٔ زن‌ها می‌توانند بیاموزند که احساس بهتری داشته باشند زمانی که این را آموختید، می‌توانید به دوستانتان هم بیاموزید.

(کتاب موفقیت)


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان سلامت روحی و عاطفی برای خانم های جوان از سید علی ناصری :

حجم دانلود: 30 صفحه – 1.47Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

2 Comments
  • محمد
    پاسخ
    Posted at 6:49 ق.ظ, 10/04/2018

    سلام
    ممنون از محتوای خوبی که منتشر میکنید.

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website