0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF کشف توانمندی ها مارکوس باکینگهام و دونالد کلیفتون

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > انگیزشی و موفقیت  > کتاب الکترونیکی PDF کشف توانمندی ها مارکوس باکینگهام و دونالد کلیفتون
کتاب الکترونیکی کشف توانمندی ها اثر مارکوس باکینگهام

کتاب الکترونیکی PDF کشف توانمندی ها مارکوس باکینگهام و دونالد کلیفتون

کتاب الکترونیکی PDF کشف توانمندی ها مارکوس باکینگهام و دونالد کلیفتون :

کتاب الکترونیکی کشف توانمندی ها از مارکوس باکینگهام و دونالد کلیفتون ارائه شده در مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت :

در سازمان‌ها بسیار شاهد حضور کارکنانی هستیم که از دانش و تخصص ارزشمندی برخوردارند، ولی سازمان بهره زیادی از دانش آنان نمی‌برد. چنین مشاهداتی یک مدیر را به این اندیشه فرو می‌برد که ملاک ارزیابی سازمان در جذب و آموزش کارکنان چه باید باشد.

بخش دوم کتاب «گام دوم: کشف توانمندی‌ها» نتایج پژوهش وسیعی که توسط سازمان گالوپ در زمینه مدیریت منابع انسانی انجام شده است را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. نتایج این پژوهش ارزشمند که حاصل بررسی بیش از چهارصد شرکت موفق جهان، و مصاحبه با بیش از هشتاد هزار مدیر موفق و یک میلیون کارمند است، نشان می‌دهد که دانش و مهارت چنانچه در راستای هوشمندی فرد باشد منجر به توانمندی می‌شود هوشمندی از آن تنها عده‌ای خاص نیست، بلکه هر انسانی هوشمندی‌های ویژه خود را دارد؛ لذا مهم‌ترین کار مدیر در نقش یک مربی، نشاندن هر فرد در جایگاه خود و به‌کارگیری هوشمندی‌های اوست. این کتاب ۳۴ نوع هوشمندی را به عنوان راهنما معرفی می‌کند. در این پژوهش مشخص شد که فاجعه بزرگ در زندگی انسان‌ها، کمبود توانمندی‌ها نیست، بلکه بکار نگرفتن آن‌هاست.
بنجامین فرانکلین توانمندی‌های هدر رفته را ساعت آفتابی در سایه نامیده است و انگیزه ما نیز از این نوشتار یادآوری این نکته است که بسیاری از سازمان‌ها، تیم‌ها و افراد، نادانسته ساعت آفتابی خود را در سایه قرار داده‌اند. (دانلود کتاب موفقیت)

این کتاب با هدف به راه انداختن انقلاب توانمندی‌ها نوشته شده است. سازمان‌های انقلابی با دگرگون‌سازی روش گزینش، ارزیابی و پرورش انسان‌ها، بایستی سراسر شرکت را برگرد توانمندی‌های فرد فرد کارکنان سازمان قرار دهند. در پی پژوهشی که سازمان گالوپ در ۷۹۳۹ کسب و کار گوناگون در ۳۶ شرکت بزرگ و بر روی ۱۹۸٬۰۰۰ کارمند انجام داده تنها ۲۰ درصد از این کارکنان شرکت‌های بزرگ احساس می‌کردند که توانمندی‌های آنان پیوسته به کار گرفته می‌شود. به بیان دیگر، ۸۰ درصد کارکنان احساس می‌کنند که در واگذاری نقش مناسب به آنان، بخش‌بندی درستی صورت نگرفته است.


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان کشف توانمندی ها – مارکوس باکینگهام و دونالد کلیفتون :

حجم دانلود: 28 صفحه – 1.12Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

3 Comments
  • Abbas Haidari
    پاسخ
    Posted at 4:19 ق.ظ, 02/03/2022

    مرسی بابت اینکه بدون هیچ سختی و دانلود نرم افزاری کتابی که میخاستم رو به راحتی تونستم دانلود کنم.

  • Posted at 7:23 ب.ظ, 04/11/2021

    ممنونم از سایت خوبتون کتاب های بسیار عالی و پر بار

  • مونا کاویانپور
    پاسخ
    Posted at 7:34 ق.ظ, 20/09/2021

    سلام کتاب صوتی موجود هست؟

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website