0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF شانس دوباره از رابرت کیوساکی

کتاب الکترونیکی PDF شانس دوباره از رابرت کیوساکی

کتاب الکترونیکی PDF شانس دوباره از رابرت کیوساکی :

ارائه ای جدید از هلدنیگ تدسا (مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت ) :

خلاصه ای از کتاب شانس دوباره از رابرت کیوساکی :

هرآنچه به پول مربوط می شود ابهام خاصی دارد البته این ابهام خاصیت پول است و هرگز بر طرف نمی شود بنابراین باید پا را فراتر بگذارید و به دنبال این باشید که چگونه باید از پول استفاده کرد و چگونه آن را وارد گردش مالی و چرخه اقتصادی نمود.

آموزش در این زمان بهترین فرصت برای پیشرفت است به عبارت بهتر شانس دوباره آموزش است. نکته اساسی این است که با توجه به تغییر ارزش پول و افت و خیز مداوم آن پول امروز پول نیست و دانش ما درباره پول، پول واقعی ماست. در عصر اطلاعات و ارتباطات آنچه که پول و ارزش تلقی می شود،میزان آگاهی و دانش ماست.

دانش در همه جای دنیا و در طول تاریخ ، قدرت محسوب می شده و هنوز هم محسوب می شود . اگر مردم می خواهند کنترل زندگی و دنیای خو د را به دست بگیرند، باید در هر زمینه علمی به پیشرفت برسند .

علم و دانش نوعی قدرت به حساب می آید فرمولی که در اینجا داریم :

آموزش × اطلاعات = دانش

شانس دوباره از رابرت کیوساکی :

به راستی که دانش برترین قدرت است و ناآگاهی بزرگ ترین ضعف است.

آنچه که همه مردم حتی افراد تحصیل کرده و آگاه در دنیای امروزی بدان نیاز دارند، آموزش و آگاهی است . البته آن دسته از آموزش های که خوب و دقیق بوده باشند و بتوانند به ما قدرت انجام کاری را بدهد همچنین بهترین رویکرد برای ارزیابی آینده، توجه به اتفاقاتی است که در گذشته رخ داده آند.

هر کودکی نابغه آفریده شده است، اما وقتی در مجاورت افراد نادان دیگر قرار می گیرد و زندگی می کند، قدرت نبوغ خود را از دست می دهد و یا به طور کامل فراموش می کند.


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان شانس دوباره از رابرت کیوساکی :

حجم دانلود: 100 صفحه – 2.75Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website