0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF چگونه عاشقانه زندگی کنیم از وین دایر

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > انگیزشی و موفقیت  > کتاب الکترونیکی PDF چگونه عاشقانه زندگی کنیم از وین دایر
چگونه عاشقانه زندگی کنیم

کتاب الکترونیکی PDF چگونه عاشقانه زندگی کنیم از وین دایر

 کتاب الکترونیکی PDF چگونه عاشقانه زندگی کنیم از وین دایر :

قسمتی از کتاب چگونه عاشقانه زندگی کنیم از وین دایر (منتشر شده از هلدینگ تدسا) :

وین دایر  در کتاب چگونه عاشقانه زندگی کنیم به ما یاد می‌دهد که چطور به خودمان ایمان داشته باشیم. وین واقعاً این موهبت را دارد که به دیگران نشان دهد که چطور زندگی‌شان را بهتر کنند، چه از نظر احساسی، روحی یا روان‌شناختی. شما نمی‌توانید با او مواجه شوید و انسان بهتری نشوید. به سخنرانی‌های وین دایر گوش کنید و شکفتن زندگی و روابط‌تان را تماشا کنید.اگر به زبان انسان‌ها و فرشتگان حرف بزنم اما عشق در من نباشد تنها انعکاس ناقوس یا صدای هولناکی هستم. اگر نعمت پیغمبری را داشته باشم و تمام رموز و علم را داشته باشم و ایمانی داشته باشم که با آن بتوانم کوه ها را جابجا کنم اما عشق در من نباشد هیچ چیز نیستم. اگر هر چه دارم را به فقیر بدهم و بدنم را به آتش تسلیم کنم اما عشق در من نباشد هیچ چیز بدست نیاورده ام. عشق صبور است عشق مهربان است، حسادت نمی‌کند، خودستایی نمی کند، مغرور نیست، گستاخ نیست، خودپسند نیست، به راحتی عصبانی نمی‌شود، هیچ سندی از اشتباهات را نگه نمی‌دارد.

این کتاب در مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت میباشد، ارائه شده است.


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان چگونه عاشقانه زندگی کنیم از وین دایر:

حجم دانلود: 31 صفحه – 2.2Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

1 Comment
  • Mohammad Layeq
    پاسخ
    Posted at 3:23 ق.ظ, 18/04/2022

    I want to get this book

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website