0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF لحظه های واقعی از باربارادی آنجلیس

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > انگیزشی و موفقیت  > کتاب الکترونیکی PDF لحظه های واقعی از باربارادی آنجلیس
لحظه های واقعی

کتاب الکترونیکی PDF لحظه های واقعی از باربارادی آنجلیس

کتاب الکترونیکی PDF لحظه های واقعی از باربارا دی آنجلیس :

درباره کتاب لحظه های واقعی از باربارا دی آنجلیس ارائه شده از مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت :

این کتاب نوشته باربارادی آنجلیس درباره لحظه های واقعی است که مجموع آن مفهوم زندگی را می سازد، اینکه چگونه این لحظات را بیشتر و بیشتر کنید ، اینکه چطور رضایت و معنا را در زندگی کنون تان تجربه کنید ، نه وقتی که پول بیشتری داشته باشید یا همسر دلخواهتان را بیابید یا به وزن ایده آلتان برسید بلکه در همین لحظه از زندگیتان . این که چطور لحظه های واقعی را در کار و بازی تان و مهمتر از همه لحظه های واقعی را با خودتان کشف کنید.

کتاب لحظه های واقعی درباره رابطه ما با خود روند زندگی و آرامشی است که بسیاری از ما آگاهانه یا نا آگاهانه در جستجوی آن هستیم. (دانلود کتاب فارسی)

این کتاب در ۴ بخش با عنوان زیر ارائه شده است که هر کدام از این بخشها شامل نکات مفیدی است که مطمئناً شما در راه رسیدن به لحظات خوب در زندگی نزدیک می کند :

  1. قلب مشتاق در جستجوی لحظه های واقعی
  2. لحظه های واقعی و زندگی کردن
  3. لحظه های واقعی و روابط
  4. راه رسیده به لحظه های واقعی

« اگر هر روز و هر لحظه از زندگیتان را به عنوان یک اثر هنری رو به تکامل زندگی کنید ، زندگی چگونه خواهد بود ؟ تصور کنید شما یک شاهکار هستید که هر ثانیه از هر روز بخشی از شما آشکار می شود، یک اثر هنری هستید که با هر نفس شکل می گیرد و کاملتر می شود. »


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان لحظه های واقعی از باربارا دی آنجلس :

حجم دانلود: 333 صفحه – 3.74Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website