0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF والدین هوشیار فرزندان همراه از مسعود زارعی

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > موضوعات عمومی  > کتاب الکترونیکی PDF والدین هوشیار فرزندان همراه از مسعود زارعی
والدین هوشیار فرزندان همراه

کتاب الکترونیکی PDF والدین هوشیار فرزندان همراه از مسعود زارعی

کتاب الکترونیکی PDF والدین هوشیار فرزندان همراه از مسعود زارعی :

والدیــن هوشمنـــد چگونـــه فرزندانشـــان را بـــا خـــود همـــــراه می کننــــد؟ این سوالیست که می توانید پاسخ آنرا با خواندن کتاب والدین هوشیار فرزندان همراه نوشته مسعود زارعی که از هلدنیگ استدیو تِدْسا ارائه دهنده  مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت ارائه شده است ، بیابید.

چندی قبلی که از جلوی بازار رد می شدم، صدای شیون و گریه ی پسری توجهم را جلب نمود، مادر دست فرزند ۵-۶ ساله اش را گرفته بود و می کشید، فرزند هم از والدینش جلوی یک بستنی فروشی ایستاده بود و درخواست داشت تا برایش بستنی بخرند، مادر نمی توانست پسر را از جلوی بستنی فروشی تکان دهد، صدای پسربچه توجه رهگذران را جلب کرده بود. لحظاتی بعد پدر با سیلی آبدارش مقاومت فرزند را شکست و پسر با گریه و ناله بالاجبار همراه والدینش آنجا را ترک نمودند. این کتاب به شما کمک میکند که فرزندانتان را بسوی موفقیت سوق دهید.

ما به عنوان والدین هوشمند، برای جلوگیری از چنین اتفاق هایی چه کاری از دستمان برمی آید؟

چطور اعتماد فرزندانمان را جلب کنیم و به گونه ای رفتار کنیم که فرزندانمان پذیرای حرف ما باشد؟

این کتاب با در نظر گرفتن مشکلات عمومی برای فرزندان بین ۳ تا ۱۵ سال نوشته شده است . البته بیشتر پیشنهادات برای فرزندان بزرگتر ما نیز قابل کاربرد است . همچنین این نوشتار برای بهبود روابط والدین و فرزندان معمولی جامعه نوشته شده است . اگر فرزند شما دچار مشکل خاصی است ، یا شما و یا همسرتان شرایط ویژه ای دارید ، پیشنهاد ما استفاده از مشاوران خصوصی است . دستورات این کتاب را با لحاظ کردن شرایط خود و فرزندتان اجرا کنید و نتایج حیرت آفرین آن را مشاهده کنید !


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان والدین هوشیار فرزندان همراه از مسعود زارعی :

حجم دانلود: 28 صفحه – 1.45Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website