0
  • No products in the cart.
 

کتاب صوتی برای آن به سوی تو می آیم از جی.پی.واسوانی

برای آن بسوی تو می آیم

کتاب صوتی برای آن به سوی تو می آیم از جی.پی.واسوانی

کتاب صوتی برای آن بسوی تو می آیم از جی.پی.واسوانی :

معجزه ای به نام برای آن بسوی تو می آیم از نویسنده بزرگ جی.پی.واسوانی که از  مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت ارائه شده است.

این کتاب برای هریک از ما منظور شده است.با ما مستقیماً سخن می گوید؛ گویی اعماق ضمیر درون را می نگرد و راه حل هایی برای مشکلات سخت و جدی ،ایمان و شخصیت ما ارائه می دهد.همچنان که با این کتاب موفقیت آمیز پیش می روید ،از ایمان ،عشق ،آرامش و سرور لبریز می شوید.نویسنده ی این کتاب ،دادا.جی.پی.واسوانی نه تنها منبع خرد و دانش معنوی ،مغناطیس عشق،اقیانوس خوبی و ایثار است ،بلکه سرشار از شوخ طبعی است که برای همه دلنشین است.مقالات منتخب از نوشته های الهام بخش او،جهت تهیه ی این کتاب گرد آوری شده است؛این کتابی است که هر کس دوست دارد آن را داشته باشد.

بخشهایی از کتاب برای آن به سوی تو می آیم از جی.پی.واسوانی :

از نشانه های کسی که هیچ چیز مگر خدا را نمی خواهد این است که از غصه و رنج نمی هراسد. اندوه برای وی دلیل عشق خداست. شاه لطیف شاعر بزرگ سند می گوید: “خداوند آنان را که مورد عشق “او” هستند هلاک می کند.” خداوند برگزیدگان خود را همچون طلایی که در کوره امتحان می شود می آزماید. چینی دٍربی بسیار گرانبهاست. این نوع چینی برای صاحبان آن ارزش فراوانی دارد. رنگهای زرد، قهوه ای، آبی، سیاه و قرمز چرک روی این نوع چینی کار می شود و لبه های آن را به رنگ سیاه درمی آورند. در این مرحله آن چنان زشت به نظر می رسد که دلتان نمی خواهد یک بار به آن نگاه کنید. سپس آن را در کوره می گذارند و آنگاه رنگهای آن به رنگهایی بسیار زیبا تبدیل می شود. سیاه به طلایی براق تبدیل می گردد و قرمز و آبی نیز درخشنده و پر تلألو می شود. خداوند نیز به همین ترتیب عزیزان خود را به درون کوره رنج و اندوه می فرستد تا به تمثال مقدس، پاکی و کمال درآیند.

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم


دانلود رایگان پادکست

پادکست رایگان  برای آن به سوی تو می آیم از جی.پی.واسوانی :

فصل اول : بلیط بهشت

فصل دوم : همه امور را به خدا بسپار (کتاب فارسی رایگان)

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

1 Comment
  • خسته
    پاسخ
    Posted at 8:17 ق.ظ, 15/12/2022

    خیلی ممنونم

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website