0
  • No products in the cart.
 

کتاب صوتی قدر جوانی را بدانیم از وین دایر

قدر جوانی را بدانیم

کتاب صوتی قدر جوانی را بدانیم از وین دایر

کتاب صوتی قدر جوانی را بدانیم از وین دایر :

دکتر وین دایر، یکی از نام آورترین نویسندگان و سخنوران در زمینه ی گسترش شخصیت است که بیش از سی کتاب از وی چاپ گردیده و در هزاران برنامه ی تلویزیونی و رادیویی شرکت کرده است قدر جوانی را بدانیم از جمله این کتابهاست. دکتر دایر می گوید که در زندگی خود هر کاری را که می خواسته، کرده و پس از این هم خواهد کرد. وی بر همه ی ناتوانی های منش خویش چیره شده است، آنچنان که می تواند خستگی، سرماخوردگی و حتی دردهای خود را نیز با نیروی اراده از بین ببرد. وی بیان می دارد که : “بیشتر مردم از نیروی مغز خویش آگاهی ندارند. در حالی که مغز انسان می توانسته این همه کار در جهان انجام دهد، بی گمان می تواند همه ی ناتوانی های منش خویش را نیز از بین ببرد.” دایر تاکنون هزاران نفر از انسانهای شکست خورده را به بالاترین درجه ی آرامش، کامیابی و ثروت رسانده است. دگرگونی روحی او داستان شیرینی دارد که در کتاب “باور کنید تا ببینید”، به بیان آن پرداخته است.

قدر جوانی را بدانیم – وین دایر :

هیچ فکر کرده اید چگونه می شود مثلا قدر “جوانی” را دانست؟ نمی شود که جوانی را کادو پیچ کرد و دست به آن نزد. یا برایش تقدیر نامه نوشت…
چگونه قدر بدانیم؟ و چگونه به فرزندان مان بیاموزیم که قدر بدانند؟
قدر دانستن نوعی “توجه” و “آگاهی” است.
قدر دانستن یعنی اینکه متوجه باشی الان بهار است و تو زنده ای و فرصت داری به افراد خانه سلام کنی، با آنان سخن بگویی و متوجه باشی که تضمینی برای تکرارش در صبح فردا نیست.
زندگی و شرایط امروز تان اگر تحمیلی است یا انتخاب خودتان، فقط یک بار تکرار می شود. قرار هم نیست برای کسانی که خود را قربانی می کنند یا قربانی می پندارند جلسه تقدیر و تجلیلی برپا شود.
درست زندگی کنیم و آگاهانه نفس بکشیم و بدانیم در هر موقعیتی حتی بدترین شرایط، هم فرصت هست و هم محدودیت . برنده کسی است که فرصت ها دریابد.
و بدانیم شب زندگی هر کس- شاید کمی بلندتر بشود- اما حتما به صبح می انجامد.
امروز تکرار نخواهد شد. لبخند بزن، دوست داشته باش، مهربان باش و قدر خودت را بدان.

این کتاب را به صورت صوتی که در مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت ارائه شده است مطالعه کنید و زمان خود را ذخیره نمایید.

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم


دانلود رایگان پادکست

پادکست رایگان قدر جوانی را بدانیم از وین دایر:

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website