0
  • No products in the cart.
 

کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد اثر آلبرت الیس و آرتور لانگ 

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > موضوعات عمومی  > کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد اثر آلبرت الیس و آرتور لانگ 
نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

کتاب صوتی نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد اثر آلبرت الیس و آرتور لانگ 

کتاب “نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد” به قلم مشترک آلبرت الیس و آرتور لانگ است و  شمس‌الدین حسینی  و  الهام آرام‌نیا  آن را ترجمه کرده است. این کتاب به شما مهارت‌های کنترل فشار، استرس‌ و نگرانی‌ها را یاد می دهد و در نتیجه زندگی لذت‌بخشی میتوانید تجربه کنید. در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

در توضیح پشت جلد می‌خوانیم: «در این کتاب هدف این است که به شما نشان دهیم چطور می‌توانید فعال و سازنده و با شور و نشاط و حتی متوقع زندگی کنید و قربانی تلاش‌های خودتان نباشید. ما مجموعه‌ی قدرتمندی از مهارت‌ها را به شما می‌دهیم تا روسا، همکاران، ناظران، همسر، بچه‌ها، والدین، همسایه‌ها، دوستان، عزیزان دیگر کـسانی که هر روز با آن‌ها سروکار دارید، نتوانند اعصابتان را به هم بریزند. به‌ندرت همه‌ی این اشخاص همیشه باعث ناراحتی ما می‌شوند، اما بسیاری از ما گه‌گاهی اجازه داده‌ایم کـسی دکمه‌ی اعصابمان را فشار دهد. زندگی کوتاه و ارزشمند است. ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم در کاری که انجام می‌دهید، موفق باشید و از این سفر لذت ببرید. ما به شما نشان خواهیم داد که چطور واکنش‌های افراطی‌تان را نسبت به اشخاص و موضوعاتی که دکمه‌ی اعصابتان را فشار می‌دهند، مهار کنید.» کتاب حاضر در ده فصل تدوین شده که عنوان آن‌ها از این قرار است: «چطور به اشخاص و موضوعات اجازه می‌دهیم دکمه‌ی اعصاب ما را فشار دهند»، «باورهای نامعقولی که باعث می‌شود به دیگران اجازه دهیم اعصابمان را به هم بریزند»، «ترجیحات واقع‌بینانه: جایگزینی مناسب برای تفکر نامعقولی که باعث ناراحتی ما می‌شود»، «ده باور نامعقول که با استفاده از آن‌ها به اشخاص و موضوعات اجازه می‌دهیم بی‌جهت اعصابمان را به هم بریزند»، «چگونه تفکر نامعقولتان را تغیر دهید: چهار گام به سوی موفقیت»، «چگونه در محل کار اجازه ندهید افراد و موضوعات اعصابتان را به هم بریزند»، «همسران: اصلی‌ترین عامل به هم ریختن اعصاب»، «فرزندپروری: آزمون یکی به آخر»، «کثرت عواملی که اعصابتان را به هم می‌ریزد» و «در مقابل آن‌ها بایستید». کتاب حاضر از سوی انتشارات «نسل نواندیش» منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب “نمی‌گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد” به شما یاد میدهد که فعال، سرزنده و باشور و نشاط باشید. این کتاب را مطالعه کنید تا بیاموزید با تمرین کردن اعصابتان را بهم نریزد. بیاموزید که نگذارید کسی دکمه‌ی اعصابتان را پیدا کند و آن را فشار دهد!

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم


دانلود رایگان پادکست

پادکست رایگان نمی‌گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد اثر آلبرت الیس و آرتور لانگ :

 

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

 

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

7 Comments
  • Posted at 11:35 ب.ظ, 26/08/2023

    عالی هستید متشکرم از شما

  • Posted at 6:32 ب.ظ, 05/03/2022

    دانلود نمیشه خب

    • Farzad192
      پاسخ
      Posted at 2:17 ب.ظ, 19/06/2022

      اره حیف

    • حسن عمارلو
      پاسخ
      Posted at 11:33 ق.ظ, 10/07/2022

      عالی

  • Posted at 1:47 ب.ظ, 08/03/2020

    H

    • فهیمه
      پاسخ
      Posted at 2:13 ق.ظ, 21/01/2023

      بهترین کتاب صوتی بود که تا به حال شنیدم و خوندم

      • فهیمه
        پاسخ
        Posted at 2:14 ق.ظ, 21/01/2023

        عالی بود مرسی ❤️🙏🏻

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website