0
  • No products in the cart.
 

۱۰ کشور برتر برای کار و مهاجرت در ۲۰۱۸

۱۰ کشور برتر برای کار و مهاجرت در ۲۰۱۸

کار کردن در خارج از کشور مناسب ماجراجویانی است که برای رضایت شغلی‌ به چیزی بیش از یک چک حقوقی نیاز دارند. از بین بهترین شغل‌های بین‌المللی دست به انتخاب بزنید، که به لطف مزایای باورنکردنی شما را راضی‌تر از همیشه خواهند کرد – ما درباره‌ی یک چشم‌انداز گسترده صحبت می‌کنیم، یک شبکه‌ی کسب و کار، مهارت در صحبت کردن به زبان خارجی، و دسته‌ای از مهارت‌های قابل انتقال دیگر. نیازی به گفتن ندارد که الان بهترین زمان ممکن است و بهتر است ۱۰ بهترین کشور برای کار و مهاجرت در ۲۰۱۸ را بشناسید.

 

جهانی بسیار پهناور پیش روی ما قرار دارد، در نتیجه، شما چگونه بهترین کشور خارجی را برای کار کردن پیدا می‌کنید؟ اول از همه، آیا دوست دارید در کشوری کار کنید که به لحاظ فرهنگی کمی آشنا و مشابه کشور زادگاه‌تان است یا در یک کشور کاملا متفاوت؟ آیا می‌خواهید در یک کشور خارجی کار کنید که یک زبان خارجی را بیاموزید و تمرین کنید یا فقط دوست دارید در یک کشور انگلیسی زبان باشید؟ درباره‌ی ویزاهای کاری چطور؟ آیا برای درخواست یک ویزای کاری در کشور رویایی‌تان واجد شرایط هستید؟ اگر نه، ممکن است بهتر باشد به گزینه‌های دیگر نگاه کنید.

وقتی موضوع را به این حدود محدود کردید، آن وقت به بهترین کشورهای خارجی برای کار در حوزه‌ای که دوست دارید در آن کندوکاش کنید و تجربه‌ی بین‌المللی بیشتری به دست آورید فکر کنید. شما می‌توانید هزاران شغل برای کار کردن در خارج از کشور پیدا کنید. انتخاب‌های محبوب شامل کار کردن در بیمارستان و مراکز درمانی، تدریس زبان انگلیسی، و نگهداری از کودکان به عنوان یک خدمت تهاتری می‌شوند.

 

حاضرید کره را بچرخانیم؟‌ فقط کار و مسافرت نکنید – در جاهای عالی کار و مسافرت کنید. در اینجا فهرست بهترین کشور برای کار و مهاجرت در ۲۰۱۸ به شما ارائه می‌شود.

بهترین کشور برای کار و مهاجرت در ۲۰۱۸:

۱. اسپانیا

بهتر است جستجوی شغلی‌تان شما را به کجای جهان ببرد؟ البته که به اسپانیا! این کشور یکی از بهترین مکان‌های خارجی برای کار کردن است – در واقع، طبق نظر کاربران ما، این کشور بهترین است. هرچند بازار کار برای موقعیت‌های پر درآمد در اسپانیا بسیار رقابتی است، اگر مهارت زبانی و تجربه‌ی مرتبط کافی داشته باشید، احتمالا می‌توانید تقریبا در هر حوزه‌ای برای خودتان شغل پردرآمدی دست و پا کنید. در غیر این صورت می‌توانید چند فرصت کار خارجی آسان‌تر در حوزه‌های تدریس زبان، خدمات تهاتری، گردشگری و پرستاری پیدا کنید. مادرید، بارسلونا، والنسیا و سویل راحت‌ترین مکان‌های اسپانیا برای کار کردن هستند.

۲. ایتالیا

وقتی صحبت از زندگی شیرین به میان می‌آید، قطعا ایتالیا یکی از بهترین کشورها برای کار و زندگی است. اگر کمی‌ درباره‌ی ایتالیا بدانید، می‌توانید گردشگران را راهنمایی کنید و در قالب تور با آن‌ها همراه شوید. اگر نه، همیشه گزینه‌هایی مثل تدریس زبان، کمک به اردوهای تابستانی، یا کار کردن در قالب خدمات تهاتری وجود دارند. اگر زبان ایتالیایی‌تان خوب باشد، هیچ محدودیتی نخواهید داشت. می‌توانید در زمینه‌ی کسب و کار، مد، خوراک/نوشیدنی در رم، میلان، و فلورانس کار پیدا کنید.

 

نکته‌: بستنی‌های ایتالیایی را فراموش نکنید!

بهترین کشور برای کار و مهاجرت در ۲۰۱۸:

۳. استرالیا

چه داخل اداره باشد چه خارج از آن، استرالیا یکی از بهترین کشورهای خارجی برای کار کردن است. برای اکثر مهاجران کار در اداره، خدمات تهاتری، یا در بخش خدمات و پرستاری، کافه داری یا گارسونی وسوسه انگیز است. استرالیا همچنین هزاران هزار مزرعه، مرتع، و گاوداری دارد که به کارگرانی نیاز دارند که عاشق حیوانات باشند و برای امرار معاش از کثیف شدن ابایی نداشته باشند. در طول جستجوی شغلی تان در سیدنی، ملبورن، یا پرث سعی کنید سبک زندگی استرالیایی درست را یاد بگیرید. به لطف فضای ماجراجویانه، نگرش بی‌نظیر، و فراوانی مشاغل درآمد زا، استرالیا واقعا یکی از بهترین کشورها برای آمریکایی‌هایی است که می‌خواهند در خارج از کشور زندگی کنند!

۴. ایالات متحده‌ی آمریکا

 

گول نخورید. ایالات متحده برای غیر آمریکایی‌ها یکی از بهترین کشورها برای کار و زندگی باقی می‌ماند، و هزاران برنامه‌ی خارجی کار پردرآمد برای طرف‌های علاقمند دارد. اگر بسیار واجد شرایط باشید و انگلیسی را روان صحبت کنید، برای خارجی‌ها در حوزه‌های بهداشت و درمان و فناوری اطلاعات مشاغل فراوانی وجود دارد. سرزمین فرصت‌ها همچنین به دنبال پرستار، تکنسین آزمایشگاه، برنامه‌نویس کامپیوتر، طراح وب، و سازنده‌ی نرم‌افزار است. اگر نسبتا بدون مهارت هستید و به دنبال شغل‌های کوتاه مدت در خارج از کشور می‌گردید، می‌توانید فرصت‌های استخدام را در تفرجگاه‌ها، شهرک‌های اسکی سواری، پارک‌های ملی، و سایر نقاط توریستی پیدا کنید. همیشه می‌توانید کارهای فراوانی در زمینه‌ی خرده‌فروشی پیدا کنید به خصوص اگر همچنان مشغول تحصیل در مدرسه باشید.

می‌توانید بهترین شغل‌ها را برای گویشوران زبان انگلیسی در شهرهای آمریکا مانند واشینگتن دی‌سی، سیاتل و دنور پیدا کنید.

بهترین کشور برای کار و مهاجرت در ۲۰۱۸:

۵. انگلستان

 

به خاطر یک فرهنگ و زبان مشترک، انگلستان یکی از بهترین کشورهای خارجی برای آمریکایی‌ها جهت زندگی باقی می‌ماند. وقتی صحبت از کار کردن در حوزه‌ی کسب و کار، آموزش، روزنامه‌نگاری، و هنر به میان می‌آید انگلستان بهترین و برترین است. در کلانشهرهایی مانند لندن، منچستر، و لیورپول یا آن‌هایی که بیشتر حال و هوای بریتانیایی دارند مثل آکسفورد و کمبریج کار کنید. بعد از چند ساعت، با خوردن یک نوشیدنی در کنار همکاران به استراحت و تجدید قوا بپردازید. انگلستان همچنین یکی از بهترین کشورهای خارجی جهت کار کردن برای کسانی است که دوست دارند بقیه‌ی بریتانیا و قاره‌ی اروپا را نیز ببینند.

۶. مکزیک

دلتان می‌خواهد تمام روز غرق در آفتاب شوید و غذاهای مکزیکی واقعی بخورید؟ در مکزیک کار و زندگی کنید، یکی از بهترین کشورهای جهان برای کار کردن. در مدارس عمومی، شرکت‌ها، و مراکز زبان‌ مکزیکو سیتی، گوادالاخارا و شهرهای دیگر زبان خارجی تدریس کنید. می‌توانید در کافه‌های کانکون و کابو، تفریحات، و فعالیت‌های مربوط به ساماندهی میهمانان در اقامت‌گاه‌ها مشغول به کار شوید. اگر دو زبانه هستید، در مدیریت کسب و کار، مهندسی، ارتباطات، و سایر حوزه‌های فنی به فکر پول درآوردن باشید.

بهترین کشور برای کار و مهاجرت در ۲۰۱۸:

۷. فرانسه

وقتی صحبت از تعادل بین کار و زندگی به میان می‌آید، کدام کشور یکی از بهترین گزینه‌های خارجی برای کار کردن است؟ فرانسه! باور ندارید؟ این را بشنوید:‌ فرانسه یکی از نخستین کشورهای جهان بود که ایمیل زدن بعد از ساعت ۶ بعدازظهر را ممنوع کرد. چه برای کوتاه مدت آنجا باشید چه بلند مدت، خارجی‌ها می‌توانند برخی از بهترین شغل‌های بین‌المللی را در حوزه‌های کار تاکستان،‌ تدریس زبان، و خدمات تهاتری پیدا کنند. اگر زبان فرانسه‌تان خوب باشد، همچنین می‌توانید شغل‌هایی در شرکت های چند ملیتی کلان‌شهرهایی مانند پاریس، یا شهرهای قدیمی (اما همچنان مدرن) مانند لیون و مارسی پیدا کنید. به پول در‌ آوردن بله بگویید و شاهد رشد پس‌اندازهای‌تان باشید!

۸. کاستاریکا

زندگی در کاستاریکا را تجربه کنید، که مانند اسمش سرشار از کیفیت زندگی است:‌ لا پورا ویدا (زندگی خالص). به عنوان یکی از بهترین کشورهای خارجی برای زندگی و کار در ۲۰۱۸، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. بگذارید جستجوی شغلی خارج از کشور شما را به سرزمینی آکنده‌ از آتش‌فشان‌های فعال، جنگل‌های بارانی، ساحل ها، و حیات وحش ببرد. وقتی که در حوزه‌ی گردشگری، حفظ منابع طبیعی، یا آموزش زبان خارجی کار می‌کنید روش زندگی تیکو را یاد بگیرید. توصیه می‌کنیم جستجوی شغلی‌تان را از پایتخت، سن خوزه، یا شهرهای کوچکتر دیگر مانند واله سنترال، لیمون، و گوواناکاست شروع کنید.

بهترین کشور برای کار و مهاجرت در ۲۰۱۸:

۹. کانادا

وقتی بحث از پیدا کردن بهترین شغل‌های بین‌المللی می‌شود کانادا به وضوح حریف قدرتمندی است. مهاجران می‌توانند موقعیت‌هایی در بانک، آموزش، رسانه، و مخابرات در تورنتو پیدا کنند. اگر زندگی اداری مناسب حال شما نیست، هنگام کار کردن در تفرجگاه ها یا تدریس اسکی/اسنوبورد هوای پاک کوهستان را نفس بکشید. استخدام شدن در بنف یا ویسلر حیرت انگیز است! با کار کردن در مزارع و مراتع در سرتاسر ده استان این کشور یک روز کار واقعی را تجربه کنید. اگر نمی‌توانید خوراک پوتن (غذای کانادایی) بخورید و نمی‌توانید فرانسوی را خوب صحبت کنید بگذارید این جستجوی شغل در خارج از کشور شما را به مونترال یا ونکوور ببرد.

۱۰. چین

اگر حسابی احساس ماجراجویی می‌کنید و به دنبال یک دگرگونی فرهنگی هستید، چرا سعی نمی‌کنید شغلی در کشور چین پیدا کنید؟ پادشاهی میانه (ترجمه‌ی قدیمی نام کشور چین) یکی از بهترین کشورها برای زندگی و کار کردن است چون شغل‌های پردرآمدی دارد و هزینه‌های زندگی در آن پایین است. اگر به دنبال به دست آوردن فرصت طلایی خود در بازار مشاغل بین‌المللی هستید، در کسب و کار شهرهای بین‌المللی مانند هنگ کنگ و شانگهای تجربه کسب کنید. مدرسان زبان خارجه نیز می‌توانند کارهای زیادی در این کشور پیدا کنند، و قطعا از این که می‌بینند دانش آموزان‌شان اسم‌هایی مانند یویو، الون، و کینگ را برای خودشان انتخاب می‌کنند خوش‌شان خواهد آمد.

1 Comment

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website