0
  • No products in the cart.
 

اتریوم چیست: مزایای سرمایه گذاری در این ارز رمزپایه را بدانید

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > درباره ارزهای دیجیتال  > اتریوم چیست: مزایای سرمایه گذاری در این ارز رمزپایه را بدانید
اتریوم چیست: مزایای سرمایه گذاری در این ارز رمزپایه را بدانید

اتریوم چیست: مزایای سرمایه گذاری در این ارز رمزپایه را بدانید

تاکنون چیزهایی در مورد بیت کوین شنیده‌اید، ولی احتمالا درباره اتریوم چیز زیادی نشنیده اید و مطمئن نیستید حتی در زندگی به دردتان بخورد یا نه. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر بدانید.

 

اتریوم چیست؟

اتر‌یوم در ۲۰۱۴ ساخته شد و اهداف آن به شکل قابل ملاحظه‌ای با بیت کوین متفاوت است.

بیت کوین با هدف جایگزینی پول نقد ایجاد شد، در حالی که اتریوم و نشان آن، اِتِر (Ether)، با هدف تامین مالی قراردادهای همتا به همتا و توسعه‌ی برنامه‌ها به وجود آمد.

بیت کوین و اتر، هر دو، ارزهای دیجیتالی هستند، ولی به شیوه‌های مختلف عمل می‌کنند؛ مثلا، اتر برای کاربردهای روزانه‌ی مصرف کنندگان مناسب نیست.

 

با وجود این، اتر را می‌توان در بازار ارز دیجیتال معامله کرد و آن را به عنوان موردی بالقوه برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفت؛ هم‌چنین، اتر از طریق کوین بیس در دسترس قرار دارد.

جدا از این که اتریوم یک ارز دیجیتال است، شبکه اتریوم با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری هم کار می کند. طرفداران این ارز دیجیتال می گویند که اتریوم شعبه مفیدتری نسبت به بیت کوین است.

به عنوان مثال، به جای تکیه کردن بر روی یک کمپانی به نام dropbox ، با یک نرم افزار ذخیره فایل، فایل های خود را به صورت تمرکززدایی شده ذخیره کنید.

شبکه اتریوم امکانی به نام قراردادهای هوشمند دارد که تحت شرایط خاصی اتفاق می افتند، مثلا زمانی که تعداد مشخصی از افراد در حال پرداخت باشند.

واحد پول اتریوم، اتر نامیده می شود که آن هم قابل استخراج و ماین شدن از طریق انجام معادلات ریاضی پیچیده و انجام تراکنش های مالی است. در این سیستم تراکنش ها سریع تر و کارآمدتر انجام می شوند. اتر را به صراحت نمی توان یک واحد پول مثل بیت کوین دانست، اما می توان از آن برای پرداخت هزینه خدماتی هستند که در شبکه اتریوم انجام می شوند (مثل هزینه فعال سازی یک نرم افزار)

 

قیمت بیت کوین در چند هفته‌ی اخیر دچار تغییرات عجیبی شده است و از ۱۴،۰۰۰ دلار به بیش از ۱۶،۰۰۰ دلار رسید و هم‌اکنون، حدودا ۱۳،۰۰۰ دلار است؛ این در حالی است که قیمت اتریوم به ۷۰۰ دلار نزدیک شده است.

در ۲۰۱۸ به سرمایه‌گذاری در ارز رمزپایه فکر کنید

با ورود سرمایه‌گذاران جدید به بازار، چه به صورت فردی و چه به صورت موسسه‌ای، نظیر صندوق‌های پوشش ریسک، پیش‌بینی می‌شود ارزش ارز رمزپایه افزایش یابد.

به گفته‌ی متخصصان، فناوری بلاک چین (زنجیره بلوکی) به عنوان آینده‌ی توسعه‌ی نرم‌افزاری و تحول بعدی در اینترنت تلقی می‌شود.

با سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزپایه (کریپتوکارنسی)، در دنیایی نوآورانه و پیشگامانه قدم می‌گذارید که سایر افراد در آینده در آن وارد خواهند شد. وقتی تصمیم گرفتید در ارزهای رمزپایه سرمایه‌گذاری کنید، پیش از خرید باید کاملا از همه‌ی مسائل و اخبار آن آگاه باشید، تا خیال‌تان از امنیت پول دیجیتال‌تان کاملا راحت باشد.

صرافی‌های بسیاری در زمینه‌ی ارزهای رمزپایه فعالیت می‌کنند، و دقت در انتخاب بسیار حائز اهمیت است.

کوین بیس ارز دیجیتال سرمایه‌گذاران را با امنیت بالا ذخیره می‌کند؛ سرمایه‌گذاران بیمه می‌شوند؛ و این صرافی آنلاین (برخط) سفارش‌های خرید مکرر را تسهیل می‌کند؛ به این ترتیب، می‌توانید به مرور زمان سبد ارز رمزپایه‌ی خود را ایجاد کنید.

با استفاده از کیف ارز دیجیتال می‌توانید سرمایه‌گذاری‌های ارز رمزپایه‌ی خود را از طریق صندوق‌های حساب بانکی، کارت اعتباری، یا کارت نقدی‌تان تامین مالی کنید.

کوین بیس، در حال حاضر، تقریبا ۱۰ درصد از تمام بیت کوین‌های در گردش را ذخیره‌سازی می‌کند. ولی به هر حال، در انتخاب یک صرافی برای سرمایه‌گذاری در ارز رمزپایه، حتما از امنیت، بیمه، و ثبات آن اطمینان حاصل کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website