0
  • No products in the cart.
 

افزایش ترافیک و فروش با بازاریابی محتوا

افزایش ترافیک و فروش با بازاریابی محتوا

افزایش ترافیک و فروش با بازاریابی محتوا

۷ راه افزایش ترافیک و فروش

اگر از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار سوال کنید که چه چیزی بیشتر از همه در دنیا می خواهد احتمالا به شما «مشتری بیشتر» می گویند. چیزی که اغلب پس از مشتریان در لیست دلخواه کسب و کار می آید ترافیک بیشتر به سایت خود است. راه های بسیاری وجود دارد که می توانید ترافیک و فروش را در وب سایت خود افزایش دهید، یکی از این راه ها بازاریابی محتوا است که ما در این مقاله به آن می پردازیم.می توانید برای آشنایی بیشتر با بازاریابی محتوا تعریف بازاریابی محتوا را مطالعه کنید.

راه های افزایش ترافیک و فروش با بازاریابی محتوا

بسیاری از بازرگانان بر روی کمپین های بازاریابی سنتی تمرکز می کنند تا ترافیک را به محتوای موجود خود هدایت کنند. با این وجود، داشتن یک رویکرد طبیعی تر برای جذب و تبدیل خریداران، می تواند باعث افزایش قابل ملاحظه ای در فروش بهتر و همچنین ارزش کلی مشتریان شما شود. چنین تلاش هایی برای بازاریابی محتوا می تواند تلاش های بازاریابی دیگر شما را تقویت و بهبود بخشد و به طور کلی افزایش فروش را فراهم کند. در ادامه به چند نمونه از راه هایی که می توانید محتوا را برای فروش بهبود ببخشید اشاره شده است. تا انتهای این مقاله با سایت تدسا همراه باشید!

لیست محصولات

با توجه به انتخاب، خریداران بسیاری ترجیح می دهند که از کارشناسان خریداری کنند. در عوض به سادگی ارائه همان اطلاعات اولیه محصولی که رقبای شما نمایش داده می شود، در عوض، باید اطلاعات و اطلاعات ارزشمندی را اضافه کنید. این به شما کمک خواهد کرد که از جمعیت کنار بیافتید، اگر شما توسط یک خریدار در مقایسه با سایت های دیگر، شانس خود را در رتبه بندی بهتر در نتایج موتور جستجوی آلی افزایش می دهد و به شما نشان می دهد که چرا ارزش بیشتری از فروشگاه های بزرگ جعبه و سایت های.

 
لیست محصولات

پست ها و مقالات

این که آیا شما در حال ایجاد پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی، مقالات، مطبوعات، و یا سایر اسناد، شما فرصت بیشتری برای جلب توجه مثبت به فروشگاه خود می دهید. اگر به دنبال موضوعات عالی هستید، در نظر بگیرید که خریداران شما چه سوالاتی دارند. آنها ایمیل شما یا قبل از خرید به شما می گویند؟ احتمالا، مصرف کنندگان بیشتر در حال تلاش برای دریافت سوالات مشابه پاسخ داده شده وجود دارد. ایجاد برخی از محتوای مبتنی بر “چگونه” میتواند جمعیت بزرگی را جذب کند، همچنین ممکن است توصیه هایی در مورد محصولاتی که بهترین موارد را استفاده میکنند، باشد.

ویدئو

افزودن ویدیو به صفحات محصول شما و یا تبلیغات YouTube با Google AdWords، ویدیو می تواند به شما در برقراری ارتباط با خریداران، داستان دادن و پاسخ دادن به سوالات مهم کمک کند. شما می توانید ویدیو را برای مقایسه محصولات، نمایش آنها و یا حتی در یک روند مدرن تر از فیلم های جعبه یابنده استفاده کنید. فیلم های مناسب برچسب گذاری شده در وب سایت شما می توانند رتبه بندی موتور جستجوی موتور شما را تامین کنند و خریداران هایی که می خواهند در مورد محصولات یاد بگیرند می توانند از طریق فیلم هایی که در جستجو در Google یا YouTube پیدا می شوند به فروشگاه شما معرفی شوند.

 

پست الکترونیکی

ارسال ایمیل به مشتریان تاریخی و مشترکین خبرنامه، یک راه عالی برای نگه داشتن فروشگاه شما “بالا ذهن” است. با این حال، این ایمیل ها نباید محدود به تنها اشاره به فروش و محصولات جدید، که می تواند خریداران را سوزاند. در حالی که شما قطعا می توانید خوانندگان را به آخرین پست های وبلاگ خود هدایت کنید، بیشتر داستان خود را به عنوان یک سازمان نیز بیان کنید. خریداران بیش از هر زمان دیگری با مارک ها مشغول به کار هستند و بسیاری از مصرف کنندگان از کسب و کارهایی که به جامعه و اطلاعات و بینش های جالب توجه کمک می کنند قدردانی می کنند.

 

تصاویر

مانند متن و ویدیو، تصاویر به درستی برچسب شده می تواند به رتبه بندی موتور جستجو شما کمک کند. عکس های محصول خوب می تواند به خریداران کمک کند که تصمیم به خرید آنلاین بگیرند. گرافیک نیز می تواند برای گفتن یک داستان استفاده شود. به عنوان مثال، نمودارهای اطلاعاتی و مقایسه محصول می توانند به طور موثر پیام خود را بیان کنند تا بتوانند از طریق افرادی که مایل به درک گزینه هایشان هستند، پیروز شوند.

ترجمه ها

اضافه کردن مطالب به زبان های دیگر، قطعا می تواند رتبه سایت شما برای کلمات کلیدی در آن زبان ها را به شما کمک کند. این نیز یک راه عالی برای حمایت از یک پایگاه جدید مشتری، چه داخلی و چه بین المللی است. در حالی که خدماتی مانند ترجمه گوگل می توانند ترجمه ها را به زبان های دیگر به زبان های دیگر ارائه دهند، در صورتی که مایلید که به رتبه بندی موتورهای جستجوی خود کمک کنید، محتوای محتویات دستچین را به سایت خود اضافه کنید، و اگر می خواهید مطمئن شوید که ترجمه ها واقعا خوب.

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

درست است که شما مجبور نیستید تمام محتوا را ایجاد کنید. روشهای زیادی برای خرید خریداران و طرفداران برای کمک به برخی از سنگین کردن آسان وجود دارد. تلاش های فوق العاده برای جمع آوری بررسی های محصول و تجار یک نمونه عالی است. شما همچنین می توانید مشارکت را از طریق سیستم عامل های رسانه ای اجتماعی، از جمله با مسابقات عکس، تشویق کنید.
به یاد داشته باشید که در حالی که محتوای با کیفیت بالا تر است، همه مطالب برابر نیست و محتوا تنها زمانی مفید است که مفید باشد. همیشه بهترین است بنشینید، یک استراتژی ایجاد کنید، و سپس به صورت دوره ای بازبینی کنید تا مطمئن شوید که در مسیر درست حرکت می کند. با گذشت زمان، ممکن است متوجه شوید که بعضی از تلاش ها تبدیل شدن بیشتر و سایر مزایا را به دست می آورند و تلاش های خود را دوباره مطرح کنید. برای نتایج بهتر، زمانی که نتایج را ببینید، متوقف نشوید. برای حفظ کاربران و موتورهای جستوجو سایت خود را به طور مرتب ترویج می دهند و همچنان در خط مقدم محصولات جدید و روند صنعت قرار دارند، مبارزات بازاریابی محتوا باید بخشی از استراتژی بازاریابی بلندمدت شما باشد.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website