0
  • No products in the cart.
 

با استفاده از رسانه های اجتماعی به فروش بیشتر برسید

رسانه های اجتماعی

با استفاده از رسانه های اجتماعی به فروش بیشتر برسید

برای موفقیت در رسانه های اجتماعی باید توانایی شناسایی مخاطبان خود، چالش های مخاطبان، چگونگی کمک به این دسته از افراد و اطلاعاتی را که آنها به دنبالش هستند را داشته باشید. ابزارهای زیادی برای کمک  به ایجاد و توزیع اطلاعات در شبکه شما و درگیر شدن با مشتریان آینده، در دسترس هستند. در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

 

می توانید خود را به عنوان یک منبع معتبر معرفی کنید:

نوشتن محتوای مهم و اساسی، به اشتراک گذاری محتوا، اظهار نظر در مورد وبلاگ ها و پاسخ به توییت ها، روش های اصلی برای تبدیل شدن به بیزینسی تاثیرگذار است. مهم است که هم در پیام و هم در فرکانس ارسال و انتشار، بین مطالب هماهنگی باشد.

یک برنامه انتشاراتی برای خودتان ایجاد کنید:

شاید یک بار در هفته یک پست وبلاگ بنویسید.

اگر خودتان خالق محتوا نیستید و تولید محتوا را برون سپاری میکنید؛ مطمئن شوید که محتوای تولید شده مرتبط با شخصیت و محصول شما است.هدفتان را اشتراک گذاشتن یک محتوا در هر روز قرار دهید؛ چه این محتوا در یک گروه LinkedIn و یا توییتر منتشر شود چه جای دیگر. فقط منظم محتوا را منتشر کنید.

جولی هکلر، مدیر فروش منطقه ای شرکت Avansic میگوید: “من زمان زیادی را در لینکدین پرسه زده ام و عناوین و توصیف موقعیت های شغلی بسیاری را خوانده ام که بسیار کمک می کند. افراد در این شبکه اجتماعی مقاله های مفیدو موضوعاتی را به اشتراک می گذارند و شما می توانید به گروه های مختلف تعلق داشته باشید، پس اطلاعات دریافتی شما فیلتر شده و بر اساس علاقه مندی هایتان خواهد بود. ”

رسانه های اجتماعی

یک تاکتیک تعامل قدیمی تر به این صورت است: شما یک ایمیل سرد را به یک چشم انداز که خدمات و ارتباط شما را با وب سایت تان پیوند می دهد، می نویسید. اگر خوش شانس باشید، مشتری نگاهی به ایمیل شما خواهد انداخت؛ ولی احتمالا بر روی لینک شما کلیک نمی کنند.

در عوض، سراغ مکالمه هایی که قبلا انجام داده اید بروید. با پاسخ دادن به پرسش ها و ارائه راه حل هایی برای چالش های آنها، با سرنخ ها ارتباط برقرار کنید. بسیاری از ابزارها برای این کار در دسترس هستند.

پیام شما و لحنتان در رسانه های اجتماعی باید هماهنگ باشد، اما میتوانید به روش های مختلفی این کار را انجام دهید: مثلا ارسال مقالات، فیلم ها، الگوهای رفتاری و هر چه که مربوط به صنعت و محصول شما است؛ اما بر روی هر کدامشان زیاد اصرار نکنید. با این حال، از موضوعات مرسوم و به روز، زمانی که مربوط به صنعت شما می شود، استفاده کنید.

به یاد داشته باشید: مهم است که با پیام ارسالی تان در یک راستا عمل کنید. همچنین بهتر است که شما محتوا را چند بار در روز ارسال کنید. مهمتر از همه اینکه با دیگران همکاری کنید. به توییت های درباره برندتان پاسخ دهید؛ پست های مورد علاقه تان را لایک کنید و یا برایشان کامنت بگذارید، نظرات خود را در مورد به روز رسانی ها اعلام کنید وایده های خود را به شیوه ای متفکرانه با بقیه به اشتراک بگذارید.

 

در دنیای امروز، جا ماندن از تکنولوژی های امروزی مانند شبکه های اجتماعی، فروشتان را مختل میکند. پس از همین امروز استفاده از این رسانه های اجتماعی را شروع کنید تا تاثیر آن را در کسب و کار خود ببینید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website