0
  • No products in the cart.
 

بهترین ابزار خودکار سازی سئو سایت چیست

بهترین ابزار خودکار سازی سئو سایت چیست

بهترین ابزار خودکار سازی سئو سایت چیست

 دراین مقاله از مجله توسعه دهندگان به معرفی بهترین ابزار خودکار سازی سئو سایت می پردازیم.این یک واقعیت است: نتایج جستجوگر موثر نیاز به کار سخت و تلاش دارد.هر کسی که بیش از چندبار در بازی جستجوگر اینترنتی بوده است می داند که درآمد وب سایت شما یک مکان در نتایج جستجو است و هیچ قطعه ای از کیک نیست.

ابزارهای کاربردی سئو

شما نه تنها باید به دقت برنامه ریزی و اجرای استراتژی خود را انجام دهید، بلکه باید به دنبال تغییرات در الگوریتم ها و ترفند های دیگر باشید.اما این واقعیت که جستجوگرها نیازمند فداکاری هستند، به این معنا نیست که شما نمی توانید از ابزار و نرم افزار برای ساده سازی روند استفاده کنید، مخصوصا زمانی که با چندین وب سایت بزرگ کار می کنید.خودکار سازی سئو سایت به معنی ایجاد فرآیند بهینه سازی موتور جستجو به صورت خودکار با استفاده از ابزار، نرم افزار و برنامه های دیگر است که کار انسانی را کاهش می دهد.تمام پروسه جستجوگرها بسیار پیچیده است تا همه آن ها به صورت اتوماتیک انجام شوند، اما جنبه های خاصی از جستجوگرها قطعا می توانند باشند. و این می تواند زمان قابل توجهی را برای سایر کارهای خلاق و اداری آزاد کند.

ابزارهای کاربردی سئو

وظایف نظیر نظارت بر سایت و جمع آوری داده ها باید به صورت اتوماتیک انجام شوند تا اطلاعات بر روی بروید. پس از آن یک حرفه ای نیاز به تصمیم گیری بر اساس داده های جمع آوری شده دارد.با این حال، فرآیندهای SEO مانند ایجاد محتوا و ساختن لینک آلی خودکار نباید به صورت خودکار انجام شوند، زیرا نه تنها شما با محتوای با کیفیت پایین نتیجه می گیرید، بلکه می توانید برای ایجاد لینک های اسپم نیز جریمه کنید.بهترین نکته این است که ترکیبی از ابزارها و نرم افزارهایی را پیدا کنید که به شما کمک کند کار را در حداقل زمان انجام دهید.بنابراین، اگر شما فکر می کنید خودکار سازی SEO خود را، در اینجا برخی از بهترین ابزار است که می تواند به شما در زمینه های خاص کمک کند.

 

ابزار SEMrush برای تحقیق و ردیابی کلمات کلیدی پیشرفته

یکی از ابزارهای کاربردی سئو  SEMrush  است که برای تحقیق کلید واژه پایه و اساس هر برنامه جستجوگر خوب است. پس از همه، هدف این است که مخاطبان شما بتوانند از طریق جستجوی شما پیدا شوند. در حالی که ابزار رایگان مانند برنامه ریز کلید واژه گوگل یک مکان عالی برای شروع است، SEMrush یک ابزار است که شما را به صرف زمان و تلاش زیادی در مورد تحقیقات کلید واژه می پردازد.با ابزار تحقیق کلمات کلیدی SEMrush، شما می توانید بهترین کلمات کلیدی رقیب خود را شناسایی کنید، تغییرات موقعیت در دامنه ها را مشاهده کنید، کلمات کلیدی دایره ای طولانی را برای سایت خود و کمپین های PPC پیدا کنید.ترکیب کلید واژه سحر و جادو ابزار و کلید واژه آنالیز اجازه می دهد تا شما را به انجام تحقیقات کلمه کلیدی سریع تر از شما با ترکیبی از ابزار. شما به راحتی می توانید از طریق هزاران کلمه کلیدی مرتب سازی کنید و کلمات کلیدی دندانه ای طولانی را بدون درگیر شدن با چند صفحه گسترده پیدا کنید.تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی انتخاب کلمات کلیدی با توجه به حجم، KD، و پتانسیل کلیک کنید. با استفاده از ابزار Magic Keyword، شما می توانید ترکیبی از عبارات را انتخاب کنید و ابزار ترکیبی از دم های طولانی را با عبارات دقیقی که افراد جستجو می کنند پیشنهاد می کنند.

اگر با مشتریان کار می کنید، سازنده گزارش SEMrush برای ایجاد گزارش های دلخواه مفید است. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که ویدجتهای مربوط به گزارش خود را انتخاب کرده و تنظیمات را سفارشی کنید. سازنده گزارش به طور خودکار اطلاعات را هر زمان که شما نیاز دارید یک گزارش را به روز کنید.شما همچنین می توانید گزارش ها را برنامه ریزی کنید، یا از آنها به عنوان الگو برای گزارش های آینده استفاده کنید.

 

Cyfe برای همه در یک نظارت

یکی از ابزارهای کاربردی سئو Cyfe است که یکی از دلایل جستجوگرها این است که همیشه اطلاعات زیادی برای پیگیری وجود دارد. از نگاهی به تجزیه و تحلیل ها، نظارت بر رتبه بندی های خود و دست یافتن به کمپین های تبلیغاتی، ورود و خروج از چندین داشبورد وجود دارد.این جایی است که Cyfe وارد می شود. Cyfe یک داشبورد تجاری همه جانبه است که به شما امکان می دهد تا از معیارهای بازاریابی مهم مانند SEO و SEM استفاده کنید. قدرت Cyfe در توانایی آن است که اطلاعات را از چندین منبع به یک داشبورد بکشاند، که به شما امکان مشاهده چشم های عقاب از تمام تلاش های SEO خود را می دهد.

Cyfe برای همه در یک نظارت

ویجت های پیش ساخته Cyfe اجازه می دهد تا برای نظارت آسان هر اندازه ای که ممکن است بخواهید پیگیری کنید. برای مثال، با استفاده از ویجت Moz، شما می توانید مجوز وب سایت را در جستجو بدون نیاز به یک حساب Moz خرید بگیرید.با افزودن یک ویجت برای Google Search Console، شما می توانید به روز رسانی در عملکرد سایت خود را در جستجوی گوگل دریافت کنید. شما همچنین می توانید عملکرد سایت خود را در موتورهای جستجو مختلف نظارت کنید.نقطه دیگری Cyfe excels در ردیابی رقیب است. با داشبورد رقیب Cyfe و خوراک RSS، می توانید محتوای یک رقیب خود، ایمیل و استراتژی های رسانه های اجتماعی را در یک نگاه مشاهده کنید.هنگامی که تمام ویدجت های داشبورد خود را پیکربندی کرده اید، می توانید هشدار های SMS اساسی مبتنی بر قانون را تنظیم کنید، به شما اجازه می دهد تا به طور معمول با کسب و کار ادامه دهید، در حالی که اطلاعیه های تلفن همراه را هنگامی که ناهنجاری هایی که خواستار توجه انسان هستند بوجود می آورند.

Ahrefs برای تجزیه و تحلیل  بک لینک

بهترین راه برای شروع تلاش SEO شما این است که لینک ها را از وب سایت های معتبر دریافت کنید. آرهف یکی از ابزارهایی است که می تواند به شما کمک کند تا چشم انداز خود را از اینکه چگونه تلاش های خود را به خوبی انجام می دهید، حفظ کنید. این ابزار روزانه ۶ میلیارد وب صفحه را بارگیری می کند و شاخص ۳ هزار میلیارد URL شناخته شده دارد و آن را گزینه ای عالی برای تجزیه و تحلیل backlink می کند.با Ahrefs، شما می توانید به صورت خودکار این ابزار را برای نظارت بر اینکه در رتبه بندی در جستجوی چه رتبه ای قرار دارید، با استفاده از ابزار ردیابی Rank Rebuilder ردیابی کنید. شما همچنین می توانید هشدار برای کلمات کلیدی جدید، پیوندهای جدید / از دست رفته و نام تجاری ذکر شده دریافت کنید.

Ahrefs برای تجزیه و تحلیل  بک لینک

نگه داشتن چشم در رقابت نیز آسان است، به عنوان شما می توانید محتوا را جذب بیشتر از backlinks در تو رفتگی در دیوار خود و جاسوسی در رقبای خود را به دانستن از کجا لینک خود را از

نتیجه گیری

SEO یک مهره سخت است و هیچ راهی جادویی برای به طور خودکار آن را ندارد. برای به دست آوردن بهترین نتایج، شما هنوز هم نیاز به زمان و تلاش لازم  دارید. با این حال، آنچه شما می توانید (و باید انجام دهید) این است که خودتان را با استفاده از ابزارهای عالی که کار ساده تر و سریعتر را انجام می دهند، انجام دهید.ابزار تحقیق کلمات کلیدی SEMrush یک گزینه عالی برای تحقیقات کلیدی هوشمند است، در حالی که آرهف می تواند به شما کمک می کند بدون نیاز به پیوند لینک های خود را پیگیری کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website