0
  • No products in the cart.
 

بیت کوین ده هزار دلاری خواهد شد

بیت کوین ده هزار دلاری خواهد شد

بیت کوین ده هزار دلاری خواهد شد

 بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر در 10 اردیبهشت امسال روند صعودی شدیدی را تجربه کردند. این جهش باعث شد تا در ۲۴ ساعت، قیمت بیت کوین از ۷,۷۰۰ دلار تا اوج ۹,۵۰۰ دلار تغییر کند. این حرکت صعودی موجب شد تا ویژگی‌های فاندامنتال در بازار بیت کوین تغییر کند، مسئله‌ای که باعث شد تا بسیاری از تحلیل‌گران ، دیدگاه‌های صعودی خود را بیان کنند. در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

در کوتاه‌مدت، این احتمال وجود دارد که شاهد افزایش بیشتر قیمت بیت کوین و حتی رسیدن آن به سطح ۱۰,۰۰۰ دلاری باشیم. با این حال، تحلیل‌گران معتقدند که رسیدن به این سطح چندان هم ساده نیست.

در لحظه نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده ۸,۸۰۰ دلاری‌ خرید و فروش می‌شود. رسیدن به این سطح قیمتی در حالی است که در هفته‌های گذشته قیمت هر واحد بیت کوین در محدوده ۷,۷۰۰ دلار معامله می‌شد.

جهش قیمت بیت کوین تا جایی پیش رفت که در مقطعی شاهد رسیدن آن به قیمت ۹,۵۰۰ دلار بودیم. پس از آن با افزایش فشار فروش، قیمت بیت کوین نیز با کاهش روبه‌رو شد.

یک معامله‌گر مشهور که با نام مستعار «Chase_NL» نظرات خود را در خصوص بیت کوین در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد، مدعی است که نقدینگی بالا و تقاضاهای تازه می‌تواند به عنوان دو عامل تسریع‌کننده در افزایش قیمت عمل کند و حتی ممکن است بتواند آن را به ۱۰٬۶۰۰ دلاری برساند. او می‌نویسد:

هدف‌های من **۹۲ و **۹۴ دلار و رقم نجومی ۱۰.۶ هزار دلار است.

بیت کوین ده هزار دلاری خواهد شد
تحلیل Chase_NL

حتی اگر این سناریو محقق و قیمت به محدوده ۱۰٬۰۰۰ دلار وارد شود، مقاومتی شدید در این بخش وجود خواهد داشت. این مقاومت جرقه فروش گسترده را در بازار روشن خواهد کرد.

یک تحلیل‌گر مشهور دیگر در توییتر این احتمال را مورد بررسی قرار داده است. او در نموداری فرضی نشان می‌دهد که بیت کوین در این سطح و قبل از بازگشت به ناحیه ۸٬۰۰۰ دلاری با فروش گسترده روبه‎‌رو خواهد شد.

بیت کوین ده هزار دلاری خواهد شداگر این سناریو رخ دهد، از آنجا که بیت کوین از نظر تاریخی برای ایجاد ثبات در این ناحیه با مشکل همراه بوده است، احتمال پنج رقمی نشدن قیمت زیاد خواهد بود.

در اواخر سال ۲۰۱۹ جهش کوتاه مدتی در بازار رخ داد که باعث شد قیمت بیت کوین به ۱۰٬۵۰۰ دلار نیز برسد و در آخر، اواسط ماه مارس (اسفند ماه) به ۳,۸۰۰ دلار کاهش یافت. اگر گاوهای بازار قادر نباشند فشار خرید را حفظ کنند، امکان دارد که در آینده دوباره شاهد چنین تجربه قیمتی باشیم.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website