0
  • No products in the cart.
 

تصمیم آمازون و وارن بافت مبنی بر ایجاد شرکت خدمات سلامتی با قیمت مناسب

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > تصمیم آمازون و وارن بافت مبنی بر ایجاد شرکت خدمات سلامتی با قیمت مناسب
جف بزوس و وارن بافت در سرمایه گذاری مشترک

تصمیم آمازون و وارن بافت مبنی بر ایجاد شرکت خدمات سلامتی با قیمت مناسب

آمازون که بر روی خدمات سلامت و درمانی تمرکز کرده است با وارن بافت از هاتاوی برکشایر و بانک نیویورک جی. پی. مورگان گروهی را تشکیل داده اند تا شرکتی تاسیس کنند که به کارمندان امریکایی شان کمک کند خدمات درمانی با کیفیت را با قیمت مناسب دریافت کنند و کرم نواری گرسنه اقتصاد امریکا را از پای درآورند. این غول های تجارت، اطلاعات چندانی ارائه ندادند و گفتند این پروژه هنوز در مراحل اولیه طراحی قرار دارد. اما اقدام آمازون، که از دیرباز بر روی بازار عظیم الجثه سلامت و درمان ایالات متحده امریکا تمرکز کرده است، باعث سقوط سهام بیمه سلامتی شرکت ها و داروخانه ها شده است.

جف بزوس: مرد 106 میلیارد دلاری که به لیست همیشگی ثروتمندان تعلق دارد.

بافت در بیانیه ای گفت: هزینه های فزاینده خدمات سلامت و درمان مثل یک کرم نواری گرسنه در اقتصاد امریکا عمل می کند. گروه ما پاسخی برای این مساله پیدا نکرده است. اما آن را مساله ای چاره ناپذیر نیز تلقی نمی کنیم. در عوض، همگی بر این باور هستیم که تخصیص منابع جمعی به بهترین بخش کشور، به نوبه خود می تواند افزایش هزینه های سلامت و درمان را بررسی کند و هم زمان خوشنودی بیماران را افزایش دهد.

سه شرکت نامبرده، دارای بیشتر از یک میلیون کارمند هستند، و اگر این طرح موفقیت آمیز باشد، در بازاری که در سال های اخیر به سرعت تلفیق شده است، می تواند اتفاق جدیدی به وجود آورد. سهام بزرگترین بیمه گذار درمانی ایالات متحده امریکا 5% کاهش یافته است. رقیبش Aetna علی رغم اعلام 75% افزایش در حاشیه سود یک ربع، 3% کاهش داشته است. آمازون، برکشایر و جی پی مورگان گفتند تمرکز اولیه سرمایه گذاریشان بر تکنولوژی است اما جزئیات بیشتری ارائه ندادند. این اتحاد سه گانه در بیانیه ای اعلام کرد که هویت جدید مستقل خواهد بود و «عاری از هرگونه محدودیت ها و مشوق های سودآور» اما آن ها اعلام نکردند چه مقدار پول سرمایه گذاری می کنند یا اینکه آیا می خواهند فراتر از تعداد کارمندانشان اقدام کنند.

با این وجود، جیمی دیمون، مدیر عامل جی. پی. مورگان گفت: هدف ما یافتن راه حل هایی به نفع کارمندان امریکایی، خانواده هایشان و همه امریکایی ها است.

تهیه شده توسط تیم R&D تدسا

منبع: The Guardian

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website