0
  • No products in the cart.
 

دلیل علمی پنهان در پس چهره زنانی که همیشه جوان به نظر می رسند.

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > دلیل علمی پنهان در پس چهره زنانی که همیشه جوان به نظر می رسند.
دلیل علمی جوان ماندن چهره افراد

دلیل علمی پنهان در پس چهره زنانی که همیشه جوان به نظر می رسند.

آیا می دانید چرا بعضی از زنان نه تنها جوان تر از سنشان به نظر می رسند، بلکه به نظر می رسد با بعضی قدرت های مرموز طبیعت معامله کرده اند که دست کم ده سال جوان تر به نظر برسند؟ راز زندگی آن ها چیست؟ آیا آن ها کارهای مسخره ای نظیر گرفتن حمام شیر انجام می دهند؟ آن ها چه کاری انجام می دهند و من چطور می توانم مثل آن ها باشم؟

در تحقیق جدیدی که به تازگی در دانشگاه هاروارد انجام شده است، محققان به تئوری جدیدی دست یافته اند مبنی بر اینکه افراد کمیابی که نسبت به سنشان جوان تر به نظر می رسند کمتر از دیگران از تکنیک های عجیب و غریب زیبایی استفاده می کنند و هیچگونه معامله ای با ماوراء الطبیعه برای برخورداری از ژن های برتری نظیر ژن Methuselah نکرده اند.

افرادی که دارای ژن Methuselah هستند، در برابر تاثیرات سیگار، خوردن مقادیر فراوانی از غذاهای مضر برای سلامتی و کم تحرکی مقاومت بیشتری دارند. به نظر می رسد دارندگان ژن Methuselah در برابر حملات بیماری های مربوط به افزایش سن نظیر بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 کمتر حساس هستند.

بسیار خوب، اما در مورد زنانی که از درون خوب به نظر نمی رسند اما به هر حال به نظر می رسد در ظاهر زمان برای آن ها متوقف شده است، چه دلیلی می توانیم ارائه دهیم؟

تحقیق موفقیت آمیز Olay (شرکت سازنده لوازم آرایش ضد پیری) در طی چند دهه بر روی قومیت های مختلف (MDE) به بعضی از ویژگی های زنان (که جوان تر از سنشان به نظر می رسند) دست یافته است. تحقیق MDE (که در سال 2012 شروع شد) به بررسی دهه های مختلف سنی زنان می پردازد – از 20 سالگی تا 70 سالگی و قومیت های مختلف شامل آفریقایی ها، آسیایی ها، هند و اروپائیان و اسپانیایی ها. این تحقیق به سرپرستی دکتر الکسا کیمبال، استاد متخصص امراض پوستی، مدرسه پزشکی هاروارد/بیمارستان عمومی ماساچوست و دیگر شرکای علمی و تحلیلی در زمینه های زیست شناسی، زیست شناسی پوست و تصویر برداری سه بعدی و هورمون شناسی همکاری کننده، انجام می شود.

به عبارت دیگر، افراد و موسسات معتبری در پس این تحقیق قرار دارند، بنابراین، این موضوع که در آینده چطور پیر می شویم نیز مورد بررسی قرار می گیرد. MDE با حضور شرکت ME & 23 (فعال در زمینه ژنتیک و بیوتکنولوژی) توانست ژن های مربوط به سالخوردگی و تنوع زیست شناختی آن ها در قومیت های مختلف را بررسی کند.

بر اساس این تحقیق، ژن Methuselah در یک پنجم سیاه پوستان امریکایی و تنها در یک نفر از ده امریکایی سفید پوست یافت شد. بنابراین، وقتی از کسی که جوان تر از سنش به نظر می رسد سوال می شود که چکار می کند و او پاسخ می دهد که من فقط ژن های خوبی دارم، حقیقت را گفته است.

تهیه شده توسط تیم R&D تدسا

منبع: MSN.com

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website