0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF سلامتی بانوان از علی اصغر صفری فرد

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > موضوعات عمومی  > کتاب الکترونیکی PDF سلامتی بانوان از علی اصغر صفری فرد

کتاب الکترونیکی PDF سلامتی بانوان از علی اصغر صفری فرد

کتاب الکترونیکی PDF سلامتی بانوان از علی اصغر صفری فرد

کتاب سلامتی بانوان  از علی اصغر صفری فرد در قالب کتاب الکترونیکی PDF ارائه شده از مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه آموزش ، ایزو ، طراحی وب سایت ، که با کیفیت بسیار عالی تهیه و در اختیار شما قرار داده شده است.

آیا شما در مورد افزایش موارد سرطان های سینه یا تخمدان نگرانی شدید دارید؟ البته نگرانی شما به حق است، ولی باید توجه داشته باشید که این بیماری ها هر چند که تهدید کننده زندگی بوده و در مواردی باعث مرگ هم می شوند، اما شیوع آن ها از بیماری های قلبی عروقی به مراتب کمتر است. فکر نکنید که منظور این است که به معاینه های دوره ای مانند معاینه سینه (ماموگرام ) توجه نکنید یا علائمی را که ممکن است با سرطان تخمدان در ارتباط باشند، مد نظر قرار ندهید، به ویژه آن که شما دارای سابقه خانوادگی از این گونه بیماری ها باشید، بلکه این گفته بدین مفهوم است که با شناخت خطرات شایع تهدید کننده سلامتی و راه های پیشگیری، قدم های اولیه را به سمت کاهش این بیماری ها برداریم. در کتاب سلامتی بانوان نکاتی در مورد بیماری های شایع در بین بانوان جهان بر حسب تعداد موارد شیوع، آورده شده اند. البته هر خانم یک شخص منفرد بوده و دارای ویژگی های منحصر به خود می باشد و باید هر نفر در مورد خطرات تهدید کننده سلامتی، سابقه خانوادگی و برنامه پیشگیری از بیماری ها با پزشک خود مشورت نماید . اطلاع از این بیماریها می تواند به بهبود وضع زندگی بانوان کمک شایانی کند .

 

این کتاب شامل عناوینی همچون : ده حقیقت ، عوامل تهدید کننده سلامتی بانوان، پیشگیری از بیماری ها در بانوان، نشانه های خطرناک ، پاپ اسمیر، اسید فولیک فراموش نشود، مسافرت و بارداری، شیره ی جان( شیر مادر) می باشد.

بیشتر موارد مرگ مادران در صورت وجود کادر ماهر و آموزش دیده در هنگام زایمان و دسترسی به امکانات بهداشتی درمانی اورژانس و فوری زایمان قابل پیشگیری است. در مناطق صحرای آفریقا که میزان مرگ مادران بالاترین حد است،فقط 40 درصد بانوان تحت مراقبت های حاملگی بوده و زایمان آن ها توسط پزشکان ،ماماها و پرستاران آموزش دیده انجام می شود.

 

بیماری قلبی ، مهمترین عامل مرگ بانوان بوده و موارد مرگ ناشی از آن ، از مجموع انواع سرطان ها هم بیشتر است.امروزه  بیماری قلبی ، مهمترین نگرانی سلامتی در بین بانوان است و تقریبا باعث صدها هزار مورد مرگ در هر سال می شود . آیا بیماری قلبی بیشتر آقایان را مبتلا می کند؟ خیر ، این باور غلط شایع است . نکته متعجب کننده و حقیقت این است که در برخی از کشورها  آقایان به دلیل ابتلا به بیماری قلبی جان خود را از دست می دهند.


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان سلامتی بانوان از علی اصغر صفری فرد

 

حجم دانلود: 86 صفحه – 6.95Mb

پسوند فایل:  PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website