0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF قانون توانگری از کاترین پاندر

کتاب الکترونیکی PDF قانون توانگری از کاترین پاندر

کتاب الکترونیکی PDF قانون توانگری از کاترین پاندر

ارائه از استدیو تِدْسا (هلدینگ توسعه دهندگان) ضبط و میکس در واحد انتشارات دیجیتال شرکت با همکاری کامپیوتر پانته آ فروش این کتاب صوتی یا کپی برداری و بازنشر از این اثر پیگرد قانونی دارد فقط جهت یادگیری و استفاده شخصی استفاده نمایید.

 

کتاب قانون توانگری از کاترین پاندر در قالب کتاب الکترونیکی PDF ارائه شده از مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه آموزش ، ایزو ، طراحی وب سایت ، که با کیفیت بسیار عالی تهیه و در اختیار شما قرار داده شده است.

 

این کتاب حاصل سالهای کسادی اخیر و سالها زندگی بی برکت است . هیچ کس کسادی و زندگی بی برکت را دوست ندارد . البته نباید هم دوستشان داشت.این کتاب با بیان قوانینی ساده و منسجم کامیابی را تضمین می کند.

در سالهای اخیر چه بسیار درباره اندیشه مثبت شنیده اید . به علت این سالهای کسادی و بی برکت ، عبارات «مقتدرانه اندیشیدن » یا « اندیشه مقتدر » زاییده شده است . منظور از «اندیشه توانگر » اندیشه ایست که فزونی و کامیابی و دولت و شوکت و ثمرات نیکو به بار آورد.

میزان آرامش و تندرستی و برکت زندگیتان ، میزان توانگری شما را نشان می دهد . اگر چه اندیشه توانگر از دیدگاه افراد مختلف متفاوت است، با این حال این قدرت را به شما می دهد که به آرزوهای خود، خواه سلامتی و خواه رفاه مالی افزونتر و خواه زندگی شخصی شادمانه ترو … جامه عمل بپوشانید.
 
این کتاب به سادگی نشان می دهد که چگونه اندیشه توانگر به افراد بیشماری در همه سطوح زندگی کمک کرده است. همچنان که با این کتاب پیش میروید خود به خود قدرت اندیشه توانگر شما نیز افزایش می یابد، آنگاه تقریبا به آسانی ثمرات شکوهمند آن را درو خواهید کرد.

ثروت از دید نویسنده این کتاب و البته از دید بسیاری از بزرگان هستی فقط به معنای پول و اسکناس نیست بلکه ثروت در تمام جهات مادی، معنوی، احساسی، ذهنی، روحی و خلاصه همه ابعاد زندگی مطرح است. اگر شما نیز طالب داشتن توانگری مطلق در تمام عرصه‌های کاری و زندگی‌تان هستید حتما برای پی بردن به رمز گره‌گشای این گنجینه عظیم این کتاب را مطالعه بفرمایید! نکته جالب کتاب این است که خانم کاترین پاندر نویسنده این کتاب، یک کشیش است و زمانی که افکار و ایده‌های ثروت و توانگری به سراغ وی ‌آمد و شروع به کاربرد آنها در زندگی‌خودش نمود آنچنان به فرد ثروتمند و توانگری تبدیل شد که مبادرت به جمع‌آوری این ایده‌ها در قالب یک کتاب کرد. فکر می‌کنم پذیرش این امر که یک کشیش دیدگاه این چنینی نسبت به ثروت داشته باشد آنهم در شرائطی که در طول تاریخ همیشه با این سؤال روبرو‌بوده‌ایم که «فقر فضیلتی معنوی است یا نقصانی مشترک و معمول» کمی ایجاد تعارض می‌کند، اما همین تعارض دلنشین سبب می‌شود در پایان کتاب باور کنیم که براستی بسیاری از ایده‌ها و عقاید ما به هر دلیلی اشتباه بوده، اشتباه القاء شده یا ما برداشت صحیحی از آنها نداشته‌ایم! و حال فکر کنم زمان آن فرارسیده که کمی از این اشتباهات را اصلاح نماییم و به افق قشنگتری چشم بدوزیم. سبک زیبا و داستان‌گونه نویسنده، ترجمه روان کتاب، ذکر منابع و مراجع مختلف، دسته‌بندی صحیح مطالب،‌ ارئه راهکارهای عملی، آموزش صحیح استفاده از جملات تأکیدی مثبت و بسیاری آیتم‌های دیگر نقاط قوت این کتاب می‌باشد که امیدوارم با مطالعه و استفاده از اصول مطرح شده در این کتاب کم‌کم به قدرتهای درون‌تان ایمان بیاورید و در جهت رشد و ارتقاء مادی و معنوی خود قدمی بردارید!


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان قانون توانگری از کاترین پاندر:

حجم دانلود: 350 صفحه – 5.55Mb

پسوند فایل:  PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

 

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

5 Comments
  • مریم
    پاسخ
    Posted at 10:46 ب.ظ, 26/02/2023

    ممنون بابت دانلود راحت
    حقیقتا خواستم کمک مالی انجام بدم بابت کلاه برداری هایاینترنتی که زیاد شده ترسیدم .۱ در دنیا ۱۰۰ در آخر اجر شما باد 😍

    • Posted at 8:52 ب.ظ, 16/03/2023

      با سلام و احترام
      همراه گرامی هلدینگ بین المللی توسعهه دهندگان ۹ شرکت زیر مجموعه دارد و ۱۵ سال سابقه فعالیت درگاه های پرداخت ما امن هستند و نگران نباشید.
      سلامت باشید.

  • مرضیه مبارکی
    پاسخ
    Posted at 12:05 ب.ظ, 02/11/2021

    سلام خیلی خیلی ممنون بابت دراختیار گذاشتن راحت این کتاب

  • دارا احمدی
    پاسخ
    Posted at 10:30 ق.ظ, 18/09/2021

    ممنون بابت دانلود این کتاب

  • نیما
    پاسخ
    Posted at 9:29 ب.ظ, 01/05/2021

    با سلام
    ممنون بابت کتاب قانون توانگری

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website