0
  • No products in the cart.
 

کتاب صوتی و PDF قانون شفا از کاترین پاندر

کتاب صوتی و PDF قانون شفا از کاترین پاندر

کتاب صوتی و کتاب الکترونیکی PDF قانون شفا از کاترین پاندر

ارائه از استدیو تِدْسا (هلدینگ توسعه دهندگان) ضبط و میکس در واحد انتشارات دیجیتال شرکت با همکاری کامپیوتر پانته آ فروش این کتاب صوتی یا کپی برداری و بازنشر از این اثر پیگرد قانونی دارد فقط جهت یادگیری و استفاده شخصی استفاده نمایید.

 

کتاب قانون شفا از کاترین پاندر در قالب کتاب صوتی و PDF ارائه شده از مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه آموزش ، ایزو ، طراحی وب سایت ، که با کیفیت بسیار عالی تهیه و در اختیار شما قرار داده شده است.

كتاب در ١٣فصل نوشته شده و در هر فصل يك روش يا قانون براي غلبه بر دشوار‌ي‌ها به تفصيل شرح داده‌شده‌است، قوانيني نظير نه گفتن، سكوت، محبت، بخشش، ستايش، رهايي و… . هر يك از اين روش‌ها در هر فصل در خلال داستان‌ها و ماجراهايي از سرگذشت افراد مختلف كه به نوعي با تكيه بر آن شيوه، مسائل و مشكلاتشان برطرف شده‌است، به تفصيل شرح داده شده‌است. نويسنده ضمن ارائه تعريفي از آن قانون، نحوه عملكرد و اثرگذاري آن در زندگي را شرح مي‌دهد. از آنجايي كه تأكيد نويسنده بر مراقبه دروني است، در خلال هر بخش و عموماً در پايان فصل‌ها، تمرينات عملي را ارائه مي‌دهد و عبارت‌هاي خاصي را براي اينكه مخاطبان در مراقبه‌هاي خود تكرار كنند، بيان مي‌كند.

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم


دانلود رایگان پادکست

پادکست رایگان قانون شفا از کاترین پاندر:

 

در این کتاب مباحثی از جمله موارد زیر شرح داده شده است:

  • حقیقت تکان دهنده درباره ی شفا
  • قانون شفا بخش «نه»
  • قانون «شگفت» شفا
  • قانون شفا بخش «رهایی»
  • قانون شفا بخش «آری»
  • شفا از طریق« معجزه»
  • قانون مرموز شفا
  • قانون عارفانه شفا
  • فعل و انفعال های فرایند شفا
  • ایثار و بخشش شفا بخش
    در خاتمه: آیا می توانید شفای خود را بپذیرید؟

 

مقدمه:

 

فصل اول:

 

فصل دوم:

 

فصل سوم:

 

فصل چهارم:

 فصل پنجم بعد از توضیحات:

 

 تفاوت میان درمان و شفا:

اگرچه فقط ۲ درصد از وجود انسان جسم و ۹۸ درصد از وجودش ذهن و جان است، شخص عادی ۹۸ درصد از وقتش را صرف اندیشیدن به این ۲ درصد میکند که جسم اوست! به همین دلیل است که اغلب از بیماری رنج می برد. زیرا میخواهد از برون به درون برسد، حال آنکه میبایست از درون به بیرون می رسید.
افلاطون به طبیبان یونانی گفت:”جزئ هیچ گاه نمیتواند سالم باشد، مگر اینکه کل سالم باشد”. افلاطون دریافت که تفاوت میان “شفا” و “درمان” این است که “شفا” به کامل گردانیدن کل وجود آدمی، جان و روح و جسم اطلاق می شود حال آنگه “درمان” به معنای حذف یا التیام آنی بیماری است….

 

شیوه کاربرد اقتدار “نه”

چون نفی و انکار ، حل و حذف و پاک و رها و آزاد می کند ، قدرت شفا بخش آن در واژه “نه” نهفته است.

هراندیشه ، عبارت یا دعایی که به شما کمک می کند تا به طرزی محکم بگویید: “نه ، این ظاهر منفی را به صورت امری ضروری یا پایدار در زندگیم نمی پذیرم.” نفی و انکاری مؤثر است. بارها و بارها – مادامی که دیگران درباره ناخوشیها گفتگو می کردند- شخصی ذهناً گفته است : “نه ! نه ! نه !” و شفایی به وقوع پیوسته است.

 

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

 

فصل پنجم:

 

فصل ششم:

 

فصل هفتم:

 

فصل هشتم:

 

فصل نهم:

فصل دهم بعد از توضیحات:

 

قدرت باور پذیرش ذهنی

روانشناسان بر این باورند که فقط می توان صاحب چیزی شد که آن را ذهناً  پذیرفته باشیم حتی می گویند اگر فکر کنید طرد شده اید طرد می شوید پس باید روی فکر و تقویت باورهایمان کار کنیم و دیدگاه خود را نسبت به اطراف و خواسته هایمان تغییر دهیم کاترین پاندر در این کتاب برای شما مجموع قوانینی برای مواجهه بهتر با محیط اطراف و زندگی با آرامش بیشتر پیشنهاد می کند.

 

قانون مرموز شفا

هرگاه زندگی آکنده از شکست و نومیدی و خطر می نماید ، لحظه بیدار کردن و فعال ساختن شفاست. در این هنگام به تجربه هایی که دلسردتان می کنند ننگرید و به تاکید ندا در دهید:

 

“من هستم”

این عبارات مرموز ، مقدس نیز هست. مصریان باستان برای ایجاد ثمرات شگفت از این عبارت مرموز بهره می جستند.

موسی – شاهزاد ه جوان – در دربار فرعون ، اقتدار مقدس و نهفته در این عبارت را دریافت . برای موسی آشکار بود که این عبارت برای مصریان دارای اهمیتی بسزاست زیرا بر همه دیوارهای معابد مصری آن روزگار این عبارت حک شده بود.وقتی یهوه به موسی آموخت که برای نجات قوم یهود از اسارت فرعون خوفناک از این عبارت سود جوید، موسی نیک می دانست که در رسالت خویش از همرامی چه اقتدار خارق العاده یی بهره مند است.هنگامی که اقتدار آن عبارت را در خود بیدار کرد، نه تنها یهود را از بردگی ستمگرانه رهاند، بلکه کارهایی بس عظیم را به انجام رساند:کارهایی که جملگی را در عهد عتیق می خوانید و …

 

فصل دهم:

 

فصل یازدهم:

 

فصل دوازدهم:

 

فصل سیزدهم:


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان قانون شفا از کاترین پاندر:

 

حجم دانلود: 166 صفحه – 3.63Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

1 Comment
  • Hooman
    پاسخ
    Posted at 11:35 ب.ظ, 04/05/2018

    بسیار عالی
    ممنون از سایت خوب تون
    درود بر شما انسان‌های آسمانی

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website