0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF عشق را بجویید تا بیابید از باربارا دی آنجلیس

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > انگیزشی و موفقیت  > کتاب الکترونیکی PDF عشق را بجویید تا بیابید از باربارا دی آنجلیس
عشق را یجویید تا بیابید

کتاب الکترونیکی PDF عشق را بجویید تا بیابید از باربارا دی آنجلیس

کتاب الکترونیکی PDF عشق را بجویید تا بیابید از باربارا آنجلیس :

آنچه در کتاب عشق را بجویید تا بیابید از باربارا آنجلیس که در مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت خواهید خواند :

در این اثر ضمن ارایه توصیه‌هایی به افراد جوان در دوران مجردی، به بحث درباره برنامه‌ریزی برای آینده زندگی به‌ویژه انتخاب و یافتن همسر مناسب پرداخته شده و سپس دستورالعمل‌هایی در مورد نوع ارتباط جنسی با همسر و ایجاد روابط صمیمی و مناسب در طول زندگی ارایه گردیده است.

نویسنده ابتدا دلایل آغاز ازدواج و بایسته‌های روابط زوجین با توجه به اختلاف نظرها و مشکلات زندگی را بیان کرده و وظایف همسران در زمینه تربیت و رشد کودک، لزوم برنامه‌ریزی برای تمامی شاخص‌های زندگی، ضرورت عشق و محبت زوجین نسبت به یکدیگر و ارایه روش‌هایی برای تقویت ارتباط زوجین را از منظری روانشناختی بررسی نموده است.

اگر احساس تنهایی ، پوچی و بی کسی می کنید، اگر زندگی برایتان سخت و تلخ شده وامیدی به آینده ندارید و دنبال همدم می گردید و می خواهید با ازدواج سر و سامان بگیرید این کتاب را بخوانید تا به شما یاد بدهد که چگونه از این مشکلات در آیید . (دانلود کتاب فارسی)

چگونه همسری مناسب برای خود انتخاب کنید و چه رفتار هایی با همسر خود داشته باشید .

به شما یاد می دهد که چطور منتظر همسر مورد علاقه تان باشید و از روابط نا مشروع و اشتباه شما را آگاه می کند. .

این کتاب زبانی ساده و روان داشته و خواننده آن کمتر از یک ساعت می تواند بخواند.

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) یکی از تاثیر گذار ترین آموزگاران زمان ما در زمینه روابط و رشد شخصی و نوشته های ایشان یکی از موفق ترین در زمینه کتاب های موفقیت است.

در بیست و پنج سال گذشته، او به ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان با پیام‌های مثبت خود در مورد عشق، شادی و جستجو برای معنا در زندگی کمک رسانده‌است.

او یکی از پرفروشترین نویسندگان در زمینه روانشناسی و موفقیت ، شخصیت محبوب تلویزیونی و از سخنرانان انگیزشی است، باربارا از پیشگامان در زمینه تغییر شخصیت است و یکی از اولین کسانی بوده‌ است که به عمومیت این ایده را داده‌ است.


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان عشق را بجویید تا بیابید از باربارا دی آنجلیس :

حجم دانلود: 57 صفحه – 1.69Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

 

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website