0
  • No products in the cart.
 

کتاب صوتی و PDF از دولت عشق – کاترین پاندر

کتاب صوتی و PDF از دولت عشق – کاترین پاندر

کتاب صوتی و کتاب الکترونیکی PDF از دولت عشق – کاترین پاندر

ارائه از استدیو تِدْسا (هلدینگ توسعه دهندگان) ضبط و میکس در واحد انتشارات دیجیتال شرکت با همکاری کامپیوتر پانته آ فروش این کتاب صوتی یا کپی برداری و بازنشر از این اثر پیگرد قانونی دارد فقط جهت یادگیری و استفاده شخصی استفاده نمایید.

 

کتاب از دولت عشق از کاترین پاندر در قالب کتاب صوتی و PDF ارائه شده از مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه آموزش ، ایزو ، طراحی وب سایت ، که با کیفیت بسیار عالی تهیه و در اختیار شما قرار داده شده است.

 دولت عشق تا کنون بارها تجدید چاپ شده و بالغ بر 30 چاپ از آن در مدت کوتاهی به فروش رفته اما هنوز هم به عنوان یک کتاب روانشناسی خواندنی بین مردم محبوبیت دارد.

 

شاید تصور من و شما از عشق همان چیزی باشد که پولس رسول توصیف کرده است. می توانیم در محبت شخصی و غیر شخصی این خصایص را از خود نشان دهیم. در عشق و محبت شخصی می توان نسبت به افراد خانواده و خویشاوندان مهربانی و نرمش و ادب و عاطفه و تایید و تحسین و ملاحظه و ایثار نشان داد. عشق و محبت غیر شخصی یعنی توانائی کنار آمدن با مردم بدون دلبستگی شخصی و وابستگی عاطفی. برای آفرینش آگاهی و پرورش محبت غیر شخصی و نیکخواهی نسبت به همکاران و آشنایان و همه کسانی که با آنها سرو کار داریم تکرار عبارت زیر بسیار موثر و سودمند است: من بدون هیچ گونه وابستگی، همه مردم را دوست دارم و همه مردم نیز بدون هیچ گونه وابستگی مرا دوست دارند.

 

راه كاميابی خود را دوست بداريد:

مورد خاصي كه در اين قسمت عنوان می شود علاقه‌ای است كه فرد بايد نسبت به راههای كاميابی خود داشته باشد. و در كنار آن می گويد: صحبت درباره پليدی باعث بروز پليدی می شود. هرچه بيشتر به شر توجه كنيد، بر شر می افزاييد.

چيزی كه می توان در اين بحث مثبت در نظر گرفت اين است كه پاندر درست گفته كه هرچه در مورد چيزهای پليد فكر شود، فرد بيشتر به آن سمت كشيده می شود يعنی برعكس آن با محبت، انسانها بر يكديگر اثرات مثبتی برجای می گذارند و به نوعی محبت، محبت می آورد. و كلمات تأكيدی كه در اين بخش برای ايجاد عشق و محبت عنوان شده است، از نظر شخصی من خيلی مفيد است چرا كه تأثير رضايت بخش آن را تجربه كرده‌ام و در اين فصل مواردی را كه براي نمونه عنوان كرده است قانع كننده است.

 

قدرت شفابخش عشق:

در اين فصل پاندر خواننده را دعوت می كند به گرفتن روزه. روزه‌ای با پرهيز از خاطرات منفی گذشته و كينه‌ها و بخل و رشك و نفرت و انزجار و انتقاد و احساس بی عدالتی و آزار. و برای روزه و پرهيز از گرايشهای منفی دو راه پالايش و بخشايش را مؤثر می داند و علاوه بر آن معتقد است برای رهايی بايد از وابستگی ها، حتی وابستگی عاطفی دست كشيد و….

 

کتاب پیش رو دارای ۷ بخش است:

  • «معجزه عشق،
  • راه کامیابی خود را دوست بدارید
  • قدرت رستاخیز بخش عشق
  • شیوه ویژه عشق۱
  • شیوه ویژه عشق۲
  • از دولت عشق

همچنین کاترین پاندر نامه های آموزنده و جالبی را که دریافت کرده را به متن کتاب افزوده است. آنطور که پشت جلد این کتاب نوشته، خانم پاندر به عنوان «پیشگام شیوه تفکر مثبت» شناخته شده و در این کتاب به معجزاتی که تحت تاثیر عشق الهی به وقوع پیوسته اند و زندگی را متحول و سعادتمند ساخته اند، اشاره می کند.

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم


دانلود رایگان پادکست

پادکست رایگان از دولت عشق – کاترین پاندر:

فصل اول:

 

فصل دوم:

 

فصل سوم:

 

فصل چهارم:

 

فصل پنجم:

 

فصل ششم:

 


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان از دولت عشق – کاترین پاندر:

 

حجم دانلود: 104 صفحه – 3.07Mb

پسوند فایل:  PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

2 Comments
  • صالح
    پاسخ
    Posted at 1:56 ب.ظ, 28/09/2023

    بسیار آرامبخش و آگاهی دهنده 🌷

  • آرزو
    پاسخ
    Posted at 9:39 ب.ظ, 12/12/2018

    بسیار حرکت زیبایی است انتشار این ایده های عالی… بسیار متشکرم و خدا قوت!

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website