0
  • No products in the cart.
 

لایت کوین چیست: مزایای سرمایه گذاری در این ارز رمزپایه را بدانید

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > درباره ارزهای دیجیتال  > لایت کوین چیست: مزایای سرمایه گذاری در این ارز رمزپایه را بدانید
لایت کوین چیست: مزایای سرمایه گذاری در این ارز رمزپایه را بدانید

لایت کوین چیست: مزایای سرمایه گذاری در این ارز رمزپایه را بدانید

لایت کوین (litecoin) تحت عنوان “‌برادر کوچک‌”‌ بیت کوین در ۷ اکتبر سال ۲۰۱۱ در گیت‌هاب (GitHub) توسط چارلز لی معرفی شد. لایت کوین از لحاظ اندازه‌ی تراکنش‌های مورد نظر جهت پشتیبانی، با بیت کوین متفاوت است.لایت کوین نمونه ارز رمزپایه ارزان‌تری نسبت به بیت کوین است، و فرایند تراکنش‌ها با استفاده از آن، بسیار سریع‌تر انجام می‌شود. بیت کوین می‌تواند تراکنش‌های بسیار بزرگی را پشتیبانی کند، در حالی که لایت کوین، که توسط یکی از کارمندان گوگل ابداع شد، با هدف انجام خرده تراکنش‌ها به بازار آمد.

لایت کوین چیست

 

لایت کوین در حال حاضر حدود ۲۱۸ دلار است‌؛ این ارز رمزپایه را می‌توان از طریق کوین بیس و سایر صرافی‌ها تهیه کرد. درواقع لایت کوین  به دلیل امنیت شبکه و حمایت گسترده به دومین ارز اینترنتی پرطرفدار در دنیا تبدیل شده است. در واقع از بیت کوین به عنوان طلای نوین و از لایت کوین به عنوان نقره نوین یاد میکنند. این ارز تازه تاسیس ،در مراحل ابتدایی به سر می برد و احتمال جهش قیمت درآن بسیار است.

در حال حاضر، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین (برخط) به همراه آژانس‌های مسافرتی آنلاین نظیر چیپ‌ایر و بی‌تی‌سی‌تریپ،‌ آژانس املاک ری‌مکس ریلتی، و هم‌چنین اور استاک، و اوبر لایت کوین را می‌پذیرند.

 

مزایای سرمایه‌گذاری در ارز رمزپایه را بدانید

ارز رمزپایه کلاس جدیدی از دارایی‌ها برای سرمایه‌گذاری شخصی تلقی می‌شود و انتظار می‌رود در ۲۰۱۸ به شکل قابل توجهی رشد کند.

بیت کوین، اتریوم، و لایت کوین ارز‌های جهانی هستند که با پذیرش روز افزون آن‌ها در دنیای کسب و کار، ابزار با ثباتی را برای سرمایه‌گذاری در اختیار آدم‌ها قرار می‌دهند.

ارز دیجیتال را باید در یک کیف پول آنلاین (برخط) یا حساب ارزی نگهداری کرد؛ و امنیت این مخزن بسیار حائز اهمیت است.

قیمت‌ ارزهای رمزپایه دارای نوسان است، ولی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است؛ به ویژه در سال گذشته.

شرکت‌هایی نظیر کوین بیس جهت محافظت از سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی ارز رمزپایه، خدمات امنیتی قدرتمندی ارائه می‌دهند و به افراد امکان می‌دهند برای انجام سرمایه‌گذاری، دسترسی آسان‌تری به ارز‌های رمزپایه داشته باشند.

سرمایه‌گذاری در بیت کوین، اتریوم، و لایت کوین با سرمایه‌گذاری در کالاهایی نظیر آثار هنری، نفت، یا طلا هم‌تراز است، زیرا مقدار دارایی در دسترس، محدود است و ارزش آن به طور کلی توسط ارزش بازاری تعیین می‌شود که می‌تواند متغیر و غیر قابل پیش‌بینی باشد.

با وجود این، این سرمایه‌گذاری می‌تواند بسیار سودآور و ارزشمند باشد. سرمایه‌گذاری در ارز‌های رمزپایه برای آدم‌های مناسب است که می‌توانند ریسک زیادی را در سرمایه‌گذاری‌شان تحمل کنند و در فناوری‌های و بازارهای نوظهور به دنبال تنوع هستند.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website