0
  • No products in the cart.
 

نصب تولبار الکسا در Mozilla firefox

نصب تولبار الکسا بر روی مروگر

نصب تولبار الکسا در Mozilla firefox

با نصب تولبار الکسا شما از دو قابلیت مهم آن بهره‌مند خواهید شد.

نخست می‌توانید در هر وب سایتی که وارد شوید رتبه الکسای آن وب‌سایت را مشاهده کنید و حتی یکسری اطلاعات خاص را نیز از سایت الکسا بدست آورید دومین مزیتی که نصب تولبار الکسا برای فایرفاکس نصیب شما می‌کند ارتقا رتبه وب‌سایت خود شماست، شما با بازدید از وب سایتتان توسط مرورگری که مجهز به این تولبار است می‌توانید روزانه رتبه خود را ارتقا دهید.

مهم : توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید نتایج شگفت‌انگیز این تولبار را مشاهده کنید کاربران وب‌سایت خودتان را تشویق کنید تا با نصب تولبار الکسا بر روی مروگر خودشان مرتباً به وب‌سایت شما بیایند تا از این استراتژی شگفت زده شوید.

امروزه یکی از معیارهای سنجش ارزش و کارایی یک وب‌سایت رتبه آن در الکسا می‌باشد، هر چه این عدد کمتر باشد و به عدد ۱ نزدیک‌تر شود نشان‌دهنده قدمت و بزرگی وب‌سایت می‌باشد، طبق آماری که بر اساس تجربه به دست آوردیم وب‌سایت‌هایی که دارای رتبه زیر ۱۰۰۰ ایران هستند از درآمد بسیار بالایی برخوردار بوده و در روز چندین هزار بازدید با Ip جدید وارد سایت آن‌ها می‌شوند.

 

نصب تولبار الکسا در فایرفاکس

برای نصب، ابتدا باید توسط مرورگر فایرفاکس خودتان وارد لینک مربوط به تولبار در سایت رسمی الکسا به نشانی زیر شوید و سپس روی دکمه Install Alexa Browser Extension کلیک کنید.

در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود باید لایسنس استفاده از این ابزار را با کلیک بر روی دکمه Accept and Install بپذیرد تا بتوانید نصب را انجام دهید.

نصب تولبار الکسا

سپس در گوشه سمت چپ و بالای مرورگر یک پیغامی برای شما به صورت پاپ آپ نمایش داده می‌شود که از شما اجازه نصب تولبار الکسا در فایرفاکس را می‌خواهید.

بعد از زدن گزینه Allow مراحل نصب به سرعت آغاز می‌گردد.

 نصب تولبار الکسا

بعد از دریافت پیام نصب موفق حالا کافی است یک‌بار مرورگر خود را بسته و سپس باز کنید.

 

حالا باید در سمت راست و بالای مروگر خود آیکون کوچک تولبار الکسا را مشاهده کنید که با کلیک بر روی آن در هر وب سایتی به راحتی می‌توانید رتبه جهانی و ایران آن را مشاهده کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website