0
  • No products in the cart.
 

پلاگین اضافه کردن tab به محصولات ووکامرس

پلاگین اضافه کردن tab به محصولات ووکامرس

پلاگین اضافه کردن tab به محصولات ووکامرس

ممکن است که گاهی اوقات پیش بیاید که لازم باشد برای یک محصول در فروشگاه اینترنتی نکته هایی را اضافه کنید و توضیحات کامل دارید که می خواهید جدا جدا در یک تب قرار بدهید. در این مطلب نیز قصد دارم افزونه ی اضافه کردن تب به محصولات ووکامرس را به شما آموزش دهیم.در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

آموزش اضافه کردن تب به محصولات ووکامرس

در این نوشته از آمورش ووکامرس، به شما افزونه ای را معرفی خواهیم کردد که بتوانید جهت ایجاد توضیحات تکمیلی برای محصولات خود در فروشگاه اینترنتی ووکامرس اقدام نمایید. در صفحه ی مخصوص به افزودن محصولات دو قسمت مختلف برای توضیحات تعبیه شده که یکی برای توضیحات تکمیلی است و دیگری نیز برای توضیحات کوتاه می‌باشد. که ما پیشنهاد کردیم حتما بخش توضیحات کوتاه و خلاصه را پر کنید. به این دلیل که معمولا کاربران حوصله ی خواندن مطالب طولانی را ندارند و دوست دارند چکیده ای از مطالب را داشته باشند تا یک اطلاعات کلی از محصول را به دست بیاوند.

معرفی افزونه اضافه کردن تب به محصولات ووکامرس

افزونه اضافه کردن تب به محصولات ووکامرس و ایجاد توضیحات تکمیلی با نام افزونه WooCommerce Custom Product Tabs Lite در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است. با استفاده از این افزونه به سادگی می توانید یک تب جدید به بخش محصولات اضافه کرده تا اگر به عنوان مثال محصول ما نکات دیگری را شامل می شود آن ها را نیز به آن اضافه کنیم.

نصب و فعال سازی افزونه WooCommerce Custom Product Tabs Lite

در ابتدای کار می توانید جدیدترین نسخه افزونه WooCommerce Custom Product Tabs Lite را از انتهای همین مطلب به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و سپس نصب و فعال سازی نمایید. پس از نصب و فعال سازی این پلاگین ووکامرس، به بخش ویرایش یکی از محصولات می رویم.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید گزینه ای با عنوان Custom Tab به بخش اطلاعات محصول اضافه می شود که دارای دو قسمت عنوان و محتوا می باشد. که می توانید اطلاعات تکمیلی یا نکات مربوط به محصول را در این قسمت وارد کنید.

همانطور که میبینید یک تب جدید با توجه به عنوانی که مشخص کردیم به محصولتان اضافه میشود. ایضا در قسمت توضیحات تکمیلی نیز می توانید از کد HTML استفاده کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website