0
  • No products in the cart.
 

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم؟

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم؟

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم؟

جذاب بودن، بیشتر از شخصیت شما نشات می گیرد تا از قیافه ی ظاهری تان، و نشان دادن شخصیت جذاب، نکته ی مهمی هست برای اینکه دوستانی را برای خودمان داشته باشیم و ارتباطاتمان با بقیه تداوم دار باشد. برای داشتن شخصیت جذاب، توانایی خود را پرورش دهید تا به صورت طبیعی ارتباط برقرار کنید، ادم شوخ طبعی باشید و با اعتماد به نفس باشید. اینگونه برخوردها، باعث میشود که بقیه جذب شما شوند و از شما الهام بگیرند. درنتیجه باعث میشود تا دیگران جذب شما شوند. در ادامه با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

قسمت اول: به صورت طبیعی، ارتباط برقرار کنید.

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم؟

به بقیه گوش بدهید. گوش دادن به بقیه، امری هست که در جوامع امروز نادیده گرفته میشود. به جای اینکه با بقیه چت کنید، یا ایمیل خود را باز کنید و یا اینکه راجع به ایمیل های بعدی خود فکر کنید، به این توجه کنید که بقیه چه چیزی می گویند. به انها نشان بدهید که به حرفشان گوش میدهید و مشتاق هستید تا از انها راجع به حرف هایی که میزنند، سوال کنید یا اظهار نظر کنید.

 

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم؟

با انها صادقانه حرف بزنید. هیچ کسی نمیخواهد که گول بخورد. اگر نمیتوانید راجع به یک چیزی متعهد باشید، بهتر است که راجع به ان صادق باشید تا اینکه لحظه اخر به انها بگویید که نمی توانید. وقتی که مردم، نظر شما را می پرسند، باید صادق باشید.

تفاوت بزرگی بین صادق بودن و نظرات بی ادبانه است. برای مثال، اگر دوست تان از شما راجع به لباسش پرسید، به جای اینکه بگویید که “از لباست متنفرم، و زشت است”، بگویید که “بلیز ابی بیشتر بهت میاد”.

 

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم؟

“چگونه” و “چی” را بدانید. اینکه چگونه چیزها را ادا می کنید، مهم تر از چیزی است که می گویید. اگر سعی کنید که به بقیه تعارف کنید، اما آنها فکر کنند شما آن را با یک اقدام طعنه آمیز ادا کرده اید، تعارف شما درواقع تعارف نیست. راجع به روش حرف زدنتان، اگاه باشید. اگر شما متوجه شدید که مردم منظورتان را اشتباه متوجه میشوند، شانسی دارید تا بتوانید روش حرف زدنتان را تغییر بدهید. از دوستانتان بخواهید که شما را نسبت به حرف زدنتان اگاه کنند.

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم؟

به بقیه کمک کنید تا ارتباط برقرار کنند. عده ای از مردم را برای تفریح  گرد هم اورید. میتوانید انها را به راحتی در پارک گرد هم اورید، یا انها را به یک شام دعوت کنید. به هر حال، شما با این کار به انها نشان میدهید که بقیه برای شما مهم هستند و میخواهید دوستی را گسترش بدهید.

 

قسمت دوم : شوخ طبع باشید.

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم؟

  1. با خودتان بخندید. اگر شما کار احمقانه انجام بدهید، به جای اینکه احساس شرمندگی کنید، با خودتان بخندید. این نشان میدهد که شما ادم راحتی هستید. اینکه شوخ طبع باشید باعث میشود تا شما دلنشین تر و جذاب تر باشید.

به یاد داشته باشید که شوخ طبع بودن، جا و مکان دارد. این باعث میشود تا یخ تان اب شود و استرس تان کم تر شود اما به یاد داشته باشید که یک مکالمه ی مهم را با شوخی های نامناسب خراب نکنید.

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم؟

  1. به هر چیزی، اشتیاق نشان دهید. حتی اگر چیزی شما را ناراحت می کند، سعی کنید با خنده ی خود، با ذهن باز، و با شوخ طبعی خود ان را از بین ببرید. هر روز مسلما، عالی نیست اما مشتاق بودن باعث میشود تا شما هر چیزی را به اتمام رسانید. وقتی که با این روند پیش بروید، مردمی که اطراف شما هستند، عاشقتان میشوند.

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم؟

  1. سعی کنید خندیدن، برای شما در اولویت باشد. اگر میخواهید که از لحاظ شخصیت جذاب ترین باشید، فقط خندیدن با خودتان کافی نیست. اگر شما سعی کنید خوشحالی و خندیدن بقیه هم در اولویت باشد، خوشحال تر خواهید بود.

یک راه برای اینکه به خودتان یاداوری کنید که بیشتر بخندید (و با بقیه به اشتراک بگذارید) این هست که جوک هایی را بر روی گوشی تان و ایمیل تان داشته باشید. این جوک ها را برای وقتی بگذارید که خیلی خسته هستید.

 

قسمت سوم: اعتماد به نفس داشته باشید.

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم؟

  1. در حرف زدنتان و عملکردتان اعتماد به نفس داشته باشید. شما باید هر چیزی که اعتقاد دارید را ابراز کنید، مشتاق هستید تا ریسک کنید و اشتباهات خودتان را قبول کنید بدون اینکه نگران باشید که بقیه راجع به شما چه فکری می کنند. انجام دادن ان، نشان میدهد که شما اعتماد به نفس دارید. این به شما کمک میکند تا شخصیت جذابی داشته باشید زیرا نشان میدهد که شما با خودتان راحت هستید و حتی باعث میشود تا بقیه ی افرادی که در اطرافتان هستند نیز با شما راحت باشند.

سوال پرسیدن مهم هست وقتی که حرف سر اعتماد به نفس میشود. هرچه که بیشتر بدانید، باعث میشود تا وقتی که میخواهید راجع به چیزهای مختلف سوال کنید، راحت تر باشید. هیچ وقت از سوال کردن نترسید.

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم؟

  1. راجع به اندام خود اعتماد به نفس داشته باشید. درست لباس پوشیدن و داشتن وضعیت اندامی مناسب، نشان دهنده ی اعتماد به نفس هست. شما نباید “اندام مناسب یا تناسب اندام” داشته باشید که اعتماد به نفس داشته باشید. مردم بیشتر جذبتان میشوند اگر درست لباس بپوشید، به خودتان احترام بگذارید و خودتان را دوست داشته باشید.

اگر میخواهید این حس تان تقویت شود، آینه ای را در اطراف جایی که هستید، قرار بدهید تا قسمت هایی از اندامتان را که دوست دارید، به شما یاداوری شود . بر روی این چیزها تمرکز کنید به جای اینکه بر روی چیزهایی تمرکز کنید که راجع به انها خودتان اگاه هستید.

چگونه شخصیت جذابی داشته باشیم؟

  1. تفاوت بین اعتماد به نفس زیاد و اعتماد به نفس عادی را بدانید. درحالی که اعتماد به نفس عادی خوب است اما اعتماد به نفس بیش از حد اصلا خوب نیست. مردم از شما روی می گردانند اگر اعتماد به نفس تان بیش از حد باشد. یک راه مناسب برای جلوگیری از اینکار، این هست که به خودتان یاداوری کنید که از بقیه هم تعریف و تمجید کنید. هر روز، 5 نفر را پیدا کنید تا از انها تعریف کنید. این افراد میتوانند، غریبه ها، همکاران یا دوستان باشند. به بیان دیگر، این روند باعث میشود که شما فردی فروتنی باشید.

مترجم : مینا رضایی

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website