0
  • No products in the cart.
 

چگونه وقتی حساب کاربری در گوگل ادوردز ساسپند شده است،حساب باز کنیم؟

هلدینگ توسعه دهندگان | آموزش مجازی | اخذ ایزو | طراحی سایت > مجله توسعه دهندگان  > دیجیتال مارکتینگ  > چگونه وقتی حساب کاربری در گوگل ادوردز ساسپند شده است،حساب باز کنیم؟
گوگل ادوردز ساسپند شده

چگونه وقتی حساب کاربری در گوگل ادوردز ساسپند شده است،حساب باز کنیم؟

ساسپند شدن اکانت گوگل ادوردز حتما اتفاق بسیار دردناکی است. در ادامه برای آشنایی با رفع چالش با مجله توسعه دهندگان همراه باشید.

راه های رفع ساسپندی ادوردز

با توجه به اینکه کشور ما از جانب گوگل تحریم است و قاعدتا ایرانی ها نباید بتوانند از سرویس تبلیغات در گوگل استفاده کنند، مواردی که بر اساس آن یک اکانت ساسپند می شود، بیشتر است. در کنار این موارد، راه های رفع این ساسپندی هم محدودتر می شود.

در حال حاضر راه های خارج کردن حساب کاربری از حالت تعلیق، خیلی راحت تر شده است. البته برای کاربران دیگر کشورها

آنها می توانند طی ساعات کاری (منطقه زمانی EST/PST) با شماره تلفن 6453-246-866-1+ تماس بگیرند. به این ترتیب فردی به آنها خواهد گفت که چرا مسدود شدند و تک تک کارهای لازم برای حل مشکل را به آنها اعلام می کند. هنگام صحبت با کارشناسان گوگل لازم است که با آنها خیلی صادق و آینده نگر بود.

اگر مشکلات ذکر شده را رفع کنید و گوگل مطمئن شود که در کسب و کارتان چیز مشکوکی وجود ندارد، حتما شما را از حالت تعلیق درخواهد آورد.

اما پیشنهاد می کنم شما هیچ گاه این کار را نکنید. چون به محض اینکه شما با گوگل تماس بگیرید و او متوجه شود که شما ایرانی هستید، باید با حساب کاربری تان خداحافظی کنید. حتما این کار را از طریق یک آژانس دیجیتال مارکتینگ که پارتنر رسمی گوگل است انجام دهید.

گوگل ادوردز ساسپند شده

قوانینی که منجر به ساسپندی می شود

اگر قوانین خیلی مهمی مثل قوانین مربوط به امنیت کاربران را نقض کنید، هیچ شانس دوباره ای برای برگرداندن حسابتان نخواهید داشت. این مهم ترین قانون و سیاست گوگل است که باید به آن پایبند باشید، چون گوگل امنیت مشتریانش (جستجوکننده های معمولی) را شدیدا جدی می گیرد و اصلا به کسی که این سیاست را نقض کرده باشد، دلیل مسدود شدنش را توضیح نمی دهد.

اگر به دلیل دیگری تعلیق شده باشید، بهتر است بخش سیاست ها از قوانین گوگل ادوردز را به دقت مطالعه کنید. معمولا افراد سیاست های مربوط به حفظ امنیت کاربران، سیاست Bridge Page یا سیاست استخراج اطلاعات را خوب متوجه نمی شوند.

این سیاست ها را خوب درک کرده و مشکلات مربوطه را در سایتتان برطرف کنید. در انجمن گوگل ادوردز سوال کنید که آیا مشکل حل شده و حساب کاربری تان را برای تجدیدنظر ثبت کنید. معمولا اگر مشکل خیلی جدی باشد، گوگل به شما هیچ پاسخی نمی دهد. ولی اگر مشکل قابل حل باشد به اسناد مربوط به سیاست های نقض شده ارجاع داده می شوید که باید حتما آن را به دقت مطالعه کنید.

 

گوگل هرگز اعلام نمی کند که در کدام بخش از سایتتان سیاست ها را نقض کرده اید. پس همیشه قبل از ارسال کردن درخواست بازبینی در انجمن ادوردز و در بخش سیاست ها، سوال هایی که دارید را مطرح کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website