0
  • No products in the cart.
 

کتاب الکترونیکی PDF تجارت قرن 21 از رابرت کیوساکی

تجارت قرن 21

کتاب الکترونیکی PDF تجارت قرن 21 از رابرت کیوساکی

کتاب الکترونیکی PDF تجارت قرن 21 از رابرت کیوساکی :

اثری تاثیرگذار از رابرت کیوساکی که در مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت ارائه شده است . برای دیدن لیست کتاب های موفقیت کلیک کنید.

مشکل، اقتصاد جهان نیست. مشکل، تلاش و طرز فکر خود شما است.
آیا از فساد در دنیای شرکت ها خشمگین هستید؟ آیا از دست وال استریت بانک‌های بزرگ خشمگین هستید؟ آیا از اینکه برای بهبود اوضاع اقتصادی گامی برداشته نشده، عصبانی هستید؟ یا اینکه از دست خود عصبانی هستید که چرا اختیار امور مالی خودتان را زودتر از این به دست نگرفته اید؟ زندگی سخت است. آیا روشی برای مقابله با آن در نظر گرفته‌اید؟ ناله کردن و سرزنش کردن دیگران آینده مالی شما را تأمین نمی‌کند. باید از همین امروز اختیار آینده مالی تان را با کنترل منابع درآمدتان در دست بگیرید. شما باید صاحب تجارت خودتان باشید.
رابرت کیوساکی سرمایه گذار میلیونر، صاحب تجارت خودش، استاد سخنران و صاحب پرفروش‌ترین سری کتاب‌های پدر پولدار و پدر فقیر است. او در سن ۴۷ سالگی بازنشسته شده و یکی از مؤسسین شرکت فن‌آوری کشفلو است. او شرکت پدر پولدار را تأسیس کرده که امروزه به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان توصیه‌های تجاری می‌دهد. کیوساکی تا کنون ۱۶ کتاب نوشته که ۲۷ میلیون نسخه از آن‌ها فروخته شده است.

جان فلمینگ یک کارآفرین، مشاور و سخنران موفق است که در حال حاضر ناشر دیرکت سلینگ نیوز بزرگترین نشریه شرکت فروش مستقیم اجناس است. او نویسنده‌ی کتاب تنها راه است که با استفاده از اصول ساختمان سازی، به مردم نحوه‌ی ساختن یک زندگی موفق را یاد می‌دهد.
کیم کیوساکی در آموزش زنان برای سرمایه گذاری در ملک و املاک و زندگی بهتر تلاش بسیار کرده و کتاب زن ثروتمند: کتابی برای سرمایه گذاری زنان، حاصل تلاش اوست.

نویسنده در کتاب تجارت قرن 21، درباره چگونگی تجارت موفق در قرن ۲۱ صحبت می کند و به مخاطبان خود می آموزد که با تغییر نگرش می توان در هر حوزه کاری موفق بود. وی در این راستا بینش ضروری برای کسب خلاقیت و سازندگی؛ جهت یابی صحیح و مهارت های رهبری را ارائه می کند و یک الگوی تجاری را با عنوان «بازاریابی شبکه ای» به منظور رسیدن به دارایی مورد قبول شرح می دهد. نویسنده معتقد است بازاریابی شبکه ای در قالب یک شبکه وسیع، فرصت های یکسانی را در اختیار بازاریان (چه زن و چه مرد) قرار می دهد. در این سیستم هر کسی می تواند ثروتش را با دیگران به اشتراک بگذارد و درآمدی کلان به دست آورد. شایان ذکر است در کتاب، شیوه اجرایی کردن این الگو بازگو می شود. (دانلود کتاب فارسی)


دانلود رایگان PDF

کتاب الکترونیکی PDF رایگان تجارت قرن 21 از رابرت کیوساکی :

حجم دانلود: 128 صفحه – 3.66Mb

پسوند فایل: PDF

لینک دانلود : برای دانلود کلیک کنید.

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website