0
  • No products in the cart.
 

کتاب صوتی مادر یک دقیقه ای از اسپنسر جانسون

مادر یک دقیقه ای

کتاب صوتی مادر یک دقیقه ای از اسپنسر جانسون

کتاب صوتی مادر یک دقیقه ای از اسپنسر جانسون :

ارائه تازه از استدیو تِدْسا ارائه دهنده  مجله توسعه دهندگان فعال در زمینه های آموزش، ایزو ، طراحی وب سایت، متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت :

در کتاب صوتی مادر یک دقیقه ای اثر اسپنسر جانسون ، سمبل مادر یک دقیقه ای– همانند نگریستن به یک ساعت مدرن و دیجیتال است که می خواهد به ما یادآوری کند که یک دقیقه از عمرمان را سپری کرده ایم، بنابراین عمرمان را بدون توجه به فرزندانمان تلف نکنیم.

نامه ای به مادران:

قطعا بر اساس تجربیاتی که در زندگی خصوصی خود داشته اید به این نکته پی برده اید برای اینکه یک مادر نمونه باشید به بیشتر از یک دقیقه زمان نیاز دارید. اما شما می توانید به کمک راههایی فقط در یک دقیقه یا حتی کمتر از یک دقیقه با فرزندانتان ارتباط برقرار کنید و به آنها بیاموزید که چطور به خود علاقمند گردند و در عین حال از خود رفتار شایسته و خوبی نشان دهند. روش مورد نظر به قدری ساده است که شاید تصور کردنش از این لحاظ که موثر و کارآمد است برایتان غیر قابل قبول باشد.
اما به هرحال، شاید شما نیز مایل باشید که مانند والدین زیادی که از این روش استفاده کردند و نتیجه مناسبی هم از آن گرفتند، چنین روشی را بیازمایید. بدین ترتیب باید داوری درباره سه روش برقراری تماس و ایجاد ارتباط به کودکانتان را که در این کتاب بدانها اشاره شده است، عمل کرده باشید و حداقل به مدت یک ماه این دستورات را در خانه بکار گیرید. پس از این مدت خودتان ببینید که چگونه رفتار کودکانتان به نحوی قابل قبول و شایسته بهتر شده است و در عین حال نیز متوجه خواهید شد که فرزندانتان تا چه اندازه از اعمال و رفتار خود خشنود و راضی اند. من اطمینان دارم که شما نیز مانند والدین زیادی که از این روش استفاده کردند و نتایج قابل قبول و مثبتی دست یافتند به نتایج چشمگیری خواهید رسید. مطمئن باشید که استفاده از این روش هم از جهت والدین و هم از نظر فرزندان مثمرثمر و سودمند است.
بخشی از کتاب مادر یک دقیقه ای اثر اسپنسر جانسون:
موقعی زن جوان و باهوش در جستجوی یک مادر شایسته و لایق بود. او مایل بود که اسرار و رموز یک مادر خوب بودن را بیاموزد. او درعین حال نیز واقف بود که این رمز و رازها را فقط می تواند از کسی بیاموزد که در واقع با آنها زندگی کرده و از این رموز در زندگی خود استفاده کرده باشد. این خانم جوان که باردار نیز بود این مطلب را با همسرش مطرح کرد. شوهر این خانم هم عقیده او را قبول داشت که هرگز کسی به آنها نیاموخته است که چگونه فرزندانشان را بزرگ کنند، در حالیکه آنها به زودی بچه دار می شدند…..

برای خواندن و دیدن لیست کتاب های موفقیت کلیک کنید.

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم


دانلود رایگان پادکست

پادکست رایگان مادر یک دقیقه ای از اسپنسر جانسون :

فصل اول : مقدمه

فصل دوم : سمبل

فصل سوم : تغییرهای یک دقیقه ای

فصل چهارم : ادامه تغییرهای یک دقیقه ای

فصل پنجم :  ارزیابی (دانلود کتاب فارسی)

فصل ششم : ادامه ارزیابی

فصل هفتم : نتیجه گیری

آیا تمایل دارید ما را در راه تولید کتاب های صوتی ارزشمند و انتشار رایگان آنها حمایت مالی نمایید؟

⭐ من حمایت میکنم

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website